「黄麗玲」呢個名可能未必人人識,但一話A-Lin,大家就知係好唱得嘅台灣「天生歌姬」,呢位台灣歌后喺上星期二,一連兩日喺會展開演唱會,第一次喺香港開演唱會就全場爆滿,歌姬的魅力果然非凡。


A-Lin今次嚟香港入住太古城東隅酒店,CIA八到呢位歌姬雖然唱得,不過私底下個人就好食得及幾「烏where」,有工作人員同CIA講,A-Lin入住嘅房通地嘢食,食剩嘅湯汁仲倒瀉晒,A-Lin又要求酒店一日換幾次床單毛巾,不過A-Lin今次帶埋阿女同棒球員老公一齊嚟,可能只係阿女曳曳啫,歌姬唔會咁嗱渣嘅! ####


咦,點解「台灣歌姬」A-Lin呢張相,同曾被稱為「香港歌姬」嘅謝安琪有幾分相似,唔只有一張豐唇,大家都係喺07年結婚產子,係咪唇厚特別唱得呢?


今次A-Lin演唱會歌衫都係吊帶露膊及超熱褲,大騷一對白滑長腿,原來已為人母嘅A-Lin唔只有把雄厚歌聲,仲有一副keep得唔錯嘅身材喎。


28歲嘅A-Lin同年長8歲嘅職業棒球員老公黄甘霖07年結婚,生咗個女(小圖),家都成四歲大,有傳A-Lin今次全家一齊來港,間酒店房咁亂,可能係囡囡曳曳啦!台灣《蘋果日報》圖片


太古城東隅酒店一晚房租大約2千蚊,雖然A-Lin要阿姐清潔,不過都冇詐型嘅。


台灣《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()