宅男女神陳嘉桓被兩餓狼抽水一星期後,陳的經理人冼國林已明言放生馬德鐘,但對陳浩民卻咬住唔放,誓要追究到底!
被冼國林狙擊的陳浩民,日日拖老婆做騷, 30日陳太蔣麗莎在聖保祿醫院誕下女兒,仍不忘微博晒幸福。而一直死撐只是「安慰」陳嘉桓的馬德鐘,甩身後表現更風騷,頻頻拖老婆張筱蘭上演恩愛騷,完全置身事外。
不過,上得山多終遇虎!花弗爛蒲的馬德鐘,早前被本刊斷正他在上海夜店連勾兩北姑,還劈酒醉到在酒店門前趴街,狼狽不堪。
酒後亂性,多年來玩女無數的馬德鐘,又睇吓今次點拆!


 

餓狼事件後,死撐過骨的馬德鐘在上海橫店復工。 11月 26日,他表示感激冼國林還他清白,又特別多謝老婆︰「這件事影響了她的工作和生活,令她費心,多謝她的體諒。」
早幾年,馬德鐘因緋聞形象下跌,被無 綫雪藏,老婆激到紮紮跳帶埋個仔遠飛歐洲,其後他知衰箍煲。難得包容量無限大的馬太肯原諒,為花弗老公洗底。本以為浪子回頭,可惜有人死性不改。
近年不時返大陸工作的馬德鐘,沒有老婆實,即刻作反。早前,身在上海的馬德鐘愛在新天地的夜店流連。當晚十時許,馬德鐘與兩個男性友人,齊齊到新天地的私竇夜場消遣,劈酒玩女。




11月 30日苦笑回應11月 30日,被問到夜店勾北姑一事,馬德鐘不發一言,苦笑後即離去。

帶小姐出街


 

 



凌晨時分,馬德鐘在夜店玩樂後,拖舞小姐 A出街,更在門口調情,其間馬的電話響起,他即示意叫對方不要出聲。

講完電話,馬德鐘與舞小姐 A拖住手吹水,其間馬腳步浮浮,似飲大咗!

推埋牆問價


 

 



舞小姐 A返回夜店後,馬德鐘慾火未熄,在夜店外將企街 B小姐推埋牆,兩人面貼面耳語一番似在問價。

馬德鐘及後從後攬住對方纖腰,兩人糾纏一番,最後女子離他而去。

嘔兩輪兩度被拒後,馬德鐘無癮離開。醉得厲害的馬德鐘,要司機兩度停車,在路邊嘔個夠。

醉到趴的士返到酒店門口,馬落車時腳步不穩,成個人趴落地。

夜店揀女


 

據現場目擊者說︰「馬德鐘當晚同兩個男人一齊落 嚟,佢 哋好熟架步,負責人一見貴客到,即 call了 10個舞小姐坐 枱,俾佢 哋任揀。馬德鐘坐低冇耐已經嗌了啤酒同紅酒,左擁右抱,見佢一邊劈一邊同小姐玩得好開心。
「初時佢都算斯文,冇太大嘅動作,但飲大兩杯就開始 嚟料,攬住個女仔不停摷之外,講講吓 嘢仲手舞足蹈。劈足兩個鐘,馬德鐘似飲大 咗,仲攬埋個女仔齊齊碌落地㖭。呢個場守 衞森嚴,有唔少金毛飛駐場,生面口 嘅客會被睇場到實,所以 啲客都玩得放心。」


 

帶女出街


 

凌晨時份,馬德鐘腳步浮浮由夜店出來,身邊拖住一個年約廿多歲的舞小姐 A,擺明想有下文。未知是否其醉態嚇親同行的舞小姐 A,只見馬德鐘與她在門前拉拉扯扯好一陣子,舞小姐 A最終拂袖而去,返回夜店。
醉後發情的馬德鐘,眼見獵物離開,一臉無奈。慾火焚身的他,惟有轉攻夜店門外企街兜客的妙齡女子。只見他醉步連連的步向該名妙齡女子,然後一手把她推埋牆,攬住對方耳語。
馬德鐘與企街 B一輪頭貼頭糾纏一番後,女子最終都沒有跟他離開。連勾兩女遭拒的馬德鐘,勁冇癮,惟有打的返酒店。當晚所見,馬德鐘醉得相當厲害,坐的士時候,司機曾兩度停車,讓他在馬路旁嘔個夠。到達酒店時,馬德鐘下車亦醉到一仆一碌。


 

苦笑唔答


 

今回陳嘉桓抽水事件脫罪後的馬德鐘, 11月 30日上午,一臉風騷的步出酒店到片場開工。記者上前向他求證早前在夜店連勾兩北姑一事,原本心情靚爆的他,即時面色一沉,苦笑後不發一言,匆匆上車。
餓狼事件後,馬太不但在微博撐老公,更親身上橫店會合老公。 28日,為了答謝老婆的包容,馬德鐘亦低調返港與老婆慶祝生日補鑊,翌日即返回橫店開工,風塵僕僕。
「馬太表面話信老公,但阿 Joe(馬之洋名)個底有幾花,你估佢老婆唔知咩!不過,馬德鐘 喺老婆面前死撐咩都冇做過,一心諗住大事化小。但其實馬太嬲爆㗎,阿 Joe為 咗平息老婆怒火,惟有 喺微博澄清!點知就俾網友插到彈起。」知情者說。



11月 26日脫罪偷笑與冼國林傾掂數的馬德鐘,態度一百八十度轉變,大方接受訪問之餘,又公開多謝老婆。

11月 25日強撐封嘴餓狼事件後,馬德鐘在微博留言,引來王晶及網友狂插,為免講多錯多,他對記者封嘴。

對記者封嘴,但在工作人員面前笑口噬噬。

11月 26日,樂易玲及冼國林齊齊開記招,冼表示已原諒馬德鐘,不再追究他。

隨時被飛



樂易玲細心觀看馬德鐘勾北姑照片,並戮力為他解畫。

即將過檔王維基旗下「創藝製作」的馬德鐘,亦因為餓狼事件,合約暫時被抽起。「其實阿 Joe(馬德鐘)同『創藝製作』嘅合作細節同條件,之前已經傾好晒,只欠動筆。 12月 31日他約滿無 綫後,本來可以即刻過檔。不過,發生 咗陳嘉桓單 嘢之後,『創藝製作』 嗰邊即時 hold住張約,話要睇吓 嚟緊情況點先決定。」
求證「創藝製作」營運總監劉傳弘,他表示︰「合約嘅事唔方便透露。(我 哋影到佢早前喺上海勾北姑,新聞出街會唔會影響你 哋簽約?)我未睇過 啲相,暫時不予置評。」
而 26日開記招力撐馬德鐘的樂易玲,回應馬德鐘上海勾北姑時幫他解畫,她看完照片後說︰「係咪拍緊 嘢,定係工作人員?( 喺夜店發生 嘅!)用觀眾眼光睇, 啲相唔係好特別,做演員風流倜儻係可以,但只限熒幕內。(會唔會叫佢飲少 啲?)盡量少飲為佳啦,但我覺得 啲相似係同工作人員傾偈多 啲,唔算親暱。」
雖然馬德鐘身邊一向多貴人,但桃色新聞一浪接一浪,近年辛苦建立的好男人形象毀於一旦。據知被本刊揭發上海勾北姑後,他已第一時間向老婆報案,而對他不離不棄的馬太心情亦跌落谷底。


 

隨時爆發焦慮症


 

自幼由養父湊大的陳嘉桓,早前被陳浩民狼擒索吻都不懂反抗,但心理學家葉妙妍醫生指,保護自己與單親家庭成長無關,「就算孤兒院長大都會有人教導,所以同單親家庭長大冇關,其實識唔識得保護自己係經驗問題,例如:之前有冇遇過呢 啲人,先會知點樣從中學習,點樣應付同保護自己,或者有冇人教導應該點去做。」
 她又指陳嘉桓經過被狼擒後,隨時會爆發焦慮症,「一般人突然遇到受到威脅性 嘅事,都會出現情緒上 嘅唔穩定,因為受驚嚇創傷後壓力症,會成日諗起件事,會發惡夢、失眠,所以會避開有關件事 嘅 嘢,唔想接觸,佢(陳嘉桓)因為工作要再去接觸,唔容易面對。如果過 咗三、四個星期都冇減退,仲係持續就需要見醫生或心理學家輔導,若持續失眠者更要請醫生開安眠藥,有心跳加速及手震,更會隨時爆發焦慮症,需要服用鎮靜劑。」


 

11月 28日愁爆拍戲


 

 



陳嘉桓動作戲不少,當日有場她與三男的對打戲。打得似模似樣的她,身手靈活,很難想像被狼吻卻毫無反抗之力。

準備拍大動作的陳嘉桓,全日苦瓜乾、頭耷耷。

陳母微博認親


 

陳嘉桓被傳媒爆其經理人 Ronnie(原名陳苑恩)其實是生母, Ronnie更坦承 16歲時在「母親的抉擇」生下 Rose,並在微博鋪出與 Rose的母女關係,卻惹來唔少網民寸爆。




 

網友寸爆


 

 



 

微博撐老公


 

抽水事件發生後,烈女嘅馬太張筱蘭不單飛到橫店睇實老公,更在微博引用孔子《論語》的「克己復禮」,當冼國林還馬德鐘清白後,馬太又在微博寫「 Every cloud has a silver lining!」意思是指「黑暗之中總有一絲光明」,唔少網友亦留言祝福他們。




11月 25日論語還擊


11月 28日網友祝福

專吼花旦


 

今年 43歲的馬德鐘,與老婆張筱蘭結婚 18年,風流的他 01至 06年緋聞多籮籮,多次背住老婆偷嗒花旦,激到老婆張筱蘭走佬嗌離婚,形象插水,自此馬德鐘便開始戒色,乖乖做廿四孝老公。

05及 06年郭羨妮
郭與馬德鐘在內地合作《爭霸》時撻着,兩人曾被傳媒拍到尖沙嘴連卡佛拍拖,因緋聞疑幻疑真,馬太嬲到要離婚,更帶埋囝囝避走歐洲。

06年圈外女友 Katherine
馬德鐘被傳媒拍到與圈外女友 Katherine秘遊泰國三日兩夜,兩人不單拖手行街,更返酒店度春宵。



01及 05年郭可盈01年馬德鐘與郭可盈合作《智勇新警界》傳出緋聞。 05年,他們再合作《酒店風雲》,被郭的內地經理人王怡卿指「一男一女仲有咩發生呀!拍完劇後,馬德鐘仲成日 send短訊俾佢,話好鍾意佢。」

02年葉璇馬德鐘同葉璇合作《再生緣》而熟絡,兩人多次被傳媒拍到去卡拉 OK消遣兼約會。

03年陳慧珊馬德鐘與陳慧珊合作《衝上雲霄》時,傳戲假情真,之後又被傳媒拍到夜蒲酒吧,其間兩人大跳辣身舞,更飲到面紅紅一齊走。

04及 05年佘詩曼馬德鐘同佘詩曼先後合作《驚艷一槍》同《鳳凰四重奏》,馬被傳媒拍到秘密上女方香閨而傳出緋聞。

全家遭起底


 

馬德鐘一身蟻,而早前慘遭抽水的受害人陳嘉桓,一樣被傳媒愈挖愈深。近日不但爆出陳嘉桓與經埋人 Ronnie是母女關係, Ronnie更是 16歲時在「母親的抉擇」生下她,自小面對父母離異,與親生細佬及養父住在元朗的陳嘉桓,近年才與母親相認。最近,又有讀者向傳媒報料,指陳嘉桓在中學時曾帶男友返家親熱,卻被母親 Ronnie撞破。
愛女被質疑遭餓狼輕薄還識笑後,本刊又踢爆陳嘉桓與洪天明暗交四個月,不利傳言浪接浪, Ronnie勞氣護女說︰「黐筋!依家 啲人周圍吹,係咪想整死佢(陳嘉桓)?我真係好無奈、好心痛。」


 

罪成隨時踎監


 

據知抽水事件後,陳嘉桓出現失眠症狀,難怪她日日殘爆兼黑眼圈開工。不過,開工近一星期後,陳嘉桓情緒開始穩定,周三已跟埋師兄杜宇航,到台灣為新戲《秋瑾》做宣傳。
而陳嘉桓的經理人,亦密鑼緊鼓與律師開會,追究陳浩民。「冼國林打算在內地報公安,依家傾緊點搜證。因為兩地法律唔同,而內地非禮罪成,分分鐘要坐監,所以,陳浩民曾透過曾志偉搵冼國林擺平,可惜都無功而還。」
11月 29日,冼國林接受訪問時,亦大鬧陳浩民拖大肚老婆做騷非男人所為︰「陳浩民做錯事要自己承擔,唔應該要老婆一齊出 嚟,男人大丈夫,做錯要認。」
另外,他寸爆陳浩民謝罪冇誠意,又鬧爆其經埋人林查理態度囂張︰「佢經理人話陳浩民內地人緣好,唔怕公安,但我相信中國有法律,唔信有人可以隻手遮天,係佢局我撐大佢(指事件)。」
他表示自己是得饒人處且饒人,但一定要為陳嘉桓母女討回公道︰「佢(陳浩民)如果真係想和解,要自己提出方案,但大前提係 Rose(陳嘉桓)兩母女都接受。」
冼國林擺明車馬狙擊陳浩民,以為鬆一口氣的馬德鐘,又再被本刊踢爆上海夜蒲勾北姑,兩隻餓狼形象插水。色字頭上一把刀,背妻偷食的代價,有眼你睇!



11月 29日玩轉迪士尼陳太日日挺住大肚出來做騷,唔辛苦就呃你啦。

11月 30日微博報喜玩足幾日,陳太終於入醫院剖腹生女,以為可以在病牀唞唞,但陳浩民依然唔放過老婆,生完未幾即在微博上載合家歡照片。

陳太在微博中,還引用村上春樹的文章向老公示愛,揚言不理外界言論,對陳浩民的愛始終如一。

做錯事的陳浩民,似乎十分享受被記者追訪,陳氏夫婦每日恍如特首伉儷出巡,向大家揮晒手。

11月 23日浮誇道歉騷陳浩民帶埋老婆開記招,公開向陳嘉桓道歉,其間發軟蹄痛哭,更留下貓紙講詞,浮誇行徑惹來網友圍插,更辣㷫陳嘉桓經理人冼國林。

記者再到狼吻發生事件的地點燒烤店採訪,當店員得悉記者身份後,串燒店未幾即出現多名彪形大漢兇記者,就如招牌一樣,江湖味十足!





舞小姐 A約廿多歲,濃妝艷抹,二人在夜店門外拉扯了一會,最後傾唔掂數,女方獨自返回夜店。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()