MV中飾演學生「張子銘」和「張子玲」,現實中早喺 08年拍《烈日當空》時已經認識,亦同導演麥曦茵合作無間,駕輕就熟。

台片《那些年,我們一起追過的女孩》收過 5,576萬,迫近《功夫》紀錄,搞到個個話要重溫校園純愛 feel。
不過初戀唔一定浪漫,最近陳奕迅新歌〈張氏情歌〉除咗有學生純情拍拖外,仲有一幕學生妹俾人喺樓梯 裙底, MV一出個個話超激。
最激係豪放學生妹原來得 19歲,雖然意識大膽,不過曾拍過《囡囡》做援交妹的女角王敏奕就話:「我覺得冇乜嘢喎!」後生可畏呀!

陳奕迅( Eason)新歌〈張氏情歌〉,由杜汶澤構思故事、麥曦茵負責執導,故事講女主角周旋於兩個男同學之間,女生被男生喺樓梯摷裙底的鏡頭引來熱話,除話 MV拍得有《那些年》 feel外,更話摷裙底嗰幕好激好露骨。



麥曦茵:兩個月前已有構思,嗰時《那些年》都未上!

陳奕迅:我覺得 ok嘅!不過都應該加句家長指引。

APA仔摷裙

有網民誤會摷裙底嗰個係 Eason,其實呢位學生哥,亦係之前拍過《烈日當空》嘅演員, 21歲嘅 𧝁天揚本身係演藝學院舞蹈系學生。呢一幕搞到畀人話挑戰道德,兩人話其實都係借位,唔係真摷嘅。



 

意識大膽

 




 

點擊過 50萬

 



Eason今次〈張氏情歌〉 MV,喺 YouTube上所有頻道加埋點擊率超過 50萬,咁激梗係個個仆住睇。

MV中林耀聲飾演學生時期嘅 Eason,睇見自己心愛嘅張子玲鍾意咗第二個,而大個咗聽到女神要結婚,咦……呢種滋味,九把刀就最清楚喎!

純底學生妹

MV中女主角,其實係只得 19歲王敏奕( Venus),在陳慧琳、蔡卓妍做師姐嘅玫瑰崗中學畢業,𠵱家則在 City U讀法文。其實 Venus 14歲已入行做模特兒,之前亦拍過幾套題材大膽嘅戲。 08年未成年嘅佢就俾麥曦茵發掘,拍咗套校園話題三級作《烈日當空》,上年又拍咗套以援交做題材嘅《囡囡》,專演挑戰道德嘅豪放妹。
本刊上週四( 24日)約埋男女主角做訪問,演開豪放援交妹嘅Venus真人其實好鄰家,訪問當日仲啱啱學完法文放學趕嚟,問佢拍攝時有冇尷尬, Venus就話:「其實嗰一幕我覺得冇乜嘢喎,事前杜汶澤有同我傾過,而拍攝時佢哋都有同我講如果唔舒服隨時可以 stop,加上導演及演員都識咗好耐,所以都唔會尷尬。」
而飾演學生版 Eason,睇住女友俾人摷裙底的男角林耀聲( Sing)就話:「開頭我唔知個 MV係咁,即場先知,不過我都好鍾意呢個 MV,如果我拍拖個女朋友係咁我會好嬲。」如果陳嘉桓有你在抽水現場,好好多囉!



兩人唔只第一次飾演學生,喺 08年二人仲讀緊書時就已經拍麥曦茵套《烈日當空》,飾演 F.5問題學生。

 

《烈日》男女



拍羅仲謙

雖然可能對林耀聲及王敏奕比較陌生,但其實兩人除咗 08年拍過《烈日當空》外,各自都拍過唔少廣告及作品。

林耀聲( Sing) 21歲
有港版張震之稱,同樣演過《烈日當空》,最近就拍港台劇《火速救兵 2》,飾演羅仲謙細佬,亦客串過電影《維多利亞壹號》及《志明與春嬌》,仲忙於幫理工及城大學生拍實驗電影。



拍《 Diva》

王敏奕( Venus) 19歲
拍過好多港台劇, 06年拍過《過渡青春》,亦拍過側田〈愛的習慣〉 MV當女角,電影除 10年《囡囡》外,亦剛拍完由麥曦茵執導,由容祖兒及林欣彤合演嘅《 Diva》,戲中同杜汶澤較多對手戲。

默契十足


 

 

Sing同 Venus合作過咁多次,拍攝時叫對方互望,兩人都忍唔住笑。不過一埋位就默契十足,果然係好拍檔。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()