憑電影《那些年》成功上位的陳妍希,上周襲港三日兩夜,為商場嘅聖誕裝飾作亮燈儀式。人紅身價高,佢嘅出騷價竟由五千港幣暴跳至五十萬。咪以為佢家境不俗,會將錢周圍fing,相反仲原來好鬼慳家。

留港呢幾日,除出席活動時着得似模似樣外,佢全程都牛記笠記上陣,不但係冇名牌,連孭住個袋都爛爛哋,個扣仲甩埋。慳家嘅佢,同助手無分彼此,見佢早前在台北跟傳媒拍照時嘅白布鞋,是次竟由助手着上,認真老友。雖然女神被彈品味差,但佢死撐說︰「品味是見仁見智,自己穿得舒服便好了。」至上周四(十七日)臨走回台北前,依然故我嘅佢,仍是一身簡樸服飾。幸現場有兩、三個粉絲送行,佢見到有人撐,當然亦識做簽名回敬,表現親民。

呢程最shape,係因為跟潮流雜誌做完訪問,仲幫佢由頭到腳執過晒。

話晒當紅女神,下車前,由其助手代幫忙在機場整理行李。

臨走時,佢刻意用手遮擋住個爛扣。

連日被追訪嘅佢,遭狠批欠品味,但離開時仍然笑容滿面。

上周二(十五日),陳妍希由助手相陪到港。其女助手的白布鞋,跟佢之前拍照時所穿的一模一樣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()