.

等咗咁耐終於播。真實對白大家都想早啲出街!真實對白終於知咩叫樂與怒。真實對白《天與地》擺足兩年由台慶劇變倉底,三位主角,陳豪、林保怡和 黄德斌上週一(14日)出席宣傳時,亦呻公司太遲出,林保怡仲話:「套劇下年台慶,希望到時 TVB可重播番 啲片段!」

07年雙料視帝陳豪,今年憑《點解阿 Sir係阿 Sir》羅 Sir再度提名視帝,角色有 noise,但論勢頭始終不及 Law霸嘉穎同 Laughing天華,連陳豪自己都認今年陪跑。
其實陳豪本來最有信心嗰套係本週播 嘅倉底劇《天與地》,劇中陳豪激減 50磅做筋肉人,又要食人又要做大奸角,可惜有高層嫌該劇太血腥、題材敏感,搞到大製作要封倉兩年,陳豪要死 先可以安排喺台慶後炮灰檔期出街!難怪陳豪都話:「終於知咩叫樂與怒!」

本週首播 嘅兩年前倉底作《天與地》,有陳豪、林保怡和佘詩曼,加埋金牌監製戚其義,絕對係 TVB近年罕有皇馬級組合,原本係上年台慶劇,同《義海豪情》、《公主嫁到》等爭過。不過家排 喺台慶後嘅本週播放,不計入今年頒獎禮,檔期真係天與地!



家輝冇影《天與地》 08年節目巡禮已出現,當時仲搵嚟未做影帝嘅張家輝拍攝,到正式拍攝就變咗黃德斌。

年度推薦?無綫劇集基本上每套都有冠名贊助,《天與地》咁強卡士竟然冇,只以「年度推薦劇」形容,希望播播吓有啦!

驚題材敏感

《天與地》不同一般無 綫師奶劇,戲軌新鮮,內容講 4個夾 band青年,因一次雪山意外,令到 4人困 喺雪山,最後要食人充飢,之後改變三人命運。
題材大膽,加上幾位主角涉及敏感話題,令無 綫一眾高層騰晒雞。「其實阿戚(監製戚其義)同珍姐(高層曾勵珍)都覺得正㗎,不過套劇剪好晒,去到更高層度就個個驚,又話夾 band觀眾唔 buy、食人太血腥,保怡個角色講議員賄選又太敏感,好難 call廣告,搞到唔敢上,要變倉底。」知情者說。

「做乖仔太悶」

主角之一 嘅陳豪最搏命,為呢套劇激減 50磅,每日收工仲喪練結他,為免心血付諸流水,據知曾多次入房搵監製同珍姐傾偈,希望套戲重出生天,卒之被安排在台慶後的炮灰檔期出街,想爭來年視帝極度渺茫。
上週四( 17日)陳豪出席活動時亦表示:「拍劇唔係為攞獎,我今次角色係大家從未睇過,我唔想再做乖仔,太悶喇!我想帶 啲新 嘢畀大家。(因為太敏感、血腥,所以咁遲出街喎!)演員只可以做好劇本,其他唔係我控制,套劇有質素,幾時出街都一樣。我有信心觀眾會鍾意。」如果無 綫班高層好似你咁諗就好喇!

《天與地》三大封倉原因


監製戚其義就算擺 3年都係戲寶。真實對白
監製戚其義就算擺 3年都係戲寶。真實對白

金牌監製戚其義,一向鍾意玩創新,唔鍾意拍師奶劇,今次《天與地》玩兄弟情夾雜食人橋段,林保怡 喺劇入面飾演賄選議員、陳豪則在劇中飾演黑市期指炒家,更為錢同邵美琪一齊,咁破格搞到班高層淆底。自我審查,唔敢力捧。

雪山食人

劇情講 4位 band仔,上雪山出席音樂節,之後遇上雪崩被困,更要食同伴充飢,據知拍攝當日的食人場面,劇組用 咗大量煙肉同茄汁拍攝。



煙肉當人肉
煙肉當人肉

選舉黑幕

 

林保怡 喺劇中為上位,飾演賄選議員,據知呢個題材嚇窒無 綫班高層。

情慾床戲

 

陳豪今次唔做乖仔,除 咗騷肌,仲有場同朱慧敏好激 嘅床戲,唔知陳茵媺睇到會唔會嬲呢?

巡禮血腥

 

08年節目巡禮,有食人手畫面,場面震撼,到 09年正式拍攝時,已經將程度減低,冇咁血腥。

少年版跑出

 

據知無綫高層擔心題材唔啱師奶客,冇信心力谷,但其實劇中 4位主角嘅少年版都好搶鏡。

撈埋作曲

 

劇中以夾 band為骨幹,背景音樂唔少 band sound,大部分都係由藝員陳建文創作,佢 喺北京現代音樂學院畢業,大家記住豎起對耳聽清楚,今次 喺劇中飾演酒吧老闆,算係入行以嚟最多戲分嘅一次。

減磅扮大奸

陳豪為今次《天與地》激減 50磅,除 咗減磅,亦要增肌,冇啖好食之餘,仲要每晚收工練結他,入行以來最辛苦呢套,他說:「監製同我都覺得個角色要有番 啲肌肉,於是我足足減 咗 50磅,早餐食麥皮、夜晚我食菜咋,有時頂唔順先食少少飯,戒油戒糖,一有時間就做 gym,就算拍緊 嗰陣,有空檔都做掌上壓同 sit up!真係從未試過咁 fit!」



160磅  Fit爆減咗 50磅,仲要有齊胸肌、八嚿朱古力,連陳豪自己都話:「做 model嗰陣都冇咁 fit!」

210磅陳豪拍《宮心計》為咗睇起上嚟有威嚴,增肥 30磅,拍完即減磅拍《天與地》。
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()