沈卓盈C鬥 台慶「夾」擊咪神

無綫小花紛紛出動扮靚,誓要於明日台慶夜搶鏡!其中大「C」姐沈卓盈昨日試戰衣時不惜Big出三吋「事業線」,甚為養眼!而前港姐陳庭欣亦不執輸,大騷身材試首飾,上演一場「前哨戰」!

擁有C Cup上圍的大「C」姐沈卓盈(Jess)昨日為台慶試兩套戰衣,先穿上開胸晚裝唧出三吋「事業線」,大騷玲瓏曲線!其後再試火紅色大露背長裙,將白滑肌膚表露無遺。問到是否趁「咪神」高海寧及呂慧儀封胸而乘機攝位?她即笑言不介意露:「最緊要靚!(搶大『C』姐寶座?)唔敢搶!佢哋身材都好好,希望大家除咗欣賞我嘅身材之外,仲欣賞我啲演技!」

談到非禮案中醫師脫罪,Jess雖然不開心,但她說:「個官都話我係誠實證人,報警係正確決定,畀嗰個人一個警惕!」同時又表示會吸取教訓,以後會找女醫師或西醫診治。

想拆后冠鑽石

另一邊廂,形象健康的前港姐陳庭欣出動為台慶試首飾及晚裝,大騷事業線的她獲景福珠寶垂青,成為今年唯一獲首飾贊助的藝人,贊助總值逾三百萬元、重逾五十卡的白金白鑽首飾。提到佩戴如此貴重的首飾,她坦言怕有甩漏,還開玩笑表示可能廁所都不敢去。

此外,她說:「我都怕搵唔到首飾贊助,真係有諗過拆咗后冠粒鑽石落嚟戴(o架)!」至於台慶戰衣,她表示屆時會穿上由鄧達智設計的晚裝,問到會否性感?她笑說:「普通啦!一定唔會低到落肚臍囉!」

影視組

沈卓盈夾爆C Cup咪咪,甚有睇頭!

陳庭欣以低胸裙襯貴價鑽飾,分外養眼!

沈卓盈穿上露背裙,盡騷白滑玉背!

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()