周三( 16日)下午 3點,女神現身銅鑼灣世貿廣場做亮燈儀式。成個商場逼咗幾百人,粉絲不斷用國粵語大嗌「沈佳宜」同「陳妍希」,場面混亂又墟冚。

票房直逼六千萬嘅《那些年,我們一起追的女孩》,仲勁過星爺嘅《長江七號》!老實講,媽咪姐最初都估唔到佢會咁賣座,但睇完之後,的確感到青春返晒嚟,即刻諗起以前俾隔籬位男同學扯孖辮嘅情景。咳咳……媽咪姐都青春過、俾人追過㗎!所以話,「少女情懷總是詩」呢啲嘢,真係永遠都有 market嘅。

當然,劇本雖好,都要有俊男美女「扶持」。以 28歲「高齡」演繹出高中女生味道嘅陳妍希,媽咪姐真係服晒!佢天生童顏唔在講,啱啱旋風式嚟香港兩日出席活動,表現亦大方得體,有求必應。好似明明俾助手扯住,都仲要幫 fans簽名影相, sweet到咁,點會唔成為宅男女神,冧盡老中青男 fans吖?
據聞因為《那些年》大賣,「女神價」亦百級跳,片酬由大約 2萬幾港元跳到 200萬人民幣,單人出騷價就由大約 5,000港元跳到依家嘅 50萬元。不過女神就笑晒否認:「太誇張了!不過是跳升得蠻多,應該有 10倍吧!」而據今次邀請女神來港嘅公關透露,陳妍希出現短短四十五分鐘,已經袋咗六位數字港元酬勞落袋。不過,女神無扭計無特別要求,只係話要食蛋撻同雞蛋仔咋!噢,個人咁 nice又易養,難怪一班港男輕易就俾台灣嚟嘅陳妍希攻陷啦!姊妹們,學嘢嘞。



女神襲港,半百傳媒恭候採訪,勁!

一套《那些年》,紅咗陳妍希同柯震東,仲合唱咗首〈漂流瓶〉。下個月,柯生會嚟香港宣傳新碟,女神都會嚟出席活動。

女神即刻將自己喺香港食叉燒菠蘿包嘅相 upload上微博,讚工作人員、粉絲同媒體「太有愛」,真係好識做!

阿叔狂影



《蘋果日報》圖片

周二( 15日),陳妍希由台抵港,一落機就俾阿叔 fans狂影,但女神依然笑晒!

壯男死跟


 

女神搭扶手電梯走人,癡心壯男 fans一於死跟!企喺隔籬條電梯,搏命影相,唔驚跌死。

學生搏懵


 

現場 fans勁多,場面勁亂。有學生粉絲就「搏大霧」扮記者,成功埋到女神身攞簽名。今晚應該瞓唔着!

大懵女神

準備入閘返台灣,女神可能俾 fans得太開心,竟然無攞證件同登機證喺手,諗住就咁衝入去。結果,俾機場職員截住,要等工作人員解圍。咁大懵,好 cute呀!呢句係媽咪姐幫班宅男粉絲講嘅。



  

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()