八月初《造》劇開鏡拜神,黎耀祥和鄭則士互笠高帽稱讚對方惺惺相惜。但短短三個月,二人竟由互相欣賞變成互相不妥。《蘋果日報》圖片

性格演員鄭則士( Ken哥)向來有碗話碗,近日他自爆因欣賞「視帝」黎耀祥,寧願推掉酬勞 200萬的大陸劇,不惜抽檔期與對方拍無綫新劇《造王者》。影帝夥拍視帝,理應劇力萬鈞,奈何劇集拍了三個月,二人竟由惺惺相惜變做誓不兩立。
本刊收到消息,黎耀祥在拍攝《造》劇時,經常改對白,又私自向監製梁材遠要求加戲份。谷到成肚火的鄭則士,日前更捉住監製到電視城西餐廳投訴,記者現場親耳聽到 Ken哥咆哮說:「唔跟對白又唔單聲,係咪想搞突出?視帝大晒呀!」

近年刻意減產的鄭則士,強調自己拍劇並非為錢,只在乎好劇本和好對手,因此監製梁材遠開新劇《造王者》搵他做男主角時,鄭即時問其對手是誰。得知是視帝黎耀祥後,他即說:「咁推晒 啲 job都要同佢拍啦!」可見鄭極之重視黎耀祥這個對手。



七情上面上周五( 11日)記者目睹鄭則士和《造》劇監製梁材遠在無綫西餐廳食飯,鄭一輪嘴狂轟黎耀祥改對白搞突出,說時七情上面十分勞氣,即使梁材遠多番安撫亦難掩怒火。

監製爆冇視帝攞鄭則士向梁材遠投訴是否視帝就大晒,誰知梁竟爆句:「放心啦,佢今年囉唔到㗎啦!」睇嚟黎耀祥三連霸夢碎。

監製梁材遠

為祥仔失二百萬



監製梁材遠在開劇初期,透露戲碼將會放在飾演太傅的黎耀祥和鄭則士身上,二人在劇中勾心鬥角,互爆陰私。劇中情節估唔到竟與現實不謀而合。

八月劇集開鏡時,鄭則士和黎耀祥更互笠高帽,鄭不諱言為拍此劇,不惜推掉兩套大陸劇,放棄賺二百萬人仔,「 喺無綫要撞好對手,祥哥係首選啦。佢進步得好厲害,係視帝喎!如果唔係有佢拍,我一定會選擇返大陸,今次呢個機會好難得。」而祥仔亦禮尚往來說:「 喺無 綫想搵 Ken哥呢 啲咁有演技 嘅演員,真係好難,難得佢唔嫌棄我,真係好開心,希望同佢可以拍出火花。」

鄭則士 85年憑《何必有我》及 96年《三個受傷的警察》兩奪香港電影金像獎「最佳男主角」,與兩屆視帝的黎耀祥,可謂各有千秋。



西餐廳拍 枱咆哮

據知二人在拍劇初期確實互相禮讓,但近日該劇拍至中尾段,卻傳出兩人反目,在埋位前後更視對方如陌路,火花變真火。
上周五( 11日),記者在電視城西餐廳見到鄭則士和監製梁材遠密斟,愈說愈激動的鄭忽然大聲爆句:「唔跟稿又唔單聲,係咪想搞突出先?視帝大晒呀!」梁材遠即 㩒實對方雙手,示意他細聲點,更安撫他說:「放心啦,佢今年肯定攞唔到 㗎啦!」依然火滾的鄭則士聽罷,大力拍 枱說:「佢係視帝我都係影帝啦!」

私下搵監製加戲

鄭則士怒火中燒,據知全因黎耀祥拍攝時擅改對白和私下加戲。「祥仔好鍾意改自己對白,覺得 啲對白唔夠順口咪改囉,啲對手接唔到實唔鍾意啦!其實以前佢未擔正 嗰陣好少咁做,不過依家攞 咗視帝,無人敢出聲,次次都係 Ken哥話佢。我 哋有幾次見到佢兩個因為對白問題嘈過,最後材叔(監製梁材遠) 嚟調停先搞得掂。」一名幕後人員說。
除了擅自改對白,鄭則士亦不滿黎耀祥私下向監製要求加戲份。「套劇講佢兩個做太傅,本身戲份差唔多,但祥仔私底下同材叔講,點都要有個主角做重心,套劇先好睇。提議加重自己戲份,變相削弱 咗 Ken哥 啲戲。消息傳開 咗, Ken哥唔嬲就假。」
本周三( 16日),記者就 Ken哥在餐廳篤黎耀祥一事問過監製,梁材遠緊張表示:「你聽錯啫!其實套劇的確係祥仔佔戲多啲……不過 Ken哥都有好多發揮㗎!」

不屑黑面


改對白梗有(真實對白)
改對白梗有(真實對白)

周一( 14日)?黎耀祥返電視城拍攝《造》劇,當記者提到鄭則士對他不滿時,他面色一沉,然後不屑說:「改少少(對白)就梗有啦!我唔覺有咩問題喎!」

黎:改少少梗有 㗎


三年前結緣鄭則士和黎耀祥三年前曾合作拍攝劇集《盛世人傑》,當時仍未當視帝的黎耀祥,在該劇只是配角,與鄭則士的對手戲亦不算多。《蘋果日報》圖片
三年前結緣鄭則士和黎耀祥三年前曾合作拍攝劇集《盛世人傑》,當時仍未當視帝的黎耀祥,在該劇只是配角,與鄭則士的對手戲亦不算多。《蘋果日報》圖片

雖然監製企圖淡化事件,但周一( 14日)黎耀祥返電視城拍《造》劇時,對於鄭則士不滿他擅改對白,他黑面回應:「咁改少少就梗有㗎啦!我唔覺有咩問題喎!好小事 啫!我俾番尾句人接咪得囉!(係咪咁激嬲 Ken哥?)我唔知喎!(係咪叫監製加你戲份?)我唔知喎,從來都唔知自己有幾多戲,收到劇本咪照做囉!劇本有幾多咪做幾多囉!」平時和藹可親的視帝,今勻回應時都難掩心中怒火。至於 Ken哥(周三)回應時亦話中有骨:「佢係主角吖嘛, TVB係咁㗎啦!(餐廳聽到你狂呻?)你唔好亂講,我唔想傷害人。」

收視福將

鄭則士拍劇重質不重量, 06年簽約無綫時,講明一年拍一套劇。有他壓陣的劇集,大多有口皆碑,去年播出的《老友狗狗》和《情越雙白線》,平均收視均有 31點,成該年度的最高收視劇集第四及第五位。難怪 Ken哥發火,即獲監製安撫。

平均收視 31點


《情越雙白線》《蘋果日報》圖片
《情越雙白線》《蘋果日報》圖片
《老友狗狗》
《老友狗狗》

不平則鳴

60歲鄭則士入行接近四十年,在圈中人緣甚廣,加上演技精湛,不少導演都樂於起用他。近年他堅持每套劇都要做男主角,因此演出作品比以往少。至於其火爆性格亦是街知巷聞,無論是對電視台或同劇演員,總之有錯, Ken哥都會直斥其非,不平則鳴。

彈亞視製作混亂

99年 2月,鄭則士拍攝亞視台慶劇《無敵軍師》,但身為主角兼監製的他卻缺席記者會,反而在公司飯堂食飯。當記者問他為何不做宣傳,他說:「我唔明點解亞視安排呢套劇 喺七點時段播囉,呢段時間個個觀眾都食緊飯。劇入面咁多血腥場面,一定會影響收視。亞視成日都係咁,唔明佢 哋搞緊乜!」

轟冇演員道德

同年 3月他率領亞視演員到郊外放風箏,為《肥貓正傳 II》宣傳,但同劇的韓君婷、江美儀等全體缺席。 Ken哥為此嬲爆:「呢 啲係誠信同態度問題,拍劇有錢就做,宣傳冇錢就唔做。呢 啲咁冇演員道德 嘅演員,我唔排除列佢 哋入黑名單永不錄用。」

嘲反盜版遊行廢

99年 3月演藝界發動大規模反盜版遊行,鄭則士大唱反調說:「冇鬼點死得人,好多都係自己公司內鬼偷條片出去做翻版,佢 哋唔檢討去捉內鬼,唔俾心機拍好 啲戲,淨係遊行有鬼用。」

斥江美儀遲到


翌月,江美儀出席《肥貓Ⅱ》一劇宣傳遲到一個鐘,鄭則士在台上當眾大聲講:「你又遲到,真係想講粗口鬧你。」事後鄭表示:「任何人遲到我一定會懲罰,我咁做係因為亞視唔責怪佢 哋,就等我 嚟做訓導主任。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()