close




FBI File

前排同樂基兒婚變傳聞及自編復合照報道,激到Leon(黎明)嬲爆話要法律追究,唔知係咪咁激到Leon變瘦咗。上週四(3日)最新3D MV〈情〉首播會上,FBI見Leon就真係瘦咗一圈,Leon話係因為忙緊遊水練氣,準備嚟緊12月演唱會嘅排練,佢仲話今次將有一part二十分鐘勁歌熱舞,亦準備一張EP唱片喺紅館外發售。聽落好似好吸引,不過FBI收到風,Leon個演唱會到家個銷情都仲未算大爆,唔知Leon知道呢個消息,會唔會仲刺激呢?

造型似

Leon不嬲諗嘢特別過人,尤其MV鍾意玩創新,今次新MV〈情〉再玩3D,不過今次MV女角造型同LV今季秋冬系列個style好似喎! ####



前排仲有啲發福嘅Leon,呢排真係多嘢煩呀,又要煩打官司、又要煩演唱會,唔怪得Leon瘦曬啦!






Louis Vuitton F/W2011

arrow
arrow
    文章標籤
    黎明 瘦咗 Face 週刊 233期
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()