電影《危險關係》未開拍,已經為爭戲份鬥片酬鬧不和的章子怡、張栢芝,火併再度升級!有指不滿栢芝坐正做第一女主角的章子怡,經多番拉鋸要求導演許秦豪改劇本加戲份不果,早前曾罷拍一星期;直至今個月十九日才歸隊,但她竟帶同私人編劇同行與導演講數,但導演卻堅持要忠於原著。章子怡拍了一晚戲,又再玩失踪,令導演許秦豪十分不滿,隨時一拍兩散。

頻頻NG
十年前合作徐克《蜀山傳》,栢芝因為幫鄭伊健出頭,一度與章子怡結怨。近日兩人再度碰頭,接拍電影《危險關係》,擔任第二女主角的章子怡,因不滿張栢芝坐正,不單缺席新片開鏡,原本要在今個月十二日歸隊開工的她,竟然整整一星期唔見影,罷工失場!
上週三(十月十九日)晚,終於蒲頭返劇組的章子怡,與男主角張東健,到位於車墩的影城開工,晚上十時拍到凌晨二時,二人拍攝一場拖手奔跑戲,NG十次有多,每逢工作人員打燈換景,章子怡便第一時間返上私人休息車,做獨孤村,未有與導演及工作人員講多句。

多多要求
現場一位劇組工作人員,更憤憤不平爆章子怡打亂拍攝期,罷拍了一星期。「本來章子怡答應今個月十二號入組,景都搭好晒等佢,張東健亦埋晒位,但佢一路無出現,成個劇組要停晒工,損失幾大?唔講大家都心裡有數啦!導演已經嬲到震!」自恃係國際巨星,章子怡要求開工要有齊雪櫃,化妝枱的豪華休息車,又要有四個助手跟身,派場十足。「佢有乜要求,電影公司已經全部滿足佢,其實栢芝合約都訂明可以要求豪華休息車,但栢芝覺得無咁嘅需要,佢話寧願留喺現場,同工作人員傾偈仲好,亦無話要有幾個助手!」工作人員說。

導演攤牌
十九日當晚,栢芝凌晨二時通告,並未有與章子怡同場,她提早十一時已經抵達片場準備,與工作人員閒談打發時間,相比章子怡的不可一世,兩種態度。同栢芝唔妥,章子怡亦毫不掩飾。上月二十六日新片記者會,記者追問章子怡為何接演第二女主角角色,她一度黑面,其後,便傳出章子怡不斷與導演交涉,要求改劇本加戲份。「佢(章子怡)係都要導演改劇本,但導演覺得要跟原著情節唔可以改,套戲開咗半個月,章子怡就不停糾纏,小動作多多。導演忍無可忍,同佢攤牌,講明劇本無得再改,佢一係拍,一係唔拍,如果佢決定唔拍,電影公司就會公開成件事,叫佢自己衡量,咁佢先死死氣肯返嚟!」知情者說。

講唔掂數
雖然章子怡十九號返抵上海開工,但她仍對加戲份一事咬住唔放。據了解,當日她帶同一名私人編劇返劇組,搵導演講數。「佢帶咗個私人編劇嚟,叫導演一齊研究吓點樣可以修改個劇本,唔只搞到導演火都嚟埋,電影本身個編劇提起章子怡就㷫。不過,導演點都唔就範,章子怡拍咗一晚戲,就同導演再請假,話要去『金雞獎』,但最終又唔見佢蒲頭,依家仲未肯返劇組!」一名工作人員說。

自己攞嚟
事實上,決定完成多年心願,開拍《危險關係》的導演,最初是屬意張曼玉加章子怡。「栢芝而家個女主角角色,許秦豪原本係搵張曼玉,但Maggie同過章子怡合作《英雄》,印象好麻麻,所以最後辭演,導演於是考慮搵章子怡或者栢芝做女主角,但章子怡又擔心呢個壞女人角色會破壞形象,遲豫不決,但栢芝經理人好快就同栢芝商量好,決定接!」
離婚、同霆鋒分產爭仔如此複雜問題,栢芝都以快打慢搞掂,更三扒兩撥以天價簽約新亞洲娛樂,染指幕前幕後兼做埋揸弗人,做壞女人,未驚過!
機會,手快有!章子怡三心兩意,自己攞嚟!

十年恩怨
張栢芝同章子怡的牙齒印,早在十年前已經種下。○○年跳出「謀」女郎行列,憑《臥虎藏龍》上位的章子怡,被大導徐克點名客串新戲《蜀山傳》。首日開工,章子怡發現在劇組巴士上休息的男主角鄭伊健,用了她的枕頭睡覺,章子怡於是破口大罵伊健,目睹整個過程的張栢芝,挺身代出頭:「罵人就是不對!」自此兩人互當透明,亦拒絕同場現身。直到○五年尾,兩人於海南島的廣告頒獎禮再次碰頭,為了還以顏色,據知二人不約而同向相熟記者通報「死敵」房間號碼,經此一役,雙方仇恨加倍升級。

遲 嚟 先 上 岸
電影《危險關係》改編自法國作家Pierre Choderlos de Laclos於1782年發表的著名小說《Les Liaisons Dangereuses》。此書被荷李活於88年及99年改編成電影《孽戀焚情》及《誘惑性遊戲》,而韓國的裴勇俊亦於03年接拍由此書改編而成的電影《挑情寶鑑》。
有別美、韓版本,由韓片《八月照相館》導演許秦豪執導的《危》片,將故事集中於張東健同張栢芝一對青梅竹馬的好友身上。故事講述「雙張」失散多年於上海重遇,栢芝飾演的莫婕妤已成為女大亨,而張東健飾演的謝易梵亦變成花花公子。栢芝一方面打賭要張東健把章子怡飾演的杜芬玉追到手,另一邊廂卻安排少女勾引張東健,攻心計搞破壞。
電影籌拍初期,女主角本屬意影后級的張曼玉,章子怡才肯「屈就」做配角,之後張曼玉辭演,電影公司曾提議章子怡接手做女主角,但她因為角色太負面,遲遲未肯表態,卒之被張栢芝攝位坐正。 ####


原本凌晨二點通告的栢芝,提早三小時到片場等候,仍笑容滿面,心情大靚。


19/10為進一步說服導演加戲,章子怡帶埋私人編劇到上海,與導演講數。


上月26日,章子怡與張栢芝出席《危險關係》記者會,被問及接演第二女主角,章子怡即時黑面,氣氛尷尬。(《蘋果日報》圖片)


在劇組等章子怡成個星期的張東健,19日晚,二人拍攝一場奔跑戲,拍了超過十多take。


章子怡(箭嘴)每行一步,都有四個助手跟身,其中一個更專為她挽鞋。


每次換景,章子怡即第一時間返上私人坐駕休息。


力壓章子怡坐正第一女主角的張栢芝,連睇playback都表現風騷,與工作人員說個不停。


準備收工的章子怡,企多陣都唔願,要坐在人力車上等車接走。


未有自己戲份,栢芝則坐在片場一間大房等候,又不時行出行入,與工作人員聊天。


23/10本週日,栢芝與張東健早上六時便出發,坐個半小時車到濱江森林公園拍外景,拍攝一場打golf戲,拍足十二小時。


放食飯期間,栢芝攞出iPhone對鏡自拍,拍了幾個角度,才找到滿意效果。


在濱江森林公園外,有唔少工作人員把守入口,阻截居民行近外景隊。


章子怡本答應十二日歸隊拍攝,而未有戲份的栢芝,則趁空檔與兩個兒子到泰國玩。(《Face》圖片)


張曼玉辭演,造就栢芝成為第一女主角,令配角章子怡極之不滿。(《蘋果日報》圖片)


(《蘋果日報》圖片)


(《忽然1周》圖片)


電影開鏡,章子怡突然甩底,剩低栢芝與張東健撐場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()