因舊愛余文樂偷食,○八年怒斬五年情的黃伊汶,甩拖半年再同有翻版李小龍之稱的陳國坤(小龍)拍拖,至今接近三年,有傳近日小龍藉住幫黃伊汶細佬搞婚禮,乘機向女友求婚。扮李小龍在國內密拍,小龍早已儲落老婆本,並答應送千萬豪宅給未來老婆。二人近日四出睇樓,更鎖定市值千五萬的名門,作為二人未來愛巢。

幫舅仔搞婚禮
娛樂圈女星紛紛傳婚訊,已滿三張,近年淡出幕前轉從商的黃伊汶,亦紅鸞星動,與三十六歲男友陳國坤(小龍)計劃明年拉埋天窗。「小龍對女友好體貼,為人又唔花弗,呢方面余文樂就拍馬追唔到,佢外表雖然有啲仔,但思想成熟,知道男人要有承擔,所以呢幾年好搏命搵錢,儲老婆本。近排小龍要幫Emme細佬搞婚禮,佢都覺得自己同女友應該成家立室,咪趁機會同Emme求婚,仲答應送層樓俾老婆。」小龍身邊人說。過去兩個月,二人不停四出睇樓,包括土瓜灣半山壹號、上林,以及Emme現居的匡湖居,最終睇中位於渣甸山的名門一個千五萬單位。黃伊汶與陳國坤○六年合作楊盼盼監製的電影《功夫無敵》結緣,埋下拍拖伏線。「嗰陣Emme同余文樂仲係一齊,拍完套戲之後,佢哋都無來往,後來發現原來佢哋有一個雙方都識嘅圈外朋友,開始聯絡多咗。」知情者說。

早有意思
○八年初,黃伊汶因揭發余文樂出埠溝女,主動提出分手結束五年情,小龍得知女方回復單身,即火速行動,展開追求。「小龍一早都有意思,有次喺朋友聚會再撞返,為咗製造機會接近Emme,佢經常借意搞活動,約班朋友一齊出嚟玩,每次聚會,小龍對Emme都特別照顧,做到好出面。」二人身邊朋友說。

年賺過千萬
家庭背景雖然有距離,但卻無阻雙方發展。「Emme家境好,但佢份人無千金小姐款,生活習慣唔奢華,好平民化;拍拖初期,小龍仲未喺內地爆到,但一樣無影響。」年前,小龍接拍中央電視台製作的電視劇《李小龍傳奇》,因極似李小龍成功爆紅,之後劇集一個接一個密賺人仔。「因為扮李小龍,小龍喺國內知名度大增,前年佢仲以千萬酬勞簽約內地經理人,發展愈來愈順利。」單是今年,他已先後拍了四套內地電視劇,收入過千萬。揀對象唔係錢行先的黃伊汶,果然夠眼光。

AA貨李小龍
去年黃伊汶轉型從商,以300萬成功購入意大利品牌手錶Galtiscopio的亞洲區代理權,專心做老闆,甚少接job的她,今年只客串電影《喜愛夜蒲》及出席了幾個公開活動。相反,陳國坤因貌似李小龍被周星馳賞識,曾參演《少林足球》、《功夫》等,近年,他接拍多套內地電視劇及電影,年賺過千萬。 黃伊汶工作 10月The Swank活動8萬 7月海港城腕錶展覽揭幕活動 4月內衣店剪綵10萬 2月馬斯葛集團公司派對10萬電影《喜愛夜蒲》10萬手錶生意150萬收入合共:188萬 陳國坤工作劇集《大唐雙龍傳之長生訣》400萬《馬永貞》350萬《保鑣》350萬《國際大營救》350萬收入合共:1,450萬

惹官非
去年,陳國坤被經理人公司8A Public Relations Limited入稟起訴,指他違約並索償700萬。入稟狀指陳國坤於09年7月與經理人公司簽下合約,所有工作要經由公司替他接洽,小龍不能私下接job,合約期為五年。此外,更訂明小龍需於一年內完成拍攝由Paul Chung編劇的電影《龍騰圖》,但在開拍期間,小龍卻聲稱要到昆明拍電視劇,要求改期,Paul Chung亦收回劇本。經理人公司其後另覓編劇,並改戲名為《功夫外傳》,由馬偉豪執導,要求小龍去年六月埋位,但他卻以電影劇本及演員與當初合約不符,再度辭演。其後,陳國坤向經理人公司承認已與一間杭州製作公司簽約,以350萬人民幣接拍了一部以李小龍為題材的電影,令雙方要對簿公堂。 ####


近年密賺人仔計劃結婚的小龍,答應送千五萬豪宅給女友做定情禮物,十分大手筆。


等愛犬扮靚靚,二人在附近地產公司睇盤打發時間。


陪女友帶愛犬朱古力到太平道的寵物店沖涼,抱狗粗重工夫,小龍負責。


投資手錶生意搞開幕party,小龍(箭嘴)不避嫌陪黃伊汶出席,幫手招呼。


○八年底,本刊拍得黃伊汶到小龍位於香港仔的雅濤閣寓所過夜。


有媽咪教路,黃伊汶的手錶生意已經上晒軌道,更在內地、台灣、星馬及日本開分店。


○六年接拍電影《功夫無敵》,黃伊汶與小龍有十五秒的接吻戲。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()