Angelababy早前同台灣大隻仔彭于晏拍《夏日樂悠悠》傳緋聞,有指佢為黐新仔同黃曉明分手。不過早幾日先有網友喺內地機場見到Baby同黃曉明一齊,分手傳聞不攻自破!


星期日(9日),Baby返港為新戲宣傳,活動後即去圓方行街。話就話行街,實則漫無目的周圍行就真。當日Baby去完唱片店再去電器舖混吉,邊行仲要邊睇短訊,根本就冇集中精神shopping。
一個女人喪失shopping意欲,已經夠奇怪。不過奇處未算奇,媽咪姐眼見Baby一個人手持3部電話,一部公事、一部私事、最後一部就梗係留俾「海綿蛋糕」專用啦。睇嚟Baby戇居居隨時on phone,應該係等緊曉明calling。 ####


Baby一邊遊魂一邊㩒電話,完全不在shopping mode。


化行妝戴晒黑超,Baby去到邊都咁引人注意,行唱片店齋睇唔買,都只為打發時間。


Baby一個女仔揸住3部手機,真係誇張,其中兩部係iPhone。依家啲
搶電話賊咁猖狂,Baby小心啲!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()