無綫為迎接明年的免費電視大戰,不惜翻炒經典劇集, 03年叫好叫座的《衝上雲霄》將會翻拍吸引廣告商。有傳無綫以 8萬元一集高價打動張智霖( Chilam)擔演,但近日豪花 20萬租住豪宅的 Chilam卻嫌少錢說:「吓,咁少?我唔止呢個價。」


其他娛樂名人影片

明年免費電視大戰一觸即發,近日率先爆發的挖角潮令無綫不敢掉以輕心,不惜炮製好劇集來吸引好演員和廣告商,並造就多齣經典劇集開拍續集。 03年由吳鎮宇和陳慧珊等主演的《衝上雲霄》當年叫好叫座,自然成為開拍續集的目標,張智霖、胡杏兒、胡定欣、吳卓羲、徐子珊和港姐冠軍朱晨麗等,昨日凌晨在機場為《衝 2》拍節目巡禮。

放大圖片
(左起)石天欣、胡定欣和港姐朱晨麗穿上空姐制服,在機場拍攝巡禮。

(左起)石天欣、胡定欣和港姐朱晨麗穿上空姐制服,在機場拍攝巡禮。

放大圖片
周志康(左二)、 MC Jin(中)和翟威廉(右二)等有份參演《衝 2》, MC Jin身形明顯輸蝕。

周志康(左二)、 MC Jin(中)和翟威廉(右二)等有份參演《衝 2》, MC Jin身形明顯輸蝕。

胡杏兒坐輪椅

近日以 20萬租豪宅的 Chilam將取代吳鎮宇孭飛《衝 2》,對於近日盛傳無綫以 8萬元一集利誘他拍劇, Chilam笑說:「吓,咁少?我唔止呢個價,講笑啫!好多嘢未落實,家言之過早,同 TVB拍劇唔係睇價錢,自己都希望拍啲經典作品。」

放大圖片
吳鎮宇 03年主演的《衝上雲霄》叫好叫座,是無綫經典劇之一。劇照

吳鎮宇 03年主演的《衝上雲霄》叫好叫座,是無綫經典劇之一。劇照

放大圖片
首次坐輪椅拍劇的胡杏兒經過練習後,行動自如。

首次坐輪椅拍劇的胡杏兒經過練習後,行動自如。

坐輪椅上陣的胡杏兒雖然未知是否有份冧莊拍攝,但她坦言若做殘障人士就會是新挑戰,她說:「係入行第一次坐輪椅,公司應該有預我啩,呢個劇好經典,自己都想原班人馬拍,特別係吳鎮宇,我喺佢身上學好多嘢,如果故事延續,就會講我結咗婚,可能佢會返嚟拍,靈魂人物有份參與始終會好啲。」採訪:何慧斯 攝影:黃文偉


現年 40歲的張智霖穿上機師裝靚仔有型,堪稱新一代師奶殺手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()