二○一二年至二○一三年度官津小一入學申請已進入自行分配學位階段,若小朋友經過統一派位後,仍未獲心儀學校挑選,便要在明年六月作最後努力——叩門面試,決定前程。

滙思兒童學習中心駐校心理學家、擁有北京大學心理學碩士學位的Steven Lam認為,現今小一面試着重小朋友於非學術上的表現,如行為及學習態度,建議家長於面試前多讓孩子跟其他小朋友相處,鍛煉交際及自我控制能力。

滙思兒童學習中心的駐校心理學家Steven強調,現時小學收生着重小朋友於非學術上的表現,例如行為及學習態度。

上周一(九月二十六日)小一自行收生階段首日,官津名校九龍塘喇沙小學於上午九時收表前,已聚集逾二十名家長輪候。

小朋友在學習中心內學習製作迷宮,訓練邏輯思維。

重視行為與態度

私立面試跟官津叩門面試均需要遞交小朋友的個人檔案,Steven從一些成功入讀心儀名校的學生中發現,他們除了於個人檔案中詳述成就及優點外,也有準備小朋友於課堂上自行完成的作品,「因為喺冇家長輔助下完成嘅作品,先至直接反映到小朋友嘅能力,校方其實都好想知道小朋友嚟到間學校可唔可以適應到,呢個係幾決定性嘅一部分。」

現今很多家長均着重培育小朋友學術上的表現,例如串英文生字、加減數等,但往往忽略了小朋友的品德及學習態度,Steven說:「小朋友要有自己嘅專長外,亦需要有均衡嘅發展,就算佢成績有幾好,到面試嗰陣要見老師甚至校長,如果冇自信、冇一個好勇於表現自己嘅態度喺度,係絕對唔會成功嘅。去得面試嘅小朋友,喺學術上都有番咁上下,但點樣分到佢哋嘅高低,就必定從待人接物、行為態度上判定。」因此,Steven建議家長多讓小朋友與其他人相處,透過一同遊戲及學習,學懂分享及同理心,最重要是有紀律。

滙思兒童學習中心營運總監Kitty表示,官津名校的面試比起私校面試要求更高,除了重視學生的成績外,也着重其品德。

在兒童學習中心內,除了有讓小朋友學習跟同輩相處需要的禮儀及紀律培訓,也有串字訓練。

小朋友透過繪畫平面圖形訓練清晰思維,並有助腦部發展。

學校揀學生趨勢

滙思兒童學習中心營運總監Kitty說:「早幾年,小學會偏好揀一啲好活躍嘅學生入讀,但呢啲小朋友去到三年級嘅時候,操行就會比較難搞。於是,依家學校普遍都會揀啲乖啲嘅,但乖得嚟又要投入,呢樣係好難。好似我哋嘅學生嚟上堂時,我哋會拎一件玩具出嚟,小朋友要表現積極,開口想要,而非硬搶!所以,小朋友係需要早啲操,早啲畀佢接觸唔同嘅人,喺群體生活中自然可以慢慢學習到。」

兒童學習中心的課程讓小朋友透過遊戲學習,這個糖果遊戲,玩法是擲骰子後鬥快選出不同顏色的糖果,除了訓練小朋友腦筋及手眼協調,並從中培養小朋友的禮儀及紀律。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()