昨日港股全日下跌 770點,不少有貨在手的藝人均損手爛腳。早前自言在股市損失達 6位數字的百果園 E神陳靜( DaDa),昨日趁大跌市出擊希望撈底買貨,她接受電話訪問時說:「今日用接近 6位數入咗內房股嘅世貿房地產,因為覺得地產股穩陣,同埋見股神畢菲特都開始掃貨所以咪跟佢買囉,如果再跌都可能會再買少少。」

長線投資

袁詠儀一直有投資股票,選股都以大藍籌為主,她說:「我家手頭上只係有交通銀行同香港交易所,雖然今日大跌市,帳面會有損失,但我一日未賣都唔算輸,反而我買呢啲股票係當儲錢,每年又有息收,我好有信心遲早會升番上去,買股票一早有心理準備會有起起跌跌,所以今日就算跌市,我都唔驚。」撰文:葉雪


袁詠儀自言所持股票都是長線投資,所以不擔心起跌。資料圖片

arrow
arrow
    文章標籤
    袁詠儀 股市跌 唔認輸
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()