11年前一套《夏日的麼麼茶》搞到個個想去馬來西亞小島sweet爆旅行,11年後,導演馬楚成新戲《夏日樂悠悠》繼續sell陽光海灘,但話晒39歲鄭秀文同45歲任賢齊已成中女中佬,為免嚇窒班90後,都係換番只得22及29歲嘅Angelababy(楊穎)同彭于晏穩陣。


後生仔女喺浪漫小島奉旨拍拖,有傳二人拍戲中一場咀戲撻着,仲搞到Baby同「海綿蛋糕」黃曉明分手。不過FBI八到套戲根本冇咀戲,馬導演更講到明呢套係「三冇」電影,保證「冇錫、冇攬、冇激情戲」,純愛到不得了!女神形象得以保持,Baby首次擔正更獲導演拎佢同佢偶像張栢芝比較,「Baby好有天分,佢嘅演技渾然天成,係繼張栢芝後又一個未來新星,三年內佢一定會有好恐怖嘅成就!」全力以赴打響頭炮,Baby更開埋金口同林俊傑合唱插曲〈海底之心〉,雖然佢喺北京宣傳試唱幾句時失手走音,不過連E神同JJ都讚過佢把聲夠靚又夠甜,相信走音事件都係純屬意外啫!

中途轉肌
02年憑《愛情白皮書》斯文形象彈起的彭于晏,本來大把前途,點知09年因合約問題搞到年半冇戲拍,好在佢的起心肝努力操肌,練成44吋巨胸,卒之撼低阮經天同張孝全,有得接拍《翻滾吧!阿信》,套戲喺台灣收近億台幣,一鋪翻身。 ####


激罕出水預咗走超模路線嘅Baby唔會學Chrissie咁肯出賣事業線,呢張着住貼身背心濕身相,好珍貴㗎喇!


攬吓即止馬導演話兩位主角喺戲入面連攬都冇,咁呢張彭于晏鉗實Baby嘅相,唔通都唔算攬?


彭于晏漏油彭于晏有44吋胸肌,點都要喺戲入面騷吓,不過成身油𣲷𣲷,似吳剛師傅多啲喎!


彭于晏飾演嘅小島旅館老闆,經常要扮鬼扮馬為遊客搞婚禮,而Baby就被律師樓派去調查彭係咪奸商,由寃家變情侶,直頭係《夏日的麼麼茶》(右圖)part 2啦!


'00 Sammi版


'11結實巨胸在電影《翻滾吧!阿信》扮演體操選手,彭于晏每日操練12個鐘,操足9個月,先練得成呢身超結實8嚿腹肌。


'04鬆弛肥臂 7年前仲未做gym練大隻的彭于晏,脂粉味重,手臂肉又鬆泡泡,一啲都唔man!


導演激讚馬楚成(左)對Baby期望好高,仲話佢會係下一個栢芝。


話喊就喊上次拍《建黨偉業》要催淚棒先喊得出,今次真情流露話喊就喊,絕對係飛躍女演員呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()