所謂朝中有人好辦事,今年六月先正式簽約無綫嘅林峯堂妹林夏薇,新簽親生女(經理人合約)未夠三個月,已經有份拍無綫新處境劇《結•分@謊情式》。
Chok峯妹身嬌肉貴,入行卻要玩低調繼續保持神秘,連聯絡電話都冇畀工作人員,助導搵佢埋位要經中間人,咁把炮,當年連阿佘都未得喎!


http://stacylife.pixnet.net/blog

峯妹太Chok
Chok峯妹首次拍港劇,褔建廈門出世嘅佢,母語係褔建話,但廣東話亦掂。本身喺中央戲劇學院畢業,亦曾經係香港話劇團成員,不過做開舞台劇表情動作難免誇張,所以劇組都專登安排多啲時間拍林夏薇,方便佢tune番電視模式。前週六(24日)林夏薇為《結》劇拍外景。現場見她全無架子,同一眾工作人員有講有笑,不過做戲時,可能未習慣,所以表情、動作都略嫌浮誇,每講一句對白都配合大型手部動作,要導演多番調校先交到貨。林夏薇身份特殊,佢亦對自己行蹤相當保密,知情者說:「佢唔留電話號碼畀助導㗎,又鍾意自己到location,唔使人接,懶神秘,不過 佢就好準時,記對白好叻。」而當日chok峯妹一拍完外景,即密傾手提電話:「我拍完喇……一陣間你去……」上週五(30日)林夏薇出席活動時表示:「嵋家拍劇真係有少少唔慣,舞台劇動作好大,好容易出晒鏡,監製成日叫我行埋入鏡度,(你係咪冇留電話畀工作人員㗎?)我有留畀工作人員,不過佢哋通常聯絡我助手囉!

上舞台升呢
林夏薇由舞台跳入電視,但近年有唔少無綫小生花旦卻調轉頭演舞台劇,生意淡泊,轉撈舞台劇起碼多瓣搵食技能。


羅仲謙攻基界 《我的基本生活》羅仲謙大隻唔只女仔嗒糖,連基界也受歡迎,10月將會演出《我的基本生活》扮同志。


王浩信搞人妻 《辛辣人妻》今年7月王浩信同唐寧演舞台劇《辛辣人妻》,該劇為唐寧產後復工第一個job。


楊思琦上戰場 《情場如戰場》上年楊思琦同歐錦棠、焦媛演咗10場舞台劇《情場如戰場》。 ####


林夏薇表情、動作太chok,搞到導演都要出聲叫佢做戲唔使太誇。電視新人嘅佢當然照單全收啦!


林夏薇對自己私隱、行蹤相當保密,一收工即打畀疑似司機人物,商量上車地點。


動作大
林夏薇做慣舞台劇,做戲動作一定大,每講一句對白都有動作,離九丈遠都知佢做緊戲。


表情誇
林夏薇身份特殊,不過就冇架子,經常四萬口,就算NG都狂笑,相當親民。


林家代表
早前林峯嫲嫲出殯,堂妹林夏薇亦有到場,仲同堂哥一齊接受訪問。《蘋果日報》圖片


晒冷有份今年6月林夏薇(箭嘴)首次以無綫藝員身份出席藝員電視活動,雖然只係企第四排,但未夠3個月已有劇拍,恨死其他姐仔。《蘋果日報》圖片


做開話劇林夏薇10年加入香港話劇團,今年1月大會堂上演嘅《中國皇后號》,佢同前無綫藝員河國榮一齊合演。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()