31歲有米拿督女莊思敏(Jacquelin),自7月同吳浩康結束五年情後,雖然男迮死復合,不過斷言唔再翻兜有情人嘅Jacquelin,回復有米剩女反而勁多桃花,頻頻與異性約會,先有官恩娜舊愛陸恭和、又有贏咗官司嘅叢培崑,上週四(29日)又發現秘密約會啱啱飛甩廖碧兒嘅富豪男友林忠豪,呢個黃金剩女真係不愁寂寞。


7月宣布同吳浩康(Deep)因性格不合而分手的莊思敏,甩拖後的她不但將多年長髮剪短,打扮愈趨性感,自從經Deep由攣拗番直嘅佢,一直不愁寂寞,有家庭、有身材自然多人吼,日日飯局唔同腳,早前被傳媒拍得同陸恭蕙堂弟陸恭和、組合Square嘅李柏煥(Brian)、仲有舊愛Deep老死叢培崑食飯。

八號風球照約會
先前出席活動時,Jacquelin否認同陸恭和、叢培崑嘅緋聞,仲話以後一定要揀個靚仔,圈內圈外冇所謂,最重要有溝通,仲暗示:「有位圈外人追咗我一段時間,暫時同佢係好朋友。」黄金剩女大把人爭住約!上週四(29日)颱風納沙吹到香港亂七八糟,8號風球吹襲下,估唔到剩女口中嘅「圈外追求者」依然積極,無懼強風約女出街。當晚7時許,本刊發現林忠豪充當司機駕駛部價值過百萬嘅寶馬M3去貝沙灣Jacquelin屋企,接Jacquelin去中環一間高級日本餐廳食飯,一食就食咗兩個幾鐘,兩人都好有默契,警覺性高,離開時林忠豪預先call司機揸車,叫Jacquelin先步出畀車匙司機,自己再左顧右盼睇清楚環境先跳上車。二人返抵貝沙灣途中發現記者,就突然飛快加速,當場斷正,Jacquelin一支箭跳車返歸,林忠豪則吩咐司機直駛落馬洲,再極速轉坐有中港車牌的七人車,經落馬洲方向離開。

「男人要gentleman」
本週一(3日)本刊致電兩人問及約會一事,兩人均大方回應,Jacquelin:「我哋識咗好耐喇(覺唔覺佢追緊你?)唔……唔知喎,但家係見多咗,可能大家都single,時間多咗咪見多咗!(覺得佢為人點呀?)佢對朋友ok㗎,細心嘅人,幾gentleman,(分手已一段時間,ready接受新戀情未呀?)我冇刻意去諗……隨緣啦,感覺出現就好多嘢都話唔埋。」至於李澤楷表弟、32歲的匯能燈光主席林忠豪(Alastair)亦不避嫌話:「我哋係識咗好多年嘅朋友嚟,嗰日八號風球同成班朋友食飯,做男人點都要gentleman啲送女仔返屋企嘅,(有冇發展嘅可能呀?)將來嘅嘢冇人知,所以我都答唔到你,(對佢印象如何?)係有好感先做到咁耐朋友嘅。」黃金剩女和鑽石王老五,門當戶對有得諗喎!

吳浩康寸情敵:對佢冇好感!
雖然同Jacquelin分咗手都有幾個月,但阿Deep話嵋家兩人都keep住有聯絡,當講到舊愛有新歡,等「翻兜」嘅Deep就顯得不是味兒。 F:《FACE》 吳:吳浩康 F:知唔知Jacquelin家同林忠豪約會?吳:唔知,淨係知佢哋好多年friend,之前我哋拍拖嗰陣,佢哋都有約食飯。 F:咁Jacquelin之前有冇介紹你哋認識呀?吳:有介紹過吓啦,不過淨係打吓招呼唔熟囉。 F:如果佢哋一齊,你點睇呀?吳:冇意見,我仲等緊Jacquelin,我畀唔到中肯嘅意見,我淨係可以話對林生冇好感,Jacquelin都知㗎,不過Jacquelin有乜選擇,我都支持及尊重佢,最緊要佢開心

姊妹旺桃花
拿督女莊思敏同吳浩康結束5年情後,隨即被指翻撻前男友陸恭和,又話陳志雲前愛將叢培崑背友溝佢;家姐戀事多,Jacquelin嘅孖生妹妹Mona和Lisa同樣多桃花。

莊思華拖告東尼子
大孖莊思華(Mona)就曾被多次影到跟名練馬師告東尼兒子告崇恩拖手夜蒲蘭桂坊。直至6月初,Mona與前男友告崇恩到Volar消遣時,有一姓張女子報稱遭Mona掌摑,現捲入掌摑事件中。

莊思明戀Kelly弟
莊思敏嘅孖生妹妹,24歲嘅細孖莊思明(Lisa)10年選港姐得季軍,今年就被多次影到跟陳慧琳胞弟陳思翰一齊,直至9月被本刊影到中環拖手斷正,Lisa就自爆與男友早前去汶萊度假3日,「唔係乜預支蜜月」。

翻撻陸恭和
9月頭,甩拖莊思敏被影到跟陸恭蕙堂弟、前緋聞男友陸恭和在Element平台餐廳食飯,事後女方否認翻撻:「我哋根本冇一齊過,係認識10年嘅好朋友。」

叢培崑背女溝
29歲嘅叢培崑,自去年和陳志雲被廉署落案起訴後,二人關係惡劣,叢轉口味嗒26歲台灣性感索女李妍瑾。上月尾,叢培崑背女約莊思敏食飯shopping,事後莊話「只係朋友見吓面」。 ####



約會斷正
Jacquelin前腳走,林忠豪就一直喺車內不動聲色,然後叫司機加速直駛落馬洲。


難忍公主病
昔日廖碧兒為林忠豪放棄陳豪,可惜其拜金及公主病性格搞到林忠豪頂唔順掉頭走,令到呢段戀情得幾個月貨仔就玩完。


住埋3個月「筍盤豪」陳豪話咁快溝掂陳茵媺,雙陳戀拍咗3個月就喺深井碧堤半島築愛巢試婚。


日菜談情當晚二人約會嘅高級日本料理店「鮨佐瀨」位於中環荷李活道,乃壹傳媒主席黎智英兒子黎耀恩開設,訂位要等足一個月。


親自接女食飯前,林忠豪顯紳士風度充當司機去貝沙灣接莊思敏去中環食日本菜。


前後腳上車八號颱風下都要約會,為保新戀情,Jacquelin先步出餐廳把風,嵋清楚環境上車等


昔日拍拖時期佢哋成日拖住手出席大小場合,亦都不時被傳媒影到佢哋甜蜜行街。《壹週刊》圖片


分手後阿Deep唔知係咪情緒低落搞到暴飲暴食,搞到近排出席活動時好似肥咗啲喎!


《蘋果日報》圖片


《壹週刊》圖片


《忽然1周》圖片


《忽然1周》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()