'11
楊怡愈紅愈靚,仲有埋個西人咁高嘅鼻,佢就堅稱冇整過,但又打圓場話:「我覺得整容冇所謂,但自己接受唔到要開刀整,太危險!」咁打針喇,夠安全呀!

據整容整到出晒名嘅第一香港醫美中心醫護顧問 Don Chung就話,家隆鼻唔一定要植入假體,係可以靠打針注入透明質酸或微晶瓷( RADIESSE)令鼻頭增高,佢話:「打針唔會留低痕迹,而且效果仲會好自然,只係比真鼻硬身少少,普通人唔識分,要專業人士驗先驗得出。」即係話普通人徒手驗係驗唔出,楊怡醒喎。

 

放大圖片

'10
楊怡 4年前個鼻已經又高又尖,近一兩年突然連個鼻頭都識得發育向前伸展,形態同神奇程度十足經典童話《木偶奇遇記》入面嘅小木偶,講大話時鼻哥會愈生愈長。

 
放大圖片

任驗
楊怡咁大方, FBI都唔客氣揑吓佢個木偶鼻,佢仲提 FBI話:「你可以摸真啲,但唔好太用力,我一陣仲要做嘢唔想個妝整花呀!」不過整容男 Don Don(右圖)就話:「普通人唔識分!」 FBI下次要搵你出馬。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()