K4中以中女樂瞳同宅男朱敏翰最多人講,樂瞳說:「估唔到因為呢套劇多咗人識我,希望因為入到屋可以多啲機會唱歌。」似乎中女歌星夢仲未發完喎!

K4成員樂瞳(中女)、朱敏翰(宅男)、黃得生(反枱)和羅鈞滿(囂屎)扮壞仔入型入格,但從她們的真實童年學生照中,睇得出個個純情戇直幾乎認唔出,原來三子讀書成績算理想,其中羅鈞滿(囂屎)更喺 A Level考獲兩 B佳績,惟獨 K4首領中女樂瞳講起讀書好小心,她說:「我讀書一般啦,會考成績唔好得 12分,之後去咗英國, A Level都有 full cert. o架,不過英國標準同香港唔同,返到嚟覺得自己好渣,所以咪讀樹仁 BBA囉,不過我讀咗一年就冇讀啦!我讀書都唔鍾意影相嘅!」

 

放大圖片

娘爆四眼
樂瞳唔滿意自己會考得 12分, 03至 05年往英國讀 A Level,當時戴住黑框眼鏡的她薯味甚濃。

 
放大圖片

入行變索
回港入讀樹仁大學工商管理系的樂瞳,未畢業便已加入 TVB,激罕泳衣照流出後,更加成為高登友珍藏。

 
放大圖片

朱敏翰(宅男)就讀大圍宣道會鄭榮之中學,讀理科的他會考全科合格,數學還攞到 C。學生 look算 K4之中最有型,但有時扮 cute做小雲就好攞膽。

 
放大圖片

K4另外兩子「囂屎」(左)和「反枱」於戲中曳到出汁,但現實原來讀書時成績及操行都算優異,估佢唔到喎!

 
放大圖片

跑得
羅鈞滿(中)於嶺南學院社會科學系畢業,成績屬 K4中最佳, A Level更獲兩 B佳績。更加是運動健將,中五曾奪得 800米賽跑冠軍。

 
放大圖片

唱又得
「囂屎」羅鈞滿中五參加校內歌唱比賽,扮 Eason唱〈傷信〉又奪冠,能文能武喎。

 
放大圖片

肥仔反枱
黃得生(反枱)中學時期就讀紅磡聖匠中學,後轉讀會計文憑,初中時是肥嘟嘟乖學生一名,操行分有 A,絕非 K4壞學生。

 

K4救亡做臨記 反枱一劇演三角

無綫鬧臨記荒,連 K4三子都要被吹雞頂住,除 K4外,於同劇有份做思春學生妹 Yumi嘅蔣家旻亦一樣要被召做老臨,係得中女樂瞳咁大支話要考慮吓啫!

 

放大圖片

羅鈞滿:母親節嗰日,有閃過念頭,叫媽咪去幫手做臨記,但驚忍唔住笑囉!

 
放大圖片

朱敏翰: 15分鐘內收到三個劇組電話叫我幫手,撞期做唔晒。

 
放大圖片

樂瞳:呢排忙拍兒童節目,應該冇時間接臨記 job。

 
放大圖片

黃得生:「三國」入面,曹操、劉備、孫權嘅士兵我都做過,自己打自己。

 
放大圖片

蔣家旻(箭嘴)喺《點解阿 Sir係阿 Sir》中演 Yumi一角,暗戀校草蔣進,雖然唔夠中女樂瞳搶鏡,不過仍然被網友讚佢清純靚女。

 
放大圖片

蔣家旻(右)曾就讀仁濟醫院林百欣中學,會考成績麻麻,幾多分就死都唔肯講,畢業後加入 TVB工作。

 
放大圖片

無綫鬧臨記荒找蔣家旻救亡,但正投入《回到三國》和《誰家灶頭無煙火》兩劇的她,無暇抽身做臨記:「聽過連燈光師都做埋臨記,有啲藝員要過廠兩邊走,好似好混亂。」

 

唔做老臨

放大圖片

我想要飯盒啫!(設計對白)

 

無綫近日同臨時演員中介公司起衝突,八家合作開的中介公司拒絕提供老臨,令無綫有明星冇臨記,惟有急召三線藝員及訓練班學員救亡,連 K4三子也被徵召扮路人扮卒仔。
其中黃得生(反枱)和羅鈞滿(囂屎)在《回到三國》本身飾演劉備家丁,轉頭又變蜀國士兵同孫權卒仔、翌日就化身曹軍小兵,自己打自己,新仔焗住踩到甩轆,但做開三線女角嘅樂瞳就話:「無綫都有同我提過吓,我家做緊兒童節目,一個星期要返去拍一日,我仲有好多訪問做,我諗冇時間做臨記嘞,不過如果真係好急嘅咪考慮吓做囉。」話明急仲要等你阿姐考慮吓,死得啦!

無綫老臨 39蚊招標

放大圖片

無綫今年套大作《潛行狙擊》都有動用大量老臨,如今人手短缺,要拍大場面好頭痕。

 

香港由五月一日起實施最低工資條例後,有指無綫拒絕與八間臨時演員中介公司簽長約, TVB更突然刊登招標廣告,似有意飛起合作開的中介公司,惹起八大老臨公司不滿,拒接無綫通告。
據知情人士透露, TVB為及早解決問題,曾會晤一名叫巧兒的中間人,希望跟臨記公司洽商,但有傳 TVB就要求:「有冇可能時薪低啲?」但後來發現冇彎轉,於是將招標薪金調整至每 8小時 310元,即每小時約 39元,超時補水每個鐘 42元;其他非戲劇類則每 6小時 250元,即每小時約 42元,但最後中標者開出乜嘢條件,就要到本週五( 13日)截標後才知曉。

古裝劇《回到三國》因需要大量臨時演員,被迫動用幕後人員甚至監製、導演上陣;更貼出通告,歡迎藝員家屬及朋友應徵當臨記,薪酬每 6小時 180元,加鐘就時薪 28元,令一眾市民有機會入電視城睇明星。

臨記辛酸

做 TVB臨記最低工資實施前,臨記時薪只得 19元,咪以為騎呢待遇喺周星馳電影先會發生,現實分分鐘慘過戲。

做埋苦力
臨記埋位前除咗日曬雨淋冇人理外,有時要幫手擔擔抬抬搬道具,收人工唔只做路人甲,仲要做埋苦力。

排隊歧視
電視城有接駁巴士出市區,藝員、工作人員同臨記都搭得,但臨記要排另一條隊,等藝員同工作人員上晒車至輪到佢哋,冇位上唔該等下架,咁算唔算歧視呢?

 

御用劊子手
外形突出的臨記有時會受「眷顧」,例如這位花名叫「大嚿」的臨時演員,因為體格魁梧,劊子手的角色都會找他來演,薪酬每 8小時 350元,即每小時約 44元,人大嚿連錢都大嚿啲!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()