30/4陪妻鬆一鬆
李琳琳自患上大腸癌後,已甚少外出。上周六( 4月 30日)由於天氣轉晴,姜大偉駕車陪太太李琳琳到中環鬆一鬆,雖然李琳琳精神不俗,但不時需繑着老公手臂借力。

上月中鄧光榮舉行喪禮時,跟他相交 30多年的姜大偉即連日幫忙打點,其妻李琳琳則由女婿曹永廉陪同到靈堂致祭。當時李琳琳一臉病容,惹來在場人士慰問。
原來李琳琳在去年年尾驗身時,證實患上大腸癌。愛妻心切的姜大偉即四出找尋名醫,最後請來腫瘤科權威張明智為主診醫生。可惜開刀做手術後,發現癌細胞已擴散至淋巴,現正進行化療。
由於已用了過百萬醫藥費,一向甚少返內地拍劇的姜大偉,不惜連接兩部大陸劇撲水 660萬救妻。近日他趁空檔,即陪老婆到九龍法國醫院接受化療,愛妻情切。
患癌後,李琳琳曾向友人表示:「最唔放心 15歲嘅細仔,又好想見到大女依蘭個 BB出世!」因此她積極抗癌,希望在老公家人支持下盡快康復!

63歲的姜大偉和 62歲的李琳琳結婚 37年,是圈中的模範夫婦。自從 08年姜大偉做第二次通波仔手術,兩夫婦明白健康的重要性,開始年年驗身。可惜去年年尾,李琳琳驗身時發現自己患上大腸癌。由於姜大偉的父親因患肝癌去世,所以他特別憂心。

牽掛 15歲細仔

「 John哥(姜大偉)同琳琳姐怕朋友擔心,一直好保密,做手術都冇話俾我哋知。農曆新年大家見面,佢提我哋要小心身體,之後先講自己有病,令我哋都好愕然。我哋班朋友又介紹中醫,又幫佢搵抗癌秘方,不過佢話 John哥已經搵咗好出名嘅腫瘤科名醫張明智俾佢,叫我哋唔使擔心。近期佢嘅癌細胞已擴散至淋巴,做緊化療去控制。由於佢好相信個醫生,所以冇再試其他方法。琳琳姐好樂觀,唯一牽掛係個細仔,個仔始終得 15歲。佢個大女(曹永廉老婆姜依蘭) 6月就生第二胎,琳琳姐好想見個孫出世,仲計劃幫個女搞坐月嘅嘢。」知情人士說。
雖然李琳琳早年買落一份醫療保險,但由於今次醫藥費甚巨,要自己墊支不少,加上細仔卓文才 15歲,家庭開支不少。為了幫補醫藥費,向來不想與家人分開的姜大偉,竟連續接了兩部大陸劇, 3月尾在內地拍完 20集民初劇《藏心術》, 6月又會再到橫店,與鍾漢良拍 35集的《天涯明月刀》。事關他在 TVB拍劇每集只有 4萬,但到內地則有 10萬一集,兩套劇加埋折合有 660萬港元收入,幫補不少。
姜大偉趁近月在港,即全天候陪伴李琳琳治療及休養。上月 21日,李琳琳在九龍法國醫院進行化療。當日 11時多,姜大偉便從何文田家,到九龍城的大婆牛肉麵買外賣,然後拎到醫院開餐,逗留至傍晚才離去。翌日( 22日) 11時左右,他又再到醫院陪老婆,直到下午 6時才離去,至晚上再折返接她出院。

 

放大圖片

姜大偉與李琳琳在麥奀記嘆完雲吞麵後便回座駕,姜大偉找不到車匙。站在車旁的李琳琳沒有心急,反而開心地望着失魂老公,非常恩愛。

 
放大圖片

21/4醫院探妻
當日上午 11時多,姜大偉在何文田寓所外等的士。

 
放大圖片

買外賣
他先到九龍城一間牛肉麵店買了些外賣。

 
放大圖片

到法國醫院
之後姜大偉步行至附近的九龍法國醫院。

 
放大圖片

拿着外賣的姜大偉,在等期間被途人認出,但他依然氣定神閒,甚有大俠風範。

 
放大圖片

門外露端倪
姜大偉出後,行到一間兩人病房便熟練地推門入內。當日房間只有李小姐一位病人,而主診醫生正是腫瘤權威張明智醫生。

 

名醫續命

李琳琳的主診醫生是臨床腫瘤科專科張明智,他從事腫瘤科已逾 20載。 04年他離開伊利沙伯醫院,在中環及旺角開設診所。他是城中低調名醫,以降低末期癌病病人的痛苦和增加存活率見稱。
他亦是音樂家,鋼琴及聲樂八級文憑,多次指揮香港大學及香港醫學會合唱團。去年他推出著作《變.驚.擁抱》,鼓勵大家用音樂治癌。另外,他的姊姊張明珠是王菀之媽媽的好友,與圈中人熟稔。去年,他有份到倫敦客串王菀之的音樂特輯。

患病易累天天臥牀

據悉,李琳琳現正接受為期半年的化療,一般癌症病人打完化療針,可以即日出院。但由於李琳琳體質較弱,醫生建議她每次都留院一晚接受觀察。她每 3星期到醫院打化療針及攞藥,每次拎 2星期藥,服完 2星期藥後,休息一星期,然後再重複以上療程。
姜大偉性格外向,喜歡跑步和打高爾夫球,但現在也甚少獨自出外,整天陪伴老婆。李琳琳向友人透露,患病後容易疲倦,她笑說:「我喺牀上睇電視,喺牀度上網玩數獨遊戲,唔係食飯同出街,我就唔起身。」
從前她不吃生果,反而可樂就一箱箱地買,她和 15歲的細仔卓文都是早晚各飲一罐。現在她才知這種飲食習慣,傷害了身體。但做化療期間,不宜吃中藥,尤其是她患大腸癌,姜大偉更要她吃得清淡。

 

放大圖片

22/4照顧細仔
老婆在醫院接受抗癌療程,姜大偉和細仔姜卓文中午到土瓜灣醫肚,兩仔爺有講有笑,感情非常好。

 
放大圖片

之後姜大偉獨自到醫院陪老婆,離開時見他雙手插袋,憂心忡忡。

 
放大圖片

探完愛妻,姜大偉直接乘的士回何文田住所。

 
放大圖片

26/4入廚冧老公
已出院 4天的李琳琳,雖然家有工人,但仍到廚房親自下廚。見老婆辛苦,身為大男人的姜大偉(箭嘴)也會到廚房幫手。

 
放大圖片

可能企得太耐,李琳琳間中會用雙手揉肚紓緩一下。

 
放大圖片

姜大偉

 
放大圖片

鄧光榮 4月 16日在香港殯儀館設靈,身為好友的姜大偉全力在場打點,而李琳琳雖身患重病仍與女婿曹永廉到場致祭,非常有心。

 

多謝老公貼身照顧

「琳琳姐話做化療之後,成日覺得口淡淡、口苦苦,但又冇乜胃口。佢最感恩係冇甩頭髮,但最慘係會身痕,令佢好煩躁,所以佢好多謝 John哥體諒同貼身照顧。」知情人再說。
事實上,為了李琳琳開心,上月 30日,姜大偉特別陪她到中環麥奀記歎雲吞麵。但食完後二人又速速歸家,看來是怕她疲累之故,非常體貼。姜大偉與李琳琳結婚多年,二人十分恩愛,姜大偉婚後唯一的緋聞,是 94年回流拍無綫劇《再見亦是老婆》時,被傳與飾演其情婦的周嘉玲撻着。當時身在加國的李琳琳隨即回港實老公,當時二人育有兩女,但她知姜大偉一向恨仔,所以在意外懷孕後,不惜以 47歲高齡,冒險為他誕下幼子卓文,令姜大偉十分感動。
李琳琳曾說:「我們就算相隔兩地,都會用電話、電郵、短訊同視象對話來溝通,見面又會整對方鍾意食嘅嘢,或者煲湯俾對方飲,嗰啲湯會特別香甜。」姜大偉亦自爆:「我哋結婚 30多年,每天都同太太通電話 1、 2次,到依家已經講咗過萬次電話喇。」非常甜蜜。

 

放大圖片

向來注重健康的姜大偉,為保險公司拍攝廣告,內容表示幾好的刀,都會有生鏽的一日,呼籲大家投保。

 
放大圖片

之後女婿曹永廉亦為同一客戶拍攝另一廣告片,表示及早買保險,為自己打算。

 

演藝世家

姜大偉出身於演藝世家,兄長為秦沛,而父親嚴化(姜克琪)及母親紅薇(羅珍)均為著名演員,後來母親改嫁製片人爾光,並誕下爾冬陞。姜大偉四歲已做童星,中學畢業後加入邵氏,被名導演張徹力捧,在電影《游俠兒》首度擔當男主角。 1970年他更憑《報仇》成為香港首位榮獲《亞洲影展》「最佳男主角」的演員,紅極一時。
而李琳琳在 60年代,被其京劇師父粉菊花推薦加入邵氏,亦曾是國泰訓練班的花旦。 70年代加入無綫已是女主角,演出多套經典劇集如《小李飛刀》、《楊門女將》等。同期李琳琳和姜大偉相戀,即共賦同居。 73年分手, 7個月後復合,隨即奉子成婚。巧合地,長女依蘭與曹永廉於 07年也是奉子成婚。

 

放大圖片

70年代二人拍拖,成為娛圈熱話,登上雜誌封面。

 
放大圖片

99年姜大偉和李琳琳結婚 25周年,在加國舉行派對慶祝,並補影婚紗相。

 

腸癌女性殺手

腸癌是香港女性第二號殺手,第 1位是乳癌,全港去年便有 4,600宗新症。據外科專科醫生朱建華表示,腸癌主要成因有兩個,包括基因變化同遺傳因素,而年齡越大,會提高了基因變化速度。其次,環境因素如患者多食紅肉、醃製肉、飲酒及食煙,亦大大增加患腸癌風險。
腸癌分四期,第一、二期主要靠做手術和食藥醫治,康復機會有 8至 9成。到第三期,淋巴核已受癌細胞侵襲,需配合化療醫治,而療程多數為期半年,只得一半康復機會。去到末期,癌細胞已擴散,有機會影響肺和肝,只可用化療延長壽命。
其實腸癌可以預防,減少食紅肉、不煙不酒, 50歲的人士宜每 5年做一次腸道檢查,私家醫生收費約 5千至 1萬不等。

姜大偉:年紀大梗有毛病

本周三( 4日),本刊致電姜大偉關心及問候其愛妻患癌一事,但他不停強調冇事,記者當然明白其苦心。
記者:記 姜大偉:姜
記:聽講琳琳姐唔舒服,有人見佢出入九龍法國醫院喎?
姜:(語帶猶豫)唔……人年紀大梗有毛病 o架啦!
記:依家情況點呀?令關心佢嘅人擔心喎。
姜:之前佢身體有毛病,覺得唔妥,去做驗查啫。
記:佢現況點呀?
姜:佢好好,冇乜事,多謝關心。
記:聽講佢患大腸癌,仲擴散到淋巴?
姜:佢……佢做身體檢查啫。
記:會唔會擔心佢病情呀?
姜:冇事。有心!我有電話入,拜拜。

曹永廉:你問番 John哥

之後記者去電視城求證女婿曹永廉,但他同樣封嘴。
記者:記 曹永廉:曹
記:最近琳琳姐出入法國醫院?
曹:去驗身之嘛。
記:有傳佢患腸癌,仲擴散咗去淋巴?
曹:(口窒)冇冇……冇事,佢去驗身咋。
記: John哥好擔心佢,陪佢出入醫院。
曹:(忽然高音) um……唔係呀,佢平時都係去驗身之嘛!
記:佢係咪有啲唔舒服先去檢查?
曹:(語帶猶豫) um……實際情況我就唔清楚,你問番 John哥啦!我都…… um……以我所知都冇咩特別。
記:咁你呢期有無陪多啲琳琳姐呀?
曹:我哋個個禮拜都有見。
記:咁老婆有無煲湯水俾佢呀?
曹:佢有工人嘅!
自從李琳琳患病後,姜大偉、女兒及女婿曹永廉均經常鼓勵她保持樂觀,不時陪伴左右,而細仔姜卓文本打算今年 9月回加拿大升學,但現正考慮打消念頭,陪媽咪抗癌。有家人的支持,祝願琳琳姐早日戰勝癌魔!

 

放大圖片

曹永廉護外母:我哋個個禮拜見。(真實對白)
周三( 4日),琳琳姐女婿曹永廉於電視城接受訪問,極力維護琳琳姐,對她的病況表示毫不知情。

 
放大圖片

大女將臨盆
琳琳姐患重病,大女姜依蘭則佗第二胎,預產期 6月, BB出世後,李琳琳必定老懷安慰。

 
放大圖片

姜大偉和劉璇主演的《女拳》播完不久,姜大偉遲些亦會幫 TVB拍《大太監》。

 
放大圖片

今年 3月,姜大偉返內地拍《藏心術》,據知每集酬勞有 10萬人仔。

 

親友封嘴

對於李琳琳的病情,她的大伯秦沛、女婿曹永廉及一眾好友都十分口密,齊齊封嘴拒多講。

 

放大圖片

姜大偉兄長秦沛被問到琳琳姐的病況時,聲線忽變低沉,顯得極不開心地說:「唔好意思,我答唔到你。」

 
放大圖片

當年曾是溫哥華之友的謝賢(四哥),對於李琳琳患癌的消息,他說:「冇呀,等我打個電話問吓佢先!」

 
放大圖片

關菊英說:「我知佢之前有唔舒服,不過依家好穩定啦。我都有幾個月冇見過佢,靠身邊朋友講我知佢近況。」

 
放大圖片

汪明荃本周三( 4日)於電視城拍攝時被問及李琳琳病情時,顯得相當不耐煩:「我同你講咗我咩都唔知!」

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()