本地設計師何志恩推出新系列,昨日舉行迷你時裝騷,趙學而客串上陣,破格行完即走,連訪問也沒有做,她在義助錄影的短片中,暴力舉尖物,嚇到眾名媛齊齊幫仔女掩眼。

本地設計師何志恩( Johanna Ho)最近和 St. Martins師妹、曾為陳奕迅《 Duo》演唱設計花花西裝的畫家 Leanne Claxton結合畫作與時裝,推出別注版系列,昨日在山頂舉行小型發佈會,吸引已故賭王傅老榕孫女傅潔恩、羅氏針織後人羅可璇及徐濠縈等捧場。

放大圖片
趙學而在石澳拍攝的短片,其中有少量詭異氣氛的場面。

趙學而在石澳拍攝的短片,其中有少量詭異氣氛的場面。

放大圖片
現場播出趙學而嚇人短片時,徐濠縈和何志恩等紛紛幫小朋友掩眼。

現場播出趙學而嚇人短片時,徐濠縈和何志恩等紛紛幫小朋友掩眼。

揮動利器嘉賓愕然

趙學而半義務上陣行騷,並客串拍攝一輯宣傳短片,其中有一幕她在石澳拿着利器扮插,嚇得徐濠縈和何志恩等急急掩着場內小朋友的眼睛。何志恩謂多得趙學而做義工,她說:「佢係圈內朋友,遲啲佢又有演唱會,咁啱家有時間可以幫手,我地 budget有限,佢好好,係咁意收少少錢,之前喺石澳拍 video,由朝拍到晚㖭。」何志恩透露 Leanne Claxton擅長畫花,畫風帶有黑暗面,之前 Eason演唱會以人生兩面為主題,所以推介她設計 Eason的花花西裝。Eason近日被指喉生繭,但忙於搵錢無暇做手術,老婆徐濠縈說:「佢唔係生繭,係韌帶受傷,係舊患,醫生提議要做,但要度期,佢係好多嘢做,排到 2012年,啱啱又接咗三部戲。」

阿徐否認月花 80萬

有指 Eason一家開銷每月達 80萬,故 Eason不敢停工,徐濠縈說:「咁唔計我自己搵嗰啲嘅,我自己都有收入,有時裝店。屋企開支一定有, 6位數都一定有,但點使 80萬呀?我哋唔係餐餐大魚大肉,我噚晚都係食餅乾。」採訪、攝影: Rita Leung


趙學而昨日化上 smoky eyes客串行騷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()