Ada長胎唔長肉,身懷 45吋巨肚,但四肢依然纖瘦,臉上也不見水腫,恨死唔少大肚婆。
臨盆前唔信邪 蔡少芬挺肚督工裝修
2011年05月06日
佗住兔女的蔡少芬預產期有傳在今周,不過,臨盆在即的蔡少芬( Ada)唔似一般大肚婆留家安胎,反而愛四圍「騰」。
信基督的 Ada(蔡之洋名)百無禁忌,幾乎犯盡孕婦禁忌,不但去電髮、看驚慄片,最大忌是新屋大裝修,挺着約 45吋巨肚的 Ada,隔兩三日就到沙塵滾滾的新居親自督工,有神護體果然唔信邪。哈利路亞!

蔡少芬同內地武夫張晉婚後,努力造人成功,預產期在本月,盛傳在今周,不過她為免傳媒追訪,連身邊友人都變了拉鍊口。
Ada臨盆在即,原本在內地拍攝王家衛《一代宗師》的張晉,早已向劇組請假,返港陪老婆待產。連日來 Ada又睇戲又約朋友食飯,節目多多唔黐家。教友爆料:「有生仔經驗嘅教友都叫佢臨生前唔好周圍去,喺屋企附近散步做運動就好喇。不過 Ada坐唔定,成日扭計要出街,老公當然順佢意啦﹗」


上周六中午,蔡少芬挺住巨肚,穿上平底鞋健步如飛,帶頭率領一眾親友到新居參觀, Ada無懼現場大塵和灰水味,口罩都無戴就一支箭颷入新居督工。
 
為了迎接小生命來臨,蔡少芬除了以高價 700萬購入新居,近月又買了黑色七人車,原本的私家車則贈予母親(白帽)。

摸頂購獨立屋
蔡少芬夫婦去年尾出售沙田碧濤花園,租住好友謝寧的錦繡花園獨立屋,不久即傳喜訊。為迎小生命來臨, Ada在樓市高峰期以 7百萬購入同一屋苑另一逾千呎獨立屋,更無視大肚婆禁忌,花百萬元大裝修。
上周六( 4月 30日),中午時分, Ada雖然挺住巨肚,步履卻輕盈地率領媽咪及四、五位親友到新屋睇裝修。現場所見,新屋的地板和磚牆還在修葺中,估計至少個多月後才可完工,地上放滿工具和材料,非常混亂,加上沙塵滾滚, Ada連口罩都無戴,就直入新屋,都幾勇!


犯禁一 大肚裝修
有神護體的 Ada百無禁忌,連新居圍板上也畫上一個大大十字架。
Ada新居裝修了近一個月,仍圍着木板,四周放滿沙泥磚石,睇怕一個月未必搞得掂,難怪 Ada咁心急,周不時要親自監察進度。
 
犯禁二 睇驚慄片
4月 29日,蔡少芬陪老公紋身四粒鐘仲唔夠皮,之後又去圓方睇懸疑驚慄片《危機解密》。呢個大肚婆冇有怕,認真膽生毛。


犯禁三 電髮
3月, Ada走去電髮一坐三粒鐘,並放上微博,即遭在內地工作的老公張晉責備:「孕婦可電髮嗎?」 Ada駁嘴:「我有戴口罩」,又笑罵好心勸喻她的網友「多管閒事!」不過上月, Ada又把曲髮剪掉。 


趕滿月前入伙
只見她高聲問師傅:「個 BB房整成點呀?」然後又催促:「哎呀,一個月後整好未呀?我趕住滿月前入伙 o架﹗」
據工人透露:「佢(指 Ada)好緊張,隔日就嚟睇進度,周圍咁混亂,又有灰水味,我哋都叫佢小心啲,佢每次嚟都第一時間入去 BB房睇先嘅﹗」
Ada有神護體,繼續百無禁忌。早前,她已毫不顧忌電髮,並放上微博,即時遭網友和好友勸喻,說大肚婆不可聞電髮水味。不過, Ada依然我行我素。上周, Ada兩公婆山長水又遠由元朗錦繡花園,到尖沙嘴漢口道某唐樓, Ada還連撐四層樓梯,原來是陪老公找著名紋身師傅 Gabe紋身,紋足四小時。其間 Ada坐吓企吓,一時走近望住師傅紋身,一時又嗌肚餓。幸好她買定麵包及飲品醫肚,更細心餵老公啃包,非常恩愛。之後,兩公婆同友人一起到圓方戲院睇驚慄片《危機解密》,果然是另類大肚婆。


上月, Ada一班教會好友為未出世 B女舉行 party,陳法蓉還扮大肚。
 
陳法蓉跟 Ada情如姊妹,跟 Ada家人也相當稔熟。上周六下午,她獨自駕車到元朗參加 Ada的家庭敍會。

張晉十字架紋身曝光


張晉紋了十字架在右腳足踝上,幾日後紅腫仍未消退。
 
4月 29日紋身 4粒鐘
張晉返港陪老婆待產, Ada就日日捉住老公出街四圍逛,更悉心襯到絕。
 
張晉紋身期間,表情輕鬆,還不時玩微博,果然武夫出身,忍痛異於常人。
 
張晉
紋身紋足四粒鐘, Ada早有準備買定麵包、珍珠奶茶,更餵躺在牀上的老公,十分好服侍。
 
張晉專程找著名紋身師傅 Gabe,在右足踝紋上十字架,上周六紅腫仍未退, Ada更在微博回應,表示也想紋一個。 


臨生緊張興奮
早前 Ada被問到臨盆前還四圍去,佢解釋話:「依家個肚咁大,條腰好攰,都驚隨時生得,執定走佬袋喺車尾,真係又緊張又興奮,但我留喺屋企真係好悶,所以出街,當做產前運動囉﹗」

蔡少芬臨盆在即不信邪 挺大肚監督裝修新家

蔡少芬挺大肚
懷著女兒的蔡少芬預産期有傳在本周,不過,臨盆在即的蔡少芬(Ada)不像一般大肚婆留在家安胎,反而愛四周走動。

信基督的蔡少芬百無禁忌,幾乎犯盡孕婦禁忌,不但去燙發看恐怖片,最大忌是新屋大裝修,挺著巨肚的她隔兩三日就到沙塵滾滾的新家親自督工,有神護體果然不信邪。哈利路亞!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()