蔡楓華重踏舞台的三場演唱會前晚完成,由於反應熱烈令蔡楓華信心飆升,但卻有傳他因此和主辦者孫敬安為錢反目,孫更踢爆他坐地起價。而蔡楓華前晚就誓言即使問 fans借錢都要到紅館開個唱,否則誓不為人,他更用自己金句聲言:「嗰一剎那光輝係永恒。」


其他娛樂名人影片

一連三場「全心全意支持蔡楓華演唱會」前晚在 Star Hall圓滿結束,依然全場爆滿,無綫總經理陳志雲、何韻詩、張智霖、洪欣和老公張丹峰等捧場。

放大圖片
有傳蔡楓華和主辦者之一的孫敬安為錢反目,但當晚兩人仍大方合照。

有傳蔡楓華和主辦者之一的孫敬安為錢反目,但當晚兩人仍大方合照。

放大圖片
一連三場的蔡楓華復出演唱會大功告成,他在台上表現落力。

一連三場的蔡楓華復出演唱會大功告成,他在台上表現落力。

問歌迷借錢

前晚蔡楓華不時表白渴望到紅館開騷:「就算孫敬安唔肯投資都好,最多我問 fans借錢,每人一萬,肚餓唔食飯都要去紅館唱,唱完可以告別,嗰一剎那光輝係永恒!就係呢一剎那。」蔡楓華更咆哮發誓:「不入紅館,誓不為人, 2012年等住你哋。」之後眾人往尖沙嘴舉行慶功宴,問蔡楓華是否即使借錢都要在紅館開騷?他謂:「真材實料實有投資者。」再問蔡楓華是否做完紅館騷後告別?他有所保留說:「咁咪開一場 pre紅館騷先,入到紅館就 OK。」問蔡楓華是否飛起孫自己開騷?他說:「人哋唔同我做,我自己做,我已入咗紙申請紅館,我係有情有義 o架。」問蔡楓華賺了多少?他只說最重要養活媽咪。

疑患青光眼

孫敬安否認拒再為蔡楓華搞騷,他說蔡歌酬有數十萬,但言談間卻顯出似與蔡不咬弦,接着指三場個唱票房收益有 200多萬:「佢(指蔡楓華)初時擔心冇人嚟,所以冇收歌酬,但後來見反應好,話需要錢要收番,簽約時話加場就分紅。」蔡楓華指第三場加場是報答孫敬安,孫聞言謂:「唔收錢就報答,但佢即時加咗 50%。」此外,車淑梅昨到銅鑼灣出席活動時說蔡楓華之前被人打傷引致青光眼。採訪:胡比 攝影:陳志嵐


蔡楓華出席慶功宴時表現風騷,雙手舉起手指公,氣燄逼人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()