陳山聰自從被指力追超雲而狠撇糟糠 Ponny Yeung後,除咗俾人冠以新賤男嘅名外,佢嘅負面新聞亦接踵而嚟,好彩無綫都無話到要放棄佢,噚日佢就喺電視城為無綫新劇《回到三國》試造型,講到前妻喺微博上面寫「天…在看的」,佢就話:「佢寫乜我唔知,唔得閒去留意亦唔想回應。」佢仲話同前妻冇乜聯絡,問到佢係咪同超雲聯絡比較多,佢話:「兩個都冇乜聯絡,超雲都唔係成日 o架,都係為呢件事,總之唔想影響任何人。」

放大圖片
陳山聰話冇時間理前妻 Ponny&#21946;網上&#22021;留言。<br/>資料圖片

陳山聰話冇時間理前妻 Ponny喺網上嘅留言。資料圖片

放大圖片
何超雲不時出言力撐陳山聰,但二人卻堅拒認拍拖。<br/>資料圖片

何超雲不時出言力撐陳山聰,但二人卻堅拒認拍拖。資料圖片

提超雲避忌

講到有報料者話佢有一個私生子,陳山聰話前日已經澄清咗,佢仲咬牙切齒話一定唔係事實,至於超雲亦都喺微博上面力撐佢,佢就扮儍話:「我寫咗出嚟之後有好多朋友同 fans支持,好多朋友都知唔係真事。」至於擔唔擔心俾人越爆越多,佢就好有信心咁話唔驚,佢話家只係希望收拾心情,仲話:「對於之前嘅負面新聞係有啲唔開心,但可以收拾心情,希望事情快啲過去!」佢就再次強調家唔係同超雲一齊,問到佢係咪怕俾三太鬧,佢就話唔關事喎!


陳山聰因同何超雲傳緋聞俾記者追訪,噚日試造型佢又成為焦點之一。

超雲嘴角含春 讚陳山聰幾好

無綫藝員陳山聰與賭王何鴻燊千金何超雲的緋聞鬧得熱烘烘,雖然近日男方是非不斷,超雲連日來於微博力撐,又不排除二人有發展機會。超雲昨往中環扮靚,如沐春風的她謂不介意男方傳有私生子,還嘴角含春讚對方「幾好」,可見二人戀情日趨明朗化!


戴黑超到場的超雲,整頭後化了靚妝才離開,一提到陳山聰還不時甜笑。
戴黑超到場的超雲,整頭後化了靚妝才離開,一提到陳山聰還不時甜笑。

陳山聰自爆出與超雲的緋聞後,負面新聞一直不絕於耳,繼早前被指忽然富貴、「婚」完又「分」狠撇前妻及被包養後,最近又指他有私生子,山聰已急急在微博留言否認,超雲亦有留言安慰。連日閉關的超雲於昨午4時半與女友人乘坐平治房車離開三太於布力徑大宅,直駛中環都爹利街街口下車。戴上黑超遮掩素顏的超雲,甫見記者拍照即友善地表示去髮型屋染髮。提到陳山聰自爆近日因報道而令二人聯絡緊密,她回應:「有短訊聯絡囉!」

向鏡頭風騷笑

當被問到兩人會否有發展空間時,超雲雖然沒有回答,但卻向鏡頭風騷地報以甜笑,再問她覺得陳山聰為人如何?她嘴角含春說:「幾好。」說畢便進入了附近一幢商業大廈的髮型屋整頭。逗留了3小時,化了一個靚妝的超雲由友人陪同下步出,提到陳山聰被指有私生子,她說:「人哋嘅嘢唔答。」問她是否介意?超雲即露出尷尬笑容回答:「朋友唔會介意呢啲咁嘅嘢!(影響來往?)朋友啫!都唔會。」然後到附近登車離開,返回三房寓所。

陳山聰昨日被問到與超雲的緋聞時甚有保留。
陳山聰昨日被問到與超雲的緋聞時甚有保留。

塗上紅色甲油的超雲進入商業大廈前向記者揮手,在電梯內也任影唔嬲,明顯心情大好。
塗上紅色甲油的超雲進入商業大廈前向記者揮手,在電梯內也任影唔嬲,明顯心情大好。


放大圖片

避看前妻微博

出言撐「伴」

圈中不少藝人因感情事令其形象受損後,眾人的緋聞另一半亦出言力撐,不論最後是結合還是分開,仍有情有義力撐到底。



郭羨妮傳在07年與陶大宇拍電視劇《學警出更》時撻着,成為大宇跟前妻黃慧寶離婚的第三者,令郭羨妮形象受損,其後大宇接受訪問時,出言希望大家畀些空間對方。

廖碧兒去年底被指因搭上富豪二代林忠豪而與陳豪分手,使形象插水,對於女方的負面新聞,陳豪出言力撐,呼籲傳媒朋友手下留情說:「希望大家畀空間佢。」


放大圖片


放大圖片

無綫小生郭政鴻傳在09年與前妻重修舊好及誕下B女而跟滕麗名兩年「地下情」玩完,惟阿滕仍力撐對方是超級好人,事件中沒有任何一個人受到傷害,她說:「我冇交錯呢個朋友。」

對於陳山聰前妻Ponny早前在微博發表「天在看」言論,被指是暗寸陳是負心漢,昨日陳山聰出席無綫新劇《回到三國》造型活動,一臉愁爆表示沒有看過前妻微博:「冇睇,唔方便回應,呢排冇時間,工作好忙。」對傳育有私生子一事,他亦再三否認。提到超雲在敏感時刻仍留言力撐,他未有正面回應,只說:「自己寫咗段嘢,都有好多朋友同fans留言支持。怕唔怕愈來愈多是非?唔驚!因為唔係事實,希望件事快啲過,收拾心情投入工作。(有冇聯絡超雲和前妻?)兩個都冇乜聯絡,打畀超雲係想了解番件事,唔想影響到人。」對於早前表示不排除跟超雲有發展空間,他說:「依家就唔係一齊。(係咪驚三太鬧?)唔關事!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()