黃宗澤自早前與胡杏兒被發現拍拖逛街後,前晚他不再避談戀情,公開承認杏兒的女友身份。被問到是否杏兒與無綫有約,他便留下,黃宗澤說:「係 o架,我自己仲有好長約。」

黃宗澤 首認戀 胡杏兒 肉麻 宣言 守 TVB 共同進退

黃宗澤( Bosco)和胡杏兒的情侶關係早已是公開的秘密,但二人一向對戀情保持低調,絕不承認,但早前他們被拍得在銅鑼灣名店坊拍拖逛街買衫後,前晚 Bosco重遊舊地,與陳偉霆和楊洛婷等在名店坊看時裝騷,他已不介意直認杏兒的女友身份。Bosco首先談到重遊舊地,他說:「係呀,呢度係 shopping熱點,我哋一齊出嚟買嘢都好正常啫。」對戀情沒以往避忌?他說:「係冇咁避忌啦。」有傳東亞娛樂欲簽 Bosco的經理人合約,他說:「唔係,冇搵我,我同 TVB仲有好多年合約。」

放大圖片
黃宗澤前晚直認胡杏兒的女友身份,算是踏出一大步。

黃宗澤前晚直認胡杏兒的女友身份,算是踏出一大步。

放大圖片
黃宗澤與胡杏兒早前拍拖買衫,見鏡頭毫不避忌。資料圖片

黃宗澤與胡杏兒早前拍拖買衫,見鏡頭毫不避忌。資料圖片

笑言抽佣抽得舒服 放大圖片
(左起)黃宗澤、陳偉霆、官恩娜和楊洛婷前晚齊齊出席活動。

(左起)黃宗澤、陳偉霆、官恩娜和楊洛婷前晚齊齊出席活動。

有傳無綫鬧小生花旦離巢潮, Bosco說:「我知,我仲有好長約,公司都安排咗好多工作,嚟緊要去內地拍劇,有好多機會。」至於無綫被指抽佣比例高, Bosco為表忠心耿耿,不怕肉麻說:「我抽得好舒服,好合理,好開心。」問到是否女友杏兒與無綫有約,他也會留下? Bosco坦白:「係 o架,我自己仲有好長約咯。」女友不走就不走? Bosco說:「唔係,不過我哋事業上各有各話事,唔會干涉大家嘅。」同場的陳偉霆也肉麻晒恩愛,直言在剛過去的白色情人節與女友蔡卓妍(阿 Sa)互通電話道賀,他說:「其實我概念得二月十四,落重啲本,所以白色情人節冇慶祝,喺電話講情人節快樂囉。」

陳偉霆攞正牌女

陳偉霆又透露稍後要找一個身材好的女仔,為他拍新歌 MV和一起跳舞,被指攞正牌看女仔,陳偉霆說:「做嘢啫,我會問阿 Sa意見。」採訪:楊潔雯攝影:葉君海


胡杏兒與黃宗澤拍拖早已是公開秘密,但二人一直不宣於口。資料圖片

黃宗澤確認杏兒地位共同進退

所謂不認不認還須認,黃宗澤早前被影到與胡杏兒拍拖shopping,昨日出席活動時終公開承認女友身份,更坦言二人已有共識,事業上共同進退,暫不會向外發展,果然二人同心!


黃宗澤早前被撞破跟杏兒拍拖shopping,坦言不會避忌。
黃宗澤早前被撞破跟杏兒拍拖shopping,坦言不會避忌。

黃宗澤、陳偉霆、官恩娜前晚以嘉賓身份於銅鑼灣出席SIXTY GROUP亞太區巡迴「ART in jeans牛仔藝念大募集」香港揭幕活動,被問到早前被影到與胡杏兒拍拖shopping?他起初仍死撐:「我覺得一齊出嚟買嘢好正常。(冇避忌?)係,冇避忌!」及後問到是否改簽TVB部頭?他坦言仍有很多年合約,記者直問TVB有很多藝員改簽部頭,可接內地劇?他說:「我知,但我真係仲有好長約,其實公司經理人都有同我接內地劇。(抽佣勁?)但我覺得抽得好舒服同合理,雙方合作都好開心!」

為女友留喺TVB

再問他女友喺TVB,所以自己都留喺度?,他想也不想即說:「係呀!」此話一出,黃宗澤即發現自己說錯話,停頓兩秒即指着記者說:「你陰我!(咁女友唔走,你係咪都留喺TVB?)事業上各有各走,各自話事呀!」終於出口承認胡杏兒女友身份,杏兒定必甜在心頭!

官恩娜對於新歌被取錄,大感興奮。
官恩娜對於新歌被取錄,大感興奮。

女模演繹層疊式長裙,流露高貴一面。
女模演繹層疊式長裙,流露高貴一面。

同場的官恩娜則興奮表示首次作歌畀自己,竟然獲監製取錄,笑言感覺猶如生BB「順產」般。而她表示原本24日去日本京都作音樂交流,現因安全問題,都會考慮是否依計劃繼續前往。


放大圖片

品牌有男女模特兒示範流行便服,簡潔時尚。
品牌有男女模特兒示範流行便服,簡潔時尚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()