女人袒胸露背係好羞恥!真實對白
黃婉曼幫 now宣傳《撳錢》罕有地性感,佢話:「我着完之後喊咗成晚呀!我覺得女人袒胸露背係好羞恥。」

原名粘冰冰、 27歲黃婉曼憑天氣妹一跳彈起,最近亦由無綫跳槽到 now,主持派錢節目《撳錢》。不過擁有 32F身材嘅黃婉曼,冇打算出寫真,反而寫書做才女,新書下週出街,宅男可以睇吓女神諗乜。

 

放大圖片

黃婉曼把口強調抗拒性感,不過新書封面都有露一下香肩,對佢嚟講好讓步 o架喇!《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

now 101台重點節目《撳錢》開頭即刻引起全城熱話,但自從節目收費後,人氣就冇咁強!不過喺 4月 10日會推出《撳錢王》獎金 50萬,冇限時間、人數,一個人獨得為止。《蘋果日報》圖片

 

被杯葛

據知書中有大量黃婉曼少女時期舊相,但講明冇任何性感相。書中除講黃婉曼點樣由 TVB新聞記者變咗做天氣女郎、點樣由 130磅肥妹,激減變一百磅索女外,亦會講吓成長經歷。「本書會講我成長嘅事,例如我讀書時成日被女仔杯葛,我都唔知點解。女仔通常都有妒忌心啩,但唔知我有咩俾人妒忌。」問到黃婉曼喺無綫上咗位,有冇被其他女主播眼紅,佢就話:「我唔知喎!我諗冇啩!」

 

放大圖片

跳出事
以前天氣報告死氣沉沉,幸得黃婉曼令大家留意天氣報告,原來可以講得咁風騷。

 
放大圖片

網友惡搞
網友對黃婉曼身材充滿幻想,當日討論區有唔少黃婉曼巨胸惡搞圖。

 
放大圖片

黃婉曼好身材主持天氣報告俾人鬧,之後仲被公司訓示要着得密實啲,所以佢之後大部分衣着都套裝遮得就遮。

 
放大圖片

黃婉曼 07年入無綫做新聞記者,當時唔識化妝大面細眼嘅佢,從無諗過做天氣女郎,佢話:「監製歐家麟有日行出 office指住我,叫我試吓,就係咁做咗天氣妹!」

 

勸封波

新書唔只講心路歷程,亦會講在無綫嘅辛酸,黃婉曼憑「跳出香港」上位,其迫爆 32F身材,亦成為網友話題,但佢話當時唔開心,仲話:「其實『跳出香港』嗰一跳係我臨場爆肚,冇諗過大家咁留意我身材,之後公司(無綫)鬧我唔好賣肉、唔好咁性感,仲安排啲衫畀我叫我着。」
好身材都俾人鬧,黃婉曼相當唔開心,有段時間主持天氣報告要強顏歡笑。不過黃婉曼又強調:「我出書唔係要爆料,只係想帶正能量畀人,同埋大家認識吓我。」

 

愈大愈靚

 

 

放大圖片

4歲黃婉曼樣子精靈,但佢話:「細個時大人覺得我好醜樣 o架,有個 auntie見到我,仲同我阿媽講:『你個女好醜。』」

 
放大圖片

12歲由潮州來港嘅黃婉曼由細到大都只想做主持,當時喺香島中學讀緊中二嘅佢,因為擅於煲冬瓜而喺港台主持 part-time普通話校園節目。

 
放大圖片

24歲 黃婉曼 07年喺中大新聞與傳播系畢業,之後即刻去咗無綫做新聞記者。

 

今年書展賣愛情

黃婉曼新書《私密報告》講成長、講 TVB生涯。但做得宅男女神點會冇人追 o架!所以黃婉曼將會喺今年書展出一本書專講愛情,佢話:「愛情篇講嘅有自己啦、亦有人哋嘅故事。(會唔會講男仔點追你?)哈哈!到時睇咪知囉!」懶神秘!

 

放大圖片

新歡會計師 F君
黃婉曼新歡有翻版林峯之稱,據知係會計師一名,不過黃婉曼死都唔肯交代男友背景,低調好啲!《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

舊愛攝影師曾志釗
黃婉曼同無綫新聞部首席攝影師拍拖兩年多,半年前分手,不過關係依然友好。《蘋果日報》圖片

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()