財爺曾俊華預算案全城插爆,上週日( 6日)過萬人上街示威,連何超儀老友、樂隊 Hardpack都化晒妝,順便拍埋 MV放上網唱衰財爺。
雖然 Hardpack 4子暫時搵到食,但對狂加煙稅都覺得好難頂,成員 Kevin怒說:「忍唔到喇,買乜都好×貴呀!」結果 MV放上網一日已經有近 2萬人睇過, Hardpack爆粗有人撐喎!

杜如風 孖 Hardpack 反轉 旺角

踩入 MK亂搞

上週四( 10日), Hardpack再孖杜如風為本刊踩入旺角西洋菜街行人專用區亂搞,其間訪問街坊, 10個有 9個話加煙稅太重。

上圖左起:
Joseph
結他手,現主力開班教結他。

杜如風
MV中免費飾演記者,佢話:「講心唔講金,最緊要開心。」

Adam
音樂監製,阿媽係容祖兒歌唱老師 Christine Samson。

Kevin仔
LMF鼓手,現任《勁歌金曲》 band leader。

基仔
係方大同御用 Bass手,早前於梁詠琪演唱會中彈 Bass。

咪睇今次 Hardpack MV造型搞笑就以為齋玩,其實佢哋每位成員個個堅有音樂底,玩開 rock,又同阿 Paul、何超儀等人係老死,唱另類嘢仲未死得,原來有 friend撐住!

 

超儀夠雷

放大圖片

Hardpack成員同何超好 friend,何超有騷例搵佢哋幫手,鼓手 Kevin仔話:「我同何超有隊 band夾緊,佢好支持 band sound,佢真係冇架子 o架,係好太太。」《蘋果日報》圖片

 

Hardpack好火氣勁插財爺,查實佢哋待人接物勁客氣,喺澳洲回流滿口英文,又喺無綫做 band leader嘅結他手 Kevin仔說:「老土講句,呢個年代一樣要有道義,好似阿 Paul(黃貫中)同梁翹柏(王菲演唱會音樂總監)等都幫過我哋,成日有 job都預埋我哋一份。做人要有義氣,邊個幫過自己一定會記得,正所謂種花得花嘛!好似何超儀咁,我識咗佢 10年啦,佢份人一啲架子都冇,仲好雷,同佢做音樂好開心。雖然我哋鬧政府,不過其實我哋好謙虛嘅,今次真係覺得預算案好唔掂先要爆粗唱佢啫!」
Hardpack唱開 rock,去年同吳雨霏 Kary合唱〈絕配〉上埋優秀選攞獎,不過 Hardpack就話:「我哋冇大唱片公司撐,但係我哋做嘢好用心,我哋對得住自己,唔似啲人上台講一套,落台就走去蒲,咁樣唔掂 o架。」咦?你哋鬧緊邊個先?

當街借煙

放大圖片

攞支煙仔嚟!

 

踩入 MK搞搞震,杜如風同成員 Kevin仔做街訪,其間佢同一名 MK友當街借煙煲,想睇足本即 click入《 FACE》官網睇。

遊行拍 MV

早前萬人上街反對「史上最廢預算案」, Hardpack乘機扮鬼扮馬趁墟冚拍埋新歌〈加價熱潮吹遍香港〉 MV,條片上週五( 11日)上載一日已經有近 2萬人睇過, Hardpack成員 Kevin仔話:「我哋原意都係遊行 o架,拍 MV係順便啫。」

阿 Paul扮路人

MV中除咗 Hardpack成員外,仲有杜如風客串做新聞主播直擊遊行,而阿 Paul亦扮路過爆咗句:「乜咁爛口 o架!」

Hardpack孖 Kary攞獎

放大圖片

去年 12月有機上《勁歌》攞獎, Kevin仔話:「冇諗過自己可以上到台。」

 

Hardpack家陣有 4名成員,但期間亦換過好多人,連前 LMF、現 24味成員阿肥都夾過 Hardpack,不過最為人熟悉係去年同吳雨霏 Kary一齊合作出過隻碟《合+歡》,仲憑〈絕配〉齊齊喺去年 12月上過《勁歌優秀選》攞金曲獎,地下 band都入到屋。

網上 rapper都鬧

財爺一句派$6,000,唔單只順唔到市民條氣,仲激起民憤。現年 25歲嘅網上 rapper Arho Sunny就喺宣布派錢當晚(上月 24日), upload咗一隻自己創作嘅〈放水 6千〉擺上 YouTube,句句到肉。原來 Sunny 15歲已經開始玩 rap,仲簽咗畀農夫舊公司「催化行動」, 17歲就出第一隻碟,但最後都係想搞自己嘅製作而冇續簽。現時做平面設計師嘅 Sunny說:「總之我一睇唔過眼就會 rap,唔好以為過到骨就算!」
〈放水 6千〉擺上 YouTube兩星期已多達 18萬點擊率, Sunny話:「都係講自己心聲,政府派 6千蚊不如拎去幫窮人啦!」

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()