扁嘴
記者:係咪收到信要你還錢呀?
我諗係有人搞事,我都明呢類新聞係好有娛樂性,但唔係真囉!

咩係孖展?

據獨立股評人孫柏文表示,孖展即係經紀行借畀客戶買股票的一筆貸款,最高可以借保證金(客戶存入戶口的款項)的 20倍。如股價跌至一個低位,經紀行會叫客戶補倉(再入錢落戶口)。假如有客戶被勒令一個月內要還錢,估計所有股票已被斬倉(出售),客戶要即刻撲水填氹。

 

放大圖片

捽手
記者:有冇投資玩吓股票?
我唔識呢啲嘢喎,投資都淨係會買樓,好耐之前都買過股票,不過冇乜輸贏。

 
放大圖片

大笑
記者:有傳你炒燶孖展喎?
吓?咁傳我輸咗幾多呀? 1千萬咁誇張?哈哈!

 
放大圖片

皺眉
記者:傳聞你今個月還唔到就有收數公司追你數?
太無聊喇,無聊到我都唔識點答你!

 

09年投資 500萬開設美容院 Megeve Beauty的周汶錡,鋪頭開業兩年以來生意唔算搵大錢,而且美容院位於銅鑼灣黃金地段,單係租金已經高達 20萬。
正財唔入,可惜偏財亦冇乜運。盛傳有人去年底開始學人炒孖展,而且愈玩愈大,卒之搞到爭人成千萬。「經紀行已經出咗信叫找數,仲話如果 1個月內唔還,就會交畀收數公司收數!」
Kathy上週六( 12日)回應時否認有玩孖展,「傳咗好耐啦!我一向唔識呢啲嘢,我知有好多人鍾意寄無聊嘢(告密信)去報館搞事……不過實在太假,如果真係有事就去差館唔係報館囉!」
與男友 05年聯名買入的貝沙灣豪宅,現已升值至 2,900萬,水頭充足,唔驚喎!

 

放大圖片

話結唔結
Kathy同法佬 Julien拍拖 5年,早前趁放假去法國同泰國度假,但 Kathy否認年尾結婚,「係有打算,但唔會係今年,之前嗰啲傳聞假 o架!」

 
放大圖片

鍾鎮濤早前約埋 Kathy同 Julien去西貢食日本菜,仲將飯局相放上微博。

 
放大圖片

周汶錡同 Julien於 05年以 2,100萬買入貝沙灣一個千八呎單位,現已升值至 2,900萬,帳面約賺 8百萬。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()