密密拍戲的謝霆鋒,難得有假放,卻被老婆應召帶埋囝囝 Lucas北上,兩公婆更因此而鬧交。
霆鋒 Lucas輪住上 張柏芝發仔寒
2011年03月17日
去年尾復出,連接五部電影賺近半億的張芝,除了馬楚成的《極速天使》以及黃百鳴的《最強囍事》,無風無浪順利完成,緊接開拍的《楊門女將之軍令如山》和《無價之寶》,均鬧出唔少是非。
想拍戲賺奶粉錢,又成日掛住老公同個仔,張柏芝持續發仔寒,無論人在蒙古抑或橫店,都會要求未有工開的謝霆鋒,帶埋大仔 Lucas北上家庭樂。為爭取一家三口敍天倫,張柏芝仲有不同藉口,爭取提早收工走人,為此拖慢拍攝進度外, Lucas亦因經常人肉到會,搞到唔返學。
同老公鬧交
聲稱不眠不休,直踩三十小時為《楊門女將之軍令如山》補戲的張柏芝,好「偉大」,不過,劇組損失更大。
與《楊》片簽定四十七組戲的她,俾期三十一組戲便自動嗌收工,更理直氣壯指合約定明二月完工,自己已做足分內事,並無違約。
「份合約的確係寫拍埋二月放人,但拍攝期間遇正大風沙吹冧景停工,張柏芝又打傷塊面要休息,呢 啲意外冇人想發生,佢攞晒八百萬人仔片酬,堅持正 嚟做唔補戲,大家都冇佢辦法。」知情人說。
除了拍攝期間意外頻生,令進度拖慢外,張柏芝經常早走請假,同樣令拍攝檔期大混亂。
「沙漠溫差大,有時真係凍到變雪條,幕前幕後個個都要捱,唯獨張柏芝一個成日話頂唔順,要提早收工,一陣又話掛住個仔,要請假飛返香港。試過幾次佢老公帶埋個大仔上 嚟探班,以為佢會專心拍戲,點知仲衰,未拍晒又話要走,趕住返酒店陪老公。聽講霆鋒都有鬧張柏芝,點解要佢同個仔成日飛來飛去。」


3/3
唔肯幫《楊門女將》補戲的張栢芝,卻人在香港同老公風騷撐枱腳,新聞見街後,令《楊》片劇組大為震怒。 


奶奶有怨言
要老公同個仔人肉到會,就快四歲的 Lucas被迫曠課,身為 嫲 嫲的狄波拉,原來一早睇唔過眼。
「其實 Lucas而家仲係返緊 playgroup,學 嘅 嘢唔算多,但唔返學點講都唔通,加上芝要個仔陪佢返大陸,上面 衞生環境又唔好,家陣咁多病毒,拉姑梗係唔想個金笸籮有咩事啦!」知情者說。
有仔萬事足的張芝,早前拍賀歲片《最強囍事》,便多次半夜三更帶埋 Lucas一齊捱夜開工,而每次外遊,兩母子更加形影不離。記者曾致電 Lucas的學校了解有關學生曠課,會否觸犯校規等問題,負責人開到口說:「最緊要有交學費。」出席率多與少,根本不是問題。
已經埋位為王晶新作《無價之寶》開工的張柏芝,據知繼續以相同藉口遲到早退,加上 Lucas有份客串,更加大條道理。「佢老公四月就飛去約旦拍林超賢套《逆戰》,芝日日開工仲係懶懶閒,但係佢已經同人講會陪老公去約旦,好在晶哥識避重就輕,有期就拍,唔會歎慢板。如果個導演唔係王晶,都唔知點算!」《無》片工作人員說。
片酬收到足,期卻俾唔足,相信最幸運應該是 3D電影《大鬧天宮》,因為劇組多次度期不遂,張芝最後辭演女媧角色,退還片酬,好彩。


孫仔成日返大陸,嫲嫲拉姑擔心金笸籮會染病,令婆媳關係再起衝突。
 
張栢芝去年尾復出,便與林志穎、湯唯等人合作《極速天使》,好在早開工又無撞期,拍攝相當順利。
 
經常曠課的 Lucas,最近仲同媽咪去橫店一齊拍王晶新戲,大條道理唔返學。
 
拍《最強囍事》期間,張栢芝經常半夜三更帶埋個仔開工,搞到 Lucas根本無機會返學。
 
三催四請,張栢芝終於肯返蒙古補戲,但「加時作賽」依然拍唔晒,令劇組損失慘重。

張柏芝拍戲老公兒子輪流探望 拖慢進度惹非議

張柏芝複出賺奶粉,但又舍不得老公孩子
去年底複出,連接五部電影賺近半億的張柏芝,除了馬楚成的《極速天使》以及黃百鳴《最強喜事》,無風無浪順利完成,均鬧出不少是非。


張柏芝想拍戲賺奶粉錢,又整日想念老公和兒子,無論人在內蒙古還是橫店,都會要求正好休息的謝霆鋒,帶著大兒子Lucas探班家庭樂。爲爭取一家三口敘天倫,張柏芝總有不同借口,爭取收工提早走人,爲此拖慢拍攝進度,Lucas也因爲經常到內地看望媽媽而頻頻逃學。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()