有啲囡囡年紀輕輕,就好喜歡揀啲中坑男生嚟交往,就算年紀相差十年廿年,佢哋一啲都唔介意,據統計,當中唔少係巨蟹座嘅囡囡,有時要佢哋同番啲同年紀嘅男生交往,反而會唔習慣。無他嘅!巨蟹座囡囡嘅性格,就係喜歡依賴別人,所以揀男朋友就會要求對方,有番咁上下年紀,同時最好有埋事業同經濟基礎,而且仲有一點,就係佢哋好服從權威,同樣嘅一番說話,同年紀嘅人講,同埋年長嘅人講,佢哋會偏向相信年長嘅人講嘅一套,對此深信不疑,而且言聽計從。

就好似日本AV界新人王香澄乃亞,生於7月15日,正正係巨蟹座嘅囡囡,據講佢肯簽約拍AV,全靠老闆親自出嚟游說先至成功,之前全公司嘅年輕同事,點游說都唔掂,但老闆一出馬,簡單講兩句,馬上就答允簽約,如果唔係我哋都冇好戲睇咯!

香澄乃亞小檔案

出生日期:1990年7月15日

身高:5呎3吋

三圍:34G、24、35

巨蟹座本周運程

性愛運程:小心同愛人發生衝突,建議今個星期盡量減少見面。

挑情攻略:由於容易口角,所以見面時二話不說,就採取主動出擊。

必殺體位:背向對方嘅體位,會令彼此感情升溫,而且有驚喜出現。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()