青靚白淨的潘瑋柏唔講唔知行年 31歲,於美出生, 7歲回台再返美國讀加州州立大學。中學最愛打籃球,課外活動係去 Channel V兼職 VJ主持《 V式會社》,入行後接大小 S同小豬棒,主持人氣娛樂節目《娛樂百分百》。'08拍住緋聞女友楊丞琳主演《不良笑花》,上年 12月 31日推出新碟《 808》,搵來周董、 Eason等通緝佢,食正第一 plug〈全面通緝〉。: t7 t! Q7 ]; K1 O6 |# L


Most Wanted Item 1: Michael Jackson手套/ S3 D& }, A( r- R0 W1 u' w
新碟《 808》第一 plug〈全面通緝〉好電子,〈小小螞蟻〉走民歌路線只用結他伴奏,但佢睇 MJ的 MV學舞,「早前 MJ隻鑽石手套公開拍賣,我都有 bid但俾人贏咗(成交價為 35萬美金),諗番轉頭,自己 DIY最多都係 2千台幣!」但若果真係 bid到,唔會戴上手,「我驚會俾 MJ上身,搞到把聲勁高音!」
' |' q2 _" o, G+ `

Most Wanted Person: Michael Jordon- ^; D' P+ J) e+ x. b) L* T
籃球係「潘帥」最愛,小學已開始打籃球,更獲鬼仔隊友擁護成隊長。「我好懶,佢哋練習我就偷走」,慶幸當時算高, 13歲已有 6呎,「但啲鬼仔一標高,已高我成個頭,決定放棄。哈哈!」潘帥話如果捉到 Jordan會「迫佢教我秘技,仲有營商之道, Air Jordon好成功,我好想有自己品牌。」

Most Wanted Memories:為唱歌放棄籃球
「以前打籃球,隊友很聽我的話,重要時刻一定傳波畀我」雖然做隊長好威風但實情充滿遺憾,「如果可通緝一個回憶,我會改變打籃球嗰段,我想改變受傷的事實。」'05因練舞令韌帶受傷,唔可以再打籃球,之前上哈林大哥節目, 2人仲大鬥邊個為籃球犧牲較大。最後諗通事業最實際,「如果可以,我想打少啲籃球,咩樂器都學,再學多啲跳舞。」


Most Wanted Item 2:叮噹/ J1 r6 y9 W) h& d& g" q7 v; I
講親打籃球,潘瑋柏就有好多「如果」,「如果我有叮噹,佢畀『如果電話亭』我,如果我有個時光機就可以改變受傷的命運。」之但係,如果佢做咗籃球員,就唔會出《就是不想學文法》,同大家分享搞鬼事跡,大家亦只會記得佢只係一個冇緋聞嘅大悶蛋。
6 F7 v, z) \- h

! B8 j/ o" O
3 t6 V6 k3 ]3 W5 }
- |* H/ K# g; I5 B3 ~* i6 x



' k! ~. k  y  H  y

* z- n/ x1 r, _9 D/ k

1 o' L5 {2 P$ k) a
; k5 m2 [% e# M- P" K$ u8 V
1 A) `7 p% r2 b9 U7 Y

「潘帥」有性格) K; q5 }7 ]& Y! `  l% C* Q
1.店員態度決定愛牌
自言買衫最緊要隨緣,「我以前鍾意 Dior Homme但轉咗設計師( Hedi變成 Kris)就冇咁 buy, Neighborhood我只幫襯港店,日本店員太「臭臉」(即黑面、寸)!香港店員同我溝通到,又識介紹啲衫畀我。如果要買禮物畀朋友, LV同 Gucci,我一定揀 Gucci,店員有禮貌啲。」 8 L; ]$ o" J, L0 l) k
3 G" h$ T9 u1 }. j6 ^. D& C  t
2. 1年半唔洗外套牛仔褲. |" l0 y9 O7 h' K6 g
潘帥於台劇《不良笑花》做造型師講究打扮,點知,「我從來唔洗衫!」唔該講清楚啲。「嗱,褸我一定唔洗,裏面都有着衫 o架啦,洗底衫咪得囉。我家着緊呢件買咗年半都未洗過,冇味呀!牛仔褲都係 o架,洗咗啲洗水就唔靚。」着衫講究,但為新碟試造型時畫眼線,就大叫「接受不到」。

 w% T( n; }
3.浪費食物4 b0 ^3 ]3 _6 b$ _
微博貼咗自己用 iPhone app拍的肥仔相,又招人同佢食 shabu shabu,事實上佢堅為食,訪問當日見到成枱咖喱,原來「頭先想食港式咖喱,又咩都想食喎,一叫就叫咗 3個飯,好浪費。」
舉家來港過年,食避風塘炒蟹。唔知今次叫咗幾多碟呢!: }" o* U2 s  T% z. x

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()