誰不想安坐家中便可以有錢入袋, now 101台的派錢遊戲節目《撳錢》日前首播即大受歡迎,前晚更有逾六萬參賽者瘋狂投入撳錢潮。商台 DJ細蘇(蘇耀宗)和新進歌手徐浩分別於前晚順利過 8關答中問題,與 249參賽者同時勝出,平均瓜分 10萬元獎金,只有 399元落袋,他們不約而同要與另外三名智囊團瓜分,每人僅撳得約 99.7元,算是趁正月十五攞個新年彩。


其他娛樂名人影片

熱爆全城的 now 101台互動有獎遊戲節目《撳錢》,自開波至今備受參加者瘋狂熱捧,每晚參與人數節節上升,該節目自本月 9日開始讓 now用戶免費試玩兩星期,但下周二起便要收月費 55元,為了催谷大家開台,《撳錢》近日不惜瘋狂派錢招客,前晚更吸引逾六萬人在螢幕前狂撳,結果有 251名參加者成功答中 8條問題,爭崩頭下瓜分 10萬獎金,不過每人平均只分得 399元獎金,認真得啖笑,商台 DJ細蘇也是幸運兒之一,他昨日在電話訪問抵死地說:「真係鬼死咁多。」

放大圖片
前晚的《撳錢》問題較淺,結果有 251人同時中獎,平分 10萬獎金。

前晚的《撳錢》問題較淺,結果有 251人同時中獎,平分 10萬獎金。

放大圖片
《撳錢》節目主持之一駱振偉在微博上載這張銀碼只有 399元的支票與眾同樂。

《撳錢》節目主持之一駱振偉在微博上載這張銀碼只有 399元的支票與眾同樂。

贏幸運錢嘔凸萬歲 放大圖片
新進歌手徐浩前晚與三位朋友玩《撳錢》獲分 100元。 資料圖片

新進歌手徐浩前晚與三位朋友玩《撳錢》獲分 100元。 資料圖片

細蘇前晚撳得 399元獎金,昨日他興奮心情仍未減退便返商台開咪,他還拿着四張一百元紙幣拍照,一臉得意。細蘇表示前晚邀請了三個朋友做智囊團,所以將獎金平均分配,他僅得約 99元落袋,一張紅衫魚都唔夠,他說:「我會大方啲,三個朋友會分 100蚊,我自己唔介意拎 99蚊嘅尾數,費事除唔勻。」對於唔夠 100元落袋,但商台同事都戥細蘇開心,昨日紛紛恭賀,並要他萬歲,結果他獎金未落袋即要「嘔凸」,細蘇說:「大家知我贏咗《撳錢》就叫我請食嘢,我雖然未收獎金,而且仲要倒貼,但一樣開心,因為就算 100蚊都係 lucky money,冇所謂,倒貼咪倒貼,最緊要大家食得開心。」細蘇表示這次是第三次玩《撳錢》,吸取過往經驗,他提供了撳錢攻略,他說:「最好係四個人一齊玩,我哋前晚就係咁去咗朋友屋企玩,我哋分工合作,一人負責上高登,一人負責上 facebook,我同另一朋友就負責上網搵資料,大家夾手夾腳。」

細蘇讚 high過打牌 放大圖片
《撳錢》節目主持人昨晚整裝待發入錄影室再派錢。

《撳錢》節目主持人昨晚整裝待發入錄影室再派錢。

細蘇指過往兩次答問題都在第一或第二關便被擯走,前晚的問題也比較容易,所以較多人輕易過關,平均每位贏家只分得 399元獎金,是八集《撳錢》中獎金最少的一次,細蘇說:「多少錢真係唔緊要,我哋贏出嗰刻好興奮,四條麻甩佬相擁,立即影低電視個畫面留念。以前四個人興打麻雀,但試問打完牌只有一個人會開心,點會四個人攬住咁 high。」食髓知味,細蘇謂會再接再厲進攻《撳錢》,他大力推介說:「呢個遊戲可以增進朋友間友誼,我一定會再約朋友一齊玩,就算贏唔出,其實玩嘅過程都可以學到好多新知識,真係唔錯 o架。」

徐浩去茶餐廳祝捷

至於 bma前樂隊 V成員徐浩前晚玩《撳錢》同樣連過八關,獲得獎金 399大元,他隨即在微博自爆中獎,他昨在電話中說:「噚晚我同三個朋友玩,每人拎住 iPad上網 search,我仲一路同爹哋媽咪通電話,好緊張。」他表示是 C君建議他裝 now玩遊戲,現中獎他獲分 100元,笑言會與朋友嘆茶餐廳慶祝。之後會否晚晚玩《撳錢》再博過?徐浩笑說:「如果唔使出街,一定會開電視玩啦。」《撳錢》前晚開倉派錢,身為主持的黃婉曼、農夫和盧覓雪昨日返台開廠時,也替得獎者高興,盧覓雪更提出獎金要加碼,她說:「節目設計最初冇諗過一晚會有二百幾人中獎,如果第一條問題就有 10萬人參加時, 10萬蚊獎金真係唔收貨,應該加碼。」農夫成員陸永笑言:「應該加我哋薪先加獎金。」有指前晚問題較淺致多人中獎,農夫成員 C君都認同,他說:「我知細蘇都中獎,呢個遊戲志在大家開心。」採訪、攝影:比華利、藍文浩


商台 DJ細蘇前晚與三位老友玩《撳錢》,千辛萬苦過八關卻只贏得 99元獎金,他昨日得意地拿着一百元紙幣拍照留念。

撳錢 Search 爆網 贏家教秘技

話你知答問題易到極

前晚第 8集《撳錢》反常地摒棄刁鑽陰濕題,出題是 8集中最淺易的一集,基本上一開電腦已可在 google找到大部份答案。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()