照顧周到
上年 10月,《大鬧天宮》喺北京舉行記招,城城對着住高踭鞋高過佢嘅陳喬恩照顧周到,喬恩行兩步佢都要搭住對方條腰,擺明對喬恩嗒糖喎。《蘋果日報》圖片

 

 

放大圖片

當我死 o架咩?真實對白
城城最近兩次重申話冇諗過娶熊黛林, FBI都戥城嫂心急喎。

 
放大圖片

相中見唔到跑步機有電線,城城即笑喬恩部跑步機似風力發電機,跟住二人繼續打情罵俏,好骨痺。

 
放大圖片

上月尾,《大鬧天宮》仲未拍完,陳喬恩已經急不及待買咗部跑步機 keep fit,仲通知城城話自己真係去咗買跑步機。

 
放大圖片

鐵扇公主
飾演鐵扇公主嘅陳喬恩,喺戲入面係「牛魔王」郭富城嘅老婆,唔怪得佢用「大王」稱呼城城咁骨痺,而佢稱呼自己做小鐵,擺明一雙一對。

 
放大圖片

牛魔王

 
放大圖片

上星期仲喺北京開工嘅陳喬恩(右)喺微博透露坐車因公路大雪結冰而跣胎,佢話:「還好司機大哥反應夠快,車子大概打滑了近 20秒吧,然後撞上了護欄,車頭凹了,還好人沒事。」算好彩。

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()