年初一十指扣緊遊街
上周四大年初一,着住條花花吊帶裙嘅阿 Sa,同曬到紅卜卜嘅 William,十指緊扣出外醫肚。現場所見兩人拖到實, sweet到爆!
獨家直擊 阿 Sa William布吉 3夜禁室培慾
2011年02月11日
踏入兔年,堪輿學家蘇民峰、司徒法正和麥玲玲均異口同聲狠批拍拖只有半年嘅陳偉霆( William)和蔡卓妍(阿 Sa)今年會分手。
不過阿 Sa同 William懶理狠批,繼續愛得癡纏, William更一早向公司攞定大假,一手策劃預支蜜月之旅。本刊獨家直擊, William喺年三十同阿 Sa靜雞雞飛往泰國布吉,入住每晚萬二蚊嘅頂級私家泳池酒店。兩人除年初一十指緊扣煙韌遊街外,連日來均留酒店房內,鴛鴦戲水,禁室培慾。
William豪使 8萬同阿 Sa對足 4日 3夜,感情有增冇減,難怪返港後, William即公開對一眾堪輿學家說:「我要拆佢哋招牌!」

唔少藝人都爭住在農曆年間開工,有錢落袋又有利是,不過熱戀中的情侶就寧願犧牲搵錢機會都要放假外遊,目的都係想過二人世界。拍拖只有半年,仍處於熱戀期的 William和阿 Sa就選擇去泰國布吉迎兔年! 
年三十 8:10am前後腳入閘
年三十( 2日)早上 8時許, William與阿 Sa前後腳到達香港機場,兩人分開 check in分開入閘,非常鬼祟。
 
11:30am到達布吉機場
喺香港機場就好避忌,去到泰國布吉就孖公仔。 William同阿 Sa齊齊步出機場,即有酒店服務員接機,安排佢哋坐專車去酒店。
 
出外食泰菜
兩人乘坐酒店專車到附近食泰菜,孭住價值 4萬幾 Chanel手袋嘅阿 Sa先落車。
 
撐枱腳笑唔停
食飯期間, William不停講笑逗阿 Sa開心,搞到阿 Sa含住啖粉都笑唔停,熱戀中嘅情侶,果然有樣睇。兩人撐足一粒鐘枱腳,最後由 William埋單(下左圖)。 
漫步海邊
阿 Sa同 William食飽飽後,拖實行返酒店,途經海邊時兩人笑意盈盈,阿 Sa仲成日含情脈脈望住 William。

鬼祟出發 
晒健康膚色
甜蜜布吉之旅結束,阿 Sa同 William即返港開工。 William年初四出席活動即自爆同阿 Sa去完泰國,阿 Sa亦帶住一身古銅膚色拍 MV。

上周三( 2日),阿 Sa於早上 8時 10分抵達香港機場,而 William則於 10分鐘後到達,兩人刻意前後腳入閘,但一上機即變糖黐豆,阿 Sa全程冧笑, William女友果然有一手。
二人於布吉時間早上 11時半到達,雖有港人同機到埗,不過 William和阿 Sa已放低戒備並肩而行,酒店職員亦即上前迎接並預備專車送他們返酒店。據知 William挑選了全布吉最豪的 Sri Panwa酒店,貪其保安嚴密,極少華人,而且每間獨立屋均有私家泳池及無敵海景。 William選擇入住每晚一萬二千港幣的 2,700呎獨立屋,相當豪氣。
住富豪別墅酒店
William今次挑選的酒店 Sri Panwa開業兩年,屬布吉豪宅級別墅酒店,全酒店有 11間獨立屋,每間屋均設有私人泳池、無敵海景、露台和特大浴室,而且每間屋都分布在山上,出入要 call酒店 golf車接送,私隱度極高。今次 William住的 1 Bedroom Luxury Pool Villa每晚 12,000港幣,而最豪的單位 Residence Villa更要 45,000港幣一晚。
最特別的是酒店每間屋都可以自由買賣,屋主到布吉度假住幾日,其餘時間可租給其他旅客。據知香港某富商已買下其中兩間獨立屋,唔知今次 William和阿 Sa享受完二人世界,有冇打算買番間呢? 
森嚴大門 
獨立屋內有泳池 
無敵海景 
超豪浴室

拖手行海邊
酒店設備應有盡有,難怪阿 Sa與 William除年初一曾外出,其餘時間都留在酒店房享受二人世界。大年初一下午二時,二人坐酒店專用 Tuk Tuk到附近的海邊睇風景兼撐枱腳。身着吊帶短裙的阿 Sa一落車即興奮地往海邊跑去,而 William則乖乖跟在後面,望海時二人指手畫腳,狀甚溫馨。
睇完海,二人即到隔鄰的泰國餐廳午膳。為食的 William和阿 Sa點了泰式沙律、春卷、冬蔭功湯、炒河粉和咖喱雞飯,二人邊講邊食,阿 Sa雙眼全程未離開過 William, William亦不時發揮搞笑本能女友。一對小情人公然在公共場所打情罵俏,在外度假果然旁若無人。
食足 1個鐘,阿 Sa等 William埋單後即戴上黑超,先步行出餐廳, William緊隨其後伸手拖實女友,二人十指緊扣往海邊行,其間阿 Sa又手舞足蹈。有愛情滋潤的 28歲阿 Sa彷彿變回 18歲少女,反而 24歲的 William表現較成熟。二人一直手拖手有講有笑步行回酒店。


年初三豪俾貼士
上周六( 5日)下午 5時許,阿 Sa與 William由酒店專車接載到布吉機場。下車後 William更豪俾 100泰銖(折約港幣 25元)給酒店員工作貼士。
 
叉足電返港
4日 3夜預支蜜月後,阿 Sa一臉紅粉緋緋, William亦精神飽滿,齊齊叉足電返港再搏殺。

William包起女友
其實 William為了布吉之旅,的確花了不少心機,知情者說:「今次旅行全程都係由 William一手一腳自己 plan,個幾月前佢已經四圍問人有冇邊間酒店好介紹,條件係要冇華人,而且要 relax同私隱度要高,最後揀咗出晒名貴嘅布吉 Sri Panwa酒店。 William等阿 Sa 1月尾確定放假日期,即訂酒店。不過 William好怕俾狗仔隊跟,所以機票都係出發前兩日至出。
雖然 4日 3夜佢哋只係出過一日街,不過佢哋都好 enjoy。 William喺獨立屋入面嘅私人泳池曬太陽,阿 Sa就走去做 spa,跟住再鴛鴦戲水,不知幾快活。佢哋一日三餐都叫 room service,所以成個 trip埋單差唔多 8萬。」雖然 William搵錢唔夠女友多,不過 8萬到阿 Sa鬼咁開心,抵到爛。
自 William和阿 Sa地下情浮面後,人前人後都愛得癡纏, William曾於年尾頒獎禮上對阿 Sa高呼「我愛你」,而阿 Sa雖叫 William唔好咁肉麻,但每次提起 William總表現得甜絲絲。本周日( 6日)度假回港的 William在回應堪輿學家的分手預測時,更當場自爆剛與阿 Sa去泰國預支蜜月,仲揚言要「拆玄學家招牌」,對這段情充滿信心!
微博露行蹤 
阿 Sa一返香港即在微博 post了一張疑似着 Bikini的照片,並謂假期已經結束。 
上周六( 4日) William則 post了一張燭光晚餐相上微博,場景明顯係房間的望海飯廳。

舊愛齊晒命 
鄭中基認定女主播
2月 1日鄭中基出席《神奇俠侶》活動,確定有線女主播余思敏女友位置,仲自爆雙方已見家長,感情相當穩定。
 
Baby攬曉明睇戲
Angelababy亦唔輸蝕,除了年三十晚同黃曉明喺澳門放煙花度歲外,日前更被網友踢爆與男友在深圳萬豪象城戲院攬實睇戲。

阿Sa陳偉霆泰國親密癡纏 用行動拆玄學家招牌

阿SA與陳偉霆春節飛往泰國普吉島預支蜜月
踏入兔年,玄學家蘇民峰、司徒法正和麥玲玲均異口同聲狠批拍拖只有半年的陳偉霆(William)和蔡卓妍(阿Sa)今年會分手。

不過阿Sa同陳偉霆懶理狠批,繼續愛得癡纏, 陳偉霆更一早向公司請假,一手策劃預支蜜月之旅。記者直擊陳偉霆與阿Sa在大年三十靜悄悄飛往泰國普吉島,入住頂級私家泳池酒店。兩人除大年初一十指緊扣逛街外,連日來都留在酒店房間內,鴛鴦戲水,禁室培欲。

陳偉霆豪花8萬與阿Sa相處4日3夜,感情有增無減,難怪返港後,陳偉霆即公開對一衆玄學家說:“我要拆掉他們招牌!”

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()