因為「老臨」甩底,身為《讓子彈飛》嘅製片助理趙銘,臨危受命頂替扮演被麻匪強姦嘅民女。只有 0.1秒露點鏡頭, G奶震撼觀眾視覺神經,同時令趙銘一夜成名。3 h6 {3 E/ y' O

巨乳胸降哈爾濱電影節,趙銘捱住零下二、三十度低溫,饫晒事業線同記者傾偈,識做到呢!

未試過做戲,處女下海就要剝,趙銘話導演姜文非常保護佢:「那些麻匪都戴着面具,面具裡面眼睛的部分都是被布蒙住的,拍攝的時候也是清了場。」
來自新疆烏魯木齊嘅趙銘,因為太熱愛電影,所以放棄空姐工作投身幕後,今次意外爆紅,趙銘話已經搵咗朋友擔任經理人,準備在娛樂圈發展,上個禮拜仲著住低胸晚裝,出席哈爾濱冰雪電影節。當地氣溫零下二、三十度,趙銘豪乳抗寒風,抵得冷又抵得諗,有資格揮贏鞏俐,成為國產豪乳接班人。* `3 y- d, F* F: Y$ J/ t



微博開張短短半個月多啲,已經吸引萬二人關注,趙銘話機會唔會成日有,所以好珍惜今次做明星嘅機會。* ~3 [, t$ G+ y) e% @! @) z5 A

導演姜文安排清場拍攝強姦戲,全部男演員要「封眼」,無機會睇清楚趙銘「讓巨乳飛」嘅現場效果- {( @; Z; M0 _

除咗趙銘,飾演周潤發替身嘅文祥,人氣同樣急升。佢 10年前因為俾人話似發哥,於是照鏡苦學發哥眼神同笑容,學有所成後,不時出席活動表演扮發哥。事件輾轉傳到導演姜文耳邊,並受邀參與《讓》片,終於有機會同正牌發哥見面,據聞發哥已經 book定文祥,做佢下一部戲嘅御用替身。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()