過年過節意頭最緊要,家中放盆靚花,寓意花開富貴,過年都過得零舍開心,唔想去花墟同人逼餐死,又或者唔想等到年三十至買花咁遲,有車一族嘅你不如直接去新界花場親手揀靚花,既新鮮花樣又多,價錢仲可以平一截呢!記者:趙慧敏攝影:梁細權Model: Annie、 Kit@GME


其他副刊影片 可靠運花車要櫳大

過年時節,運花運桔點少得部可靠的座駕,今次用咗現代嘅 Santa Fe,貪佢車櫳夠大,就算車櫳坐足七個人,車頂個頂架都可以運棵大桃花,實用性超強。

放大圖片
1.	Santa Fe內櫳夠闊又有頂架,最啱運桃花。

1. Santa Fe內櫳夠闊又有頂架,最啱運桃花。

放大圖片
2.尾排摺起,騰出大尾廂,放多幾盆花一樣得。

2. 尾排摺起,騰出大尾廂,放多幾盆花一樣得。

放大圖片
3.年桔喺過年最受歡迎,將佢放在車尾最方便。

3. 年桔喺過年最受歡迎,將佢放在車尾最方便。

放大圖片
4.設有車頂架的 SUV,可以綁上桃花,不過切忌開快車。

4. 設有車頂架的 SUV,可以綁上桃花,不過切忌開快車。

 

引擎: 2,349cc直四 Theta II引擎馬力: 174ps/6,000rpm扭力: 23.0kg-m/3,750rpm傳動: 6速+/-自動波四驅售價:$268,000起查詢: 3428 8288(現代汽車)

西貢捧水仙

由於大埔林錦公路一帶的花場主要出售傳統年花如桃花、年桔及菊花等,想要特別品種,不妨到西貢一帶的花場,靠近西貢市的大涌口路一帶就有不少花場,出售不少特別品種嘅花卉,不少都是花場自己種植,所以價錢都算幾平。查詢: 6128 2800(福記花園)

放大圖片
水仙$300<br/>水仙開得靚,切水仙頭係關鍵,花場會預定時間為客人種水仙,&#21873;時間才交給客人。

水仙$300水仙開得靚,切水仙頭係關鍵,花場會預定時間為客人種水仙,啱時間才交給客人。

放大圖片
富貴子$120<br/>紅噹噹的果實,新年當然受追捧,一顆顆的果實亦有人視為求子的吉祥物。

富貴子$120紅噹噹的果實,新年當然受追捧,一顆顆的果實亦有人視為求子的吉祥物。

放大圖片
紅運當頭$60<br/>紅運當頭即是比利時杜鵑,特性是耐寒不耐熱,&#60811;家&#22021;天氣真的十分合時。

紅運當頭$60 紅運當頭即是比利時杜鵑,特性是耐寒不耐熱,家嘅天氣真的十分合時。

放大圖片
五代同堂$120<br/>最忌猛烈太陽,千萬不要放窗邊。

五代同堂$120 最忌猛烈太陽,千萬不要放窗邊。

 

大埔元朗買桃花

呢排花墟人逼人,想泊低部車慢慢揀花都唔易,想輕鬆買靚花,不如揸車去新界花場直接揀仲方便。講到年花,好多人嘅頭號目標係桃花,貪明年可以行個桃花運。講到桃花場,一定係大埔林錦公路及元朗錦上路一帶,桃花係由花農一手一腳栽種,鍾意邊株揀邊株,花農會喺你面前鋸落嚟,夠晒新鮮。如果想第一時間帶返屋企,記得搵部大啲嘅車,入櫳入唔到都可以放上頂,有頂架嘅就最啱,可以將桃花綁上車頂,不過記緊千萬不可飆車,否則花苞吹走晒就唔好怪人。唔想自己車走棵大桃花?一樣有辦法,揀咗花後花農會按你的要求時間,最後一刻至鋸花,然後搵貨車送到府上,確係幾細心。

今年桃花會滿開 放大圖片

 

新聞都有講今年天氣寒冷,桃花會遲開花,就算呢幾日到花場買桃花,難免出現有枝無花的冷清場面,不過花農大派定心丸,距離新年仲有幾日時間,如果天氣唔太凍,應該趕得切開花,不過由於未開花,所以好難估計桃花是否靚,惟有靠睇花苞是否夠多嚟判斷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()