曾志偉的父親曾啟榮日前因病逝世,遺體前日喺台灣火化。志偉噚日收起傷痛去商台宣傳電影《我愛 HK:開心萬歲》,志偉話父親安詳離去,眾親友都有出席喪禮,仲話:「星雲大師借咗個地方畀我哋做惜別會,爸爸遺體已經火化,骨灰放喺松山寺。」

放大圖片
曾啟榮日前因器官衰竭喺台灣逝世。

曾啟榮日前因器官衰竭喺台灣逝世。

放大圖片
喺星雲大師安排下,志偉亡父嘅骨灰會安放喺松山寺。資料圖片

喺星雲大師安排下,志偉亡父嘅骨灰會安放喺松山寺。資料圖片

二月搞告別會

志偉話曾經考慮將父親葬喺香港:「有諗過,但星雲大師好慈悲,叫我哋睇吓個地方,我哋睇完都鍾意,而且大部份屋企人都喺台灣。」志偉話安排二月廿六日喺香港為爸爸搞個告別會,亦會為父親製作紀念冊。至於爸爸有冇遺願,例如會唔會希望返香港,志偉話:「冇,都咁多年喇。」講到爸爸嘅健康問題,志偉話爸爸年事已高,所以家人一早做好心理準備,嚟緊志偉會投入工作,年廿九就同家人食團年飯,佢話因父親離世,反而造就多年冇見嘅屋企人見面,仲相約一年見面一次。

對殼王有信心

另外,對於好友殼王陳國強買無綫,志偉話公佈消息前 15分鐘,殼王曾打電話畀佢通知佢:「佢之前都係收費台股東之一,同方小姐係老拍檔,會有默契,相信佢入嚟唔會有乜影響,佢唔會只係利益投資者咁簡單。」


志偉話爸爸年事已高,身體慢慢弱,所以家人已做好心理準備。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()