莊思敏(圖)同汪圓圓噚日喺中環幫六福示範珠寶,經常都有料爆嘅莊思敏,噚日又話收到性騷擾 email同喺 facebook遇到騙案,佢話:「收到個唔識嘅 email,問我個波波有冇痛,似性騷擾多啲,同埋喺 facebook add咗一啲陌生人,有個話帶我去南非,仲話有鑽石,都係呃人居多。」汪圓圓就話近期同姨甥女 Jasmine學中文,更笑自己嘅中文水平只得六歲程度。

莊思敏遭男友人性騷擾

模特兒莊思敏及汪圓圓昨日為六福珠寶演繹多款首飾,自言曾修讀珠寶鑑證的莊思敏,說其母曾叫她可以兼職形式做有關工作外,更說近日有陌生人在facebook邀請她到南非,可任取鑽石做手信。莊思敏說:「我梗係唔覆,係騙案,我怕被賣豬仔,唔會上當。」至於隆胸後會否多了桃花,她說反而有個不太熟落的男性朋友,電郵問她隆胸問題。「佢啲字眼好露骨,問波波有冇痛等,我覺得算係性騷擾。」


莊思敏(左)與汪圓圓演繹珠寶首飾。

另外,汪圓圓表示無意跟姐夫甄子丹自組公司拍戲,因自己冇組公司經驗,更後悔冇學中文致睇劇本困難。

莊思敏隆胸即遭性騷擾

莊思敏和汪圓圓昨日為六福珠寶示範首飾時,被問到隆胸後有否增強桃花運,莊思敏說:「有個唔係好熟嘅男性朋友,竟然透過電郵問我個波波有冇痛!字眼好露骨,覺得係性騷擾!」她透露近日有人透過Facebook邀請她前往南非參觀鑽石場任取鑽石:「一定係騙案,我怕畀人賣豬仔!」


 莊思敏(左一)偕楊洛婷(左三起)、余安安、楊崢和鈴木仁等出席活動。
莊思敏(左一)偕楊洛婷(左三起)、余安安、楊崢和鈴木仁等出席活動。

此外,莊思敏昨晚與余安安等出席藍芽耳機活動,谷胸上陣的余安安表示,在電影《出軌的女人》做鴨店女闆娘,造型較男人婆。問到身材好會否騷Quali?她笑說:「唔會,性感留番畀後生女。(吳家麗平時都性感?)點同,佢風情萬種,我唔係佢嗰種。」而楊洛婷表示昨日連走三場後終可返家,記者笑她不用拍拖?她說:「我攞咗部耳機送畀佢(男友)。」汪圓圓則表示無意跟姐夫甄子丹組公司拍戲,更後悔沒有學好中文以致睇劇本出現困難。


 與汪圓圓(右)示範首飾的莊思敏,自爆近日遭性騷擾!
與汪圓圓(右)示範首飾的莊思敏,自爆近日遭性騷擾!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()