無綫演員黃澤鋒3月與太太陳麗麗註冊結婚,昨晚補擺喜酒,筵開20席,賓客多是女方親友及女家生意上的朋友等。現場棄用「黃陳聯婚」,改用「陳府于歸」,澤鋒說:「我冇請圈中人,佢哋忙,請咗啲梳頭、化妝幕後手足,發覺結婚真係好辛苦,奉勸結一次好,雖然我就結第二次。(幾時造人?)我已經不設防,老婆都屬於高齡,兩家人都想快啲有孫抱,但可能我唔得呢!做咗老公責任重大,會畀心機搵錢,我已經將全部財產交畀老婆管,依家冇錢,各界有工作就搵我。」

 


黃澤鋒與太太陳麗麗補擺喜酒,並表示會不設防造人。
黃澤鋒與太太陳麗麗補擺喜酒,並表示會不設防造人。

無綫演員黃澤鋒與太太陳麗麗本年三月註冊結婚,昨晚筵開二十席補擺喜酒,賓客多為女方親友和黃澤鋒外父生意上的友人,現場亦棄「黃陳聯婚」,改用「陳府于歸」字眼。


黃澤鋒與陳麗麗昨晚補擺喜酒,當眾甜蜜咀嘴。

黃澤鋒說:「我冇請圈中人,佢哋忙,但我有請啲梳頭、化妝嘅幕後,我發覺結婚真係好辛苦,奉勸結一次好,雖然我結第二次。(幾時造人?)我已經不設防,老婆都屬於高齡,兩家人都想快啲有BB,不過可能我唔得呢!做咗老公責任重大,會畀心機搵錢,我已經將全部財產交畀老婆管,依家冇錢,各界有工作就搵我。」


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()