女歌星李蕙敏(Amanda)將於本月三十日出席一個髮型騷,屆時Amanda將以古歐時代的宮廷打扮亮相,並需將秀髮漂染,她說:「會漂到淺金至白色,起碼漂六個鐘以上,仲要分幾次漂。(秀髮好傷?)唔怕,我以前都試得多,不過係第一次漂到咁淺色,我好『恨』做呢啲騷,好想試宮廷打扮。」


李蕙敏屬有料之人,穿束胸衣狂谷C Cup上圍。

昨日Amanda到髮型屋試造型,並與髮型師Roy研究如何漂染,她還出動私伙束胸衣試身,營造谷胸效果,相當性感,令人眼前一亮。為了髮型騷,Amanda還特意瘦身:「我一向戒澱粉質,呢個星期都係食菜同海鮮為主,真係瘦咗。(習慣着束胸衣?)都OK,但會着到胃痛,做嘢咁着都冇所謂,出街就梗係唔會啦。(谷晒胸喎?)少不免啦,依家我有C Cup,好滿意,(有冇試木瓜豐胸?)咁又冇。」


Amanda與髮型師Roy研究秀髮。

場地及髮型:Roy Yung@KEN QI

李蕙敏谷胸染髮等出騷

向來愛作新嘗試的女歌手李蕙敏(Amanda),昨日到髮型屋試造型,原來她將於本月30日出席一個髮型騷,屆時會以高貴性感的古代歐洲宮廷裝示人,但要將秀髮漂染,她表示不擔心頭髮受損:「以前都試過,但今次係漂染得最淺色,要搞六個鐘,不過我好鍾意做呢啲騷,『恨』咗好耐。」

昨日Amanda身穿私伙束胸衣,成功「谷胸」,她還自爆擁有C Cup上圍:「做嘢着到咁性感當然冇所謂,出街就唔會咁着。(谷晒胸?)少不免啦!但我滿意身材,唔使靠墊。」而為了月底的髮型騷,她還刻意瘦身,近日以吃蔬果及海鮮為主。


 Amanda到髮型屋試造型,會將秀髮漂染成淺金色。
Amanda到髮型屋試造型,會將秀髮漂染成淺金色。



放大圖片


 Amanda自爆擁有C Cup上圍,對身材滿意。
Amanda自爆擁有C Cup上圍,對身材滿意。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()