陳敏之於新劇演刁蠻大公主,日前播出其落難戲份,於十分鐘的情緒起伏演繹賺得理想收視,亦獲網友大讚演技進步,敏之坦言該場戲多得前輩謝雪心幫手催谷,又自爆兩人在拍攝前刻意互不瞅睬!


陳敏之最近於新劇表現獲網友大讚,她自言是超乎想像。

敏之在劇集《公主嫁到》與佘詩曼合演姐妹,不過兩人口和心不和,身為大公主的敏之,更收買下人落毒手,再把罪行嫁禍於妹妹阿佘身上,心腸不好的敏之當然沒有好下場,最終罪行被揭發而貶為庶民,日前播出該場敏之的「最後戲份」,於十分鐘失心瘋的表現令人刮目相看,就連網上討論區也有網民留言,指敏之演技大有進步,而同場的謝雪心亦一樣壓場,表現同樣出色。

受傷值得

對於網友大讚,敏之開心不已表示:「冇諗過出嚟反應咁好,聽聞好似有34點收視,咁證明冇白費自己咁辛苦去拍,當時仲拍到整親條頸。(有冇慶祝?)咁又冇,但早兩日同心姐見到面即刻互相恭喜。」敏之更指該場口之成功,前輩謝雪心功不可沒,因兩人拍攝前互相交流如何演繹,到正式拍攝時由於要各自投入情緒,反而是零接觸,她謂:「心姐嗰場大戲完全係自由發揮,我就畀佢帶埋入戲,真係成個人癲咗咁,好多嘢都係自然流露出嚟,眼神好勁,對我幫助好大。」


得到認同,敏之笑言受傷也是值得。


跟前輩謝雪心(右)合作,讓敏之獲益良多。


敏之認為能否做主角並不重要,最重要是有得讓她發揮。

前輩賞識

敏之自言雖然今次並非演主角,但卻有一場戲讓她發揮實屬難得,伊人更有感而發:「好耐冇試過咁多人讚,多數都係彈,又或者冇人講,有時會諗畀人話唔好,都總好過冇人講,但今次就全部係讚,仲要唔係自己Fans喎!真係好開心同意外,琴姐(李香琴)都同我講有睇嗰場,前輩讚仲開心添!」

攝:劉智源

服裝:BCBGMAXAZRIA

場地:CADERO Grill and Oyster Bar

文:影視組

陳敏之花盡心思拍攝劇集《公主嫁到》,被大讚「開竅」,難怪當事人開心不已,自言辛苦有價!

無綫劇集《公主嫁到》平均錄得34點收視,尤其扮演刁蠻大公主的陳敏之,把自己的罪行嫁禍妹妹佘詩曼身上,結果敏之害人終害己,罪行被揭發後被貶為庶民!最終的十分鐘戲份,儼如敏之的「個人表演」,其失心瘋的表現獲讚演出不俗,同場的謝雪心亦十分壓場,二人同樣出色!


敏之在《公》劇中演「綠葉」角色,但仍用心揣摩角色。
敏之在《公》劇中演「綠葉」角色,但仍用心揣摩角色。


陳敏之飾演刁蠻公主,經常欺負「駙馬」蕭正楠(右)。資料圖片
陳敏之飾演刁蠻公主,經常欺負「駙馬」蕭正楠(右)。資料圖片




陳敏之透露謝雪心助她入戲,令她獲益良多。
陳敏之透露謝雪心助她入戲,令她獲益良多。

敏之被讚後儼如打了強心針般,開心地說:「冇諗過出嚟反應咁好,證明自己冇白費心機,今次拍得辛苦,仲整親條頸!(慶祝?)咁又冇,但早兩日見到心姐(謝雪心),大家都有互相恭喜。」敏之坦言在心姐身上獲益良多,事前兩人已交流該如何演繹那場戲,但最終各自投入情緒,敏之說:「心姐嗰場大戲完全係自由發揮,我畀佢帶埋入戲,真係成個人癲咗!好多嘢都係自然流露出嚟,佢眼神好勁,對我幫助好大。」



做「綠葉」贏好評

敏之今次戲份一般,身為「綠葉」的她深明無論怎樣,最緊要是把握機會:「好耐冇試過咁多人讚,以前多數被彈,又或者冇人提……今次全部都係讚美嘅說話,仲要唔係自己嘅影迷,所以好開心同意外,琴姐(李香琴)都同我講有睇嗰場戲,前輩讚仲開心啲添!」

影視組
陳敏之扮演失心瘋,備受讚賞。
陳敏之扮演失心瘋,備受讚賞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()