Lavina:冇做不道德交易

o靚模鍾蕙芝(Lavina)與經理人Admond不和升級!前晚她在森美電台節目吐苦水,哭訴有人逼她影性感相,經常「白做」無錢收。之後Admond在Facebook暗示有人私自做PR,Lavina回應:「我冇做過不道德交易。」


Lavina在電台節目大吐苦水,指公司經常逼她性感兼無錢收。(資料圖片)

前晚Lavina接受森美《公子會》電台訪問,聲淚俱下力數經理人Admond強迫她以性感打扮接Job,卻收不到應得酬勞。Lavina說:「公司逼我做啲我唔想做嘅嘢,其實我唔想咁性感,出完月曆之後我已經想收起性感。今年出寫真要我更性感,我接受唔到。」她坦言經濟出現困難,又要承受輿論壓力。


Admond於Facebook留言,暗示有人私自做PR,但拒認指是Lavina。

請臨記扮粉絲

其後Admond在Facebook直指有人博同情:「你唔鍾意做的事係冇人逼到你做!」Admond更暗示有人「秘撈」,又爆對方用錢請卅多個臨記扮fans到書展支持新書。他接受電話訪問時沒有開名鬧人:「我冇指名道姓,如有雷同實屬巧合。(話佢秘撈?)總之我話嗰個人私自做PR。(同Lavina合約搞成點?)我叫律師出信畀佢,紙包唔住火,希望佢唔好再誣衊我。」

據知,二人不和真相另有內情,去年Lavina與Rainbow拍攝性感月曆時,曾拍下另一輯超激性感相,Lavina深怕相片流出。她昨日在電話承認曾拍超激相,最不滿對方早前將其舊相給予有線成人台製作boxer和海報。她說:「佢承諾過會銷毀,但我冇簽約,諗番都覺得蠢。(Admond喺Facebook鬧你?)我唔會對號入座,總之我冇做過不道德嘅交易,作為一個男人唔應該說三道四,中傷女仔咁低莊,喺Facebook做埋啲小動作,要嬲要鬧都光明正大啲,唔好玩暗示。」


Rainbow強調不會出賣肉體搵快錢。

Rainbow有糧出

此外,前拍檔Rainbow力證公司有糧出,她說:「咁大個人逼唔到,公司最少三個月結糧一次。(覺唔覺好黑暗?)每個人目標都唔同,我就要搵錢,但一定唔會出賣肉體。」攝影師Sunny則暗示拍月曆時出現錢銀問題:「總之Sunny哥哥遇到壞人。」

阮民安戲言送袋答謝 鍾蕙芝拍MV得個吉

今年三月,鍾蕙芝(Lavina)為阮民安(Tommy)拍攝歌曲MV,有傳Lavina及經理人Admond至今都分文未收,Tommy亦曾應承Lavina會送手袋給她,但未兌現。Tommy接受電話訪問解釋送手袋只是戲言,當初Lavina答允拍MV亦知道是沒有酬勞。Tommy說:「一開始就有同Lavina及Admond講明,拍MV係義務幫手,唔會有酬勞,因為我哋budget都好緊,希望盡量用番喺製作度。」


阮民安指Lavina是義務性質幫手拍MV。

Tommy又指有用另類方法報答Lavina:「之前佢話會出寫真,我都搵咗個日本Stylist幫佢諗造型,仲開咗幾次會,另外仲有幫佢錄歌,最後係佢哋自己搞唔成個寫真。」

Lavina擔心超激照外洩

鍾蕙芝(Lavina)與經理人Admond合約問題糾纏不清,據知事件另有內情,更有傳牽涉一輯超激性感照!Lavina前晚在電台聲淚俱下力數被迫推出性感產品,Admond則暗寸有人扮可憐!

鍾蕙芝與經理人Admond早前因酬勞問題反目,她曾開腔力數對方拖數及逼她接性感工作等多宗罪,兩人關係勢成水火!據知,兩人拗撬牽涉一輯Lavina的超激性感照。



Lavina前晚深夜在森美的電台節目中,再次數臭Admond,指接下不少性感工作,但得不到應得報酬:「我好似棋子,佢話Book好晒攝影師同場地,唔影就要我賠錢,作為新人邊有錢?最後都要……總之我做乜都得唔到回報。」森美問她是否指金錢?她激動地說:「唔止,佢仲話將來唔需要咁性感,但都冇兌現到。」談到現時靠兼職設計工作維生,又備受輿論壓力,她即時喊爆。



Admond叫律師出信

未知Admond是否聽完節目被辣,昨日凌晨在Facebook不開名斥罵:「點解都重(仲)係要出來扮可憐,博同情,次次出來都要講我做新聞博見報。」他又斥利用做慈善去博同情的行為令人反感,又反問誰逼人在蘭桂坊打記者;翻查資料,Lavina曾牽涉一宗蘭桂坊打架事件。



本報記者昨日致電Admond,問是否指控Lavina,他只說:「我冇指名道姓,只係尋日有啲嬲,要發洩吓,如有雷同,實屬巧合。(蘭桂坊件事同做慈善都指向Lavina?)好多人都試過喺嗰度打人。(話佢秘撈?)總之我話嗰個人私自做PR(公關)。」提到Lavina的合約問題,他指雙方尚有4年合約,又暗寸遭她誣衊:「叫律師出封信畀佢,紙包唔住火,希望佢唔好誣衊我。」



推出產品不知情

據知,Lavina去年拍攝雙手遮點性感年曆照時,還拍下尺度比面世照片更大膽的超激照。本報記者昨日致電向她求證,她說:「當時好激,但一定有貼乳貼同着內褲!有啲相喺經理人同攝影師手上,之前做年曆,後來我唔知情,用咗嚟做成人台廣告同出產品,擔心再做其他商業用途。佢承諾性感啲嘅原相唔會發放,仲會銷毀,但當時冇簽文件,只有口頭承諾,依家覺得好蠢!」



而對於Admond的不開名指控,Lavina直斥對方低莊:「佢冇指名道姓,我唔會對號入座,總之我冇做不道德行為。不過,作為男人唔應該說三道四中傷女仔,好低莊!男人應該大方啲,唔好喺Facebook做小動作,要鬧就光明正大,唔好暗示。」

專案組
 向來性感掛帥的Lavina,揚言不想再行性感路線。
向來性感掛帥的Lavina,揚言不想再行性感路線。

攬啜MV以為有錢收 Tommy一早講咗冇

今年3月,Lavina為阮民安(Tommy)拍MV,據悉她與經理人Admond至今未收到酬勞,而Tommy曾承諾送手袋給Lavina,亦從未兌現。Tommy透過電話訪問說:「話送手袋只係戲言,朋友之間講笑,至於酬金方面,我同Lavina、Admond一開始就講到明係義務,唔會有酬金,因為我哋預算都好緊,希望盡量用番喺製作度。」他補充指有用另類方法「報答」Lavina:「之前佢話出寫真,我都搵咗個日本Stylist幫佢諗造型,開咗幾次會,仲有幫佢錄歌,最後係佢哋自己搞唔成本寫真啫!」

轉路線Sell溫情

去年憑34E巨胸彈出的Lavina,出道以來密密做,夥拍Rainbow推出首本性感寫真後,商場騷接不停,去年底又推出半裸月曆,拍攝期間可謂搏到盡,性感指數爆燈,毫不錫身!今年雖然被經理人雪藏,仍積極自己接Job,又推出慈善寫真集,為流浪貓狗籌款及向母愛致敬,大打善心和溫情牌。

Rainbow:三個月出一次糧

去年與Lavina孖住搵錢的胡心諾(Rainbow)坦言,不想牽涉入爭拗事件中,強調公司對自己很好,每三個月都有糧出:「我梗係有(出糧)啦!因為要等個Job找數先畀錢,三個月內點都會有。(傳Lavina有輯超激照未出街?)我唔知,但公司會同我哋傾咩路線啱自己,咁大個人都逼唔到去影(性感相)。」對於娛樂圈不時被指黑暗,Rainbow認為各人目標不同,更表明最重要搵錢,但決不會出賣肉體。

此外,去年替Lavina和Rainbow拍攝性感年曆照的攝影師Sunny表示,並沒有替Lavina拍過任何露點照,但透露錢銀「好混亂」,並語帶雙關地說:「總之Sunny哥哥今趟遇到壞人。」









不聽指令冇好結果

o靚模與經理人公司不和早有前科,演變成不受公司重用而沒有更好發展的,亦大有人在。

羅凱珊(Kama)

 

去年初彈起,卻被指未紅先驕,未得公司許可與富家子袁紹恒搭上,後來人氣插水,被經理人流放台灣,偶爾在港出席活動亦人氣大減。

 

椋名凜

 

甫出道被稱為「宅男女神」,早前被歌手劉晨芝爆料指因曾瞞着經理人王友良,私下拍超性感照而令雙方水火不容。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()