昨日鄺敏慧(中巴)與羅仲謙出席上水廣場的《海盜王夏日狂歡派對》泳裝騷,泳裝上陣的她力谷「事業線」,但仍被「巨胸」羅仲謙比下去!半裸上陣的他吸引不少女Fans尖叫,歡迎程度遠勝中巴,更因焦點全集中在其身形而大感尷尬。風頭被搶的中巴大為冇癮,但受訪時仍死撐不覺輸蝕,她說:「今個夏天第一次行泳衣騷,希望減多三至五磅。(上圍縮水?)一向冇乜!」


 羅仲謙巨胸一出場,即令現場所有女士尖叫!
羅仲謙巨胸一出場,即令現場所有女士尖叫!

另外,身形Fit爆的羅仲謙形象健康,最近成功被Charming Enzyme睇中邀任代言人,並特別找來專人為他設計人形攬枕、毛巾及枕頭,不論男、女Fans也大感興趣,他的粉絲還在討論區上載其肌肉相任欣賞。


 鄺敏慧(右)與女模身穿泳衣行騷,各具美態。
鄺敏慧(右)與女模身穿泳衣行騷,各具美態。

赤膊羅仲謙撼贏中巴

鄺敏慧(中巴)與羅仲謙昨日出席上水廣場的《海盜王夏日狂歡派對》。羅仲謙赤膊上陣,引得女fans尖叫,比起穿泳衣加裙的中巴更受歡迎。中巴風頭被搶大為無癮,羅仲謙則因焦點集中在其身形而感尷尬。中巴對身材未太突出作出回應:「今個夏天第一次行泳衣騷,希望減多三至五磅。(上圍縮水?) 一向冇乜!」


中巴穿上泳衣,但又穿裙明顯失色。

另外,身形fit爆的羅仲謙被Charming Enzyme邀任代言人,更有專人為羅仲謙設計人形攬枕、毛巾和枕頭,相信男女fans都會感興趣,其fans更在討論區上載偶像肌肉照。


羅仲謙大受現場女fans歡迎。

中巴自卑長髮遮胸
其他娛樂名人影片

鄺敏慧(中巴)積極減肥博行泳衣騷,昨日第一次在上水商場行泳衣騷,三點式加一條短裙仔,還有另一個 o靚模 Sarika一齊行, Sarika比起中巴的身材更有睇頭,所以中巴看不過眼說:「真係要遮一遮,唔好提,你睇吓佢唔減都仲咁勁,我不嬲都冇乜嘢睇,減咗更加冇嘢睇!」中巴表示會繼續減肥,希望可以多行幾個泳衣騷搵錢。

羅仲謙最搶鏡 放大圖片
巨肌羅仲謙身材膚色均型到爆,加上人氣盛,難怪引起全場尖叫。

巨肌羅仲謙身材膚色均型到爆,加上人氣盛,難怪引起全場尖叫。

羅仲謙弗爆身形成為今個夏天的泳衣騷常客,引發全場尖叫!自從羅仲謙練得一身肌肉,曬得一身古銅色,他更喜歡展露人前,他說:「着得好睇,都想俾人睇吓。」現正跟周秀娜拍沙灘排球戲,怕不怕貨比貨,他說:「我實輸喇!不過入面冇乜男仔,我可以突出啲!」採訪、攝影:楊潔雯


中巴(右)和 Sarika一同行泳衣騷,中巴怕貨比貨把長髮遮掩胸前,令自己的身材更加冇睇頭。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()