當藝人注定有機會嘗百變形象,演過時裝、古裝不同類型角色的陳法拉,返回平日打扮的私人喜好上,則是注重長青、剪裁及 texture。她笑言工作以外的打扮與大學時代的恤衫、 cardigan再加條裙沒大分別,對於 Sportmax含蓄又饒有女人味的衣衫,法拉指這正是她願意長揸的服飾。

陳法拉由選美躋身娛樂圈,演過不同角色,嘗試過不同類型的打扮,法拉說:「的而且確係試過多種 style嘅打扮,就算好誇張、未必啱自己嘅,有機會試吓都唔錯。」

放大圖片
多圈金屬頸鏈$3,280

多圈金屬頸鏈$3,280

放大圖片
黑水晶金屬頸鏈$3,580

黑水晶金屬頸鏈$3,580

最緊要舒服

問真身的時裝打扮喜好?法拉說:「喺呢方面我唔鍾意冒險,我鍾意 classic嘅 item、同埋貼身剪裁、舒適嘅布料,例如棉、絲嗰種舒服或者溫暖都好真實,反而人造尼龍就冇咗呢份 comfy。同埋我鍾意 classic同 feminine大概都係同性格有關,我性格上都好女仔,好 tough嗰啲打扮唔啱我,我諗我都會着得唔好。」法拉又說:「雖然我鍾意 feminine,不過唔係好 cute、好多粉紅色、喱士嗰種 feminine,我係鍾意簡單、舒服,同埋好嘅品質,我衣櫃最好就係有呢類型嘅 simple、 quality pieces,多年之後再襯第二啲衫都冇人睇得出我着舊衫。」

放大圖片
壓紋鱷魚皮袋<br/>$7,080<br/>

壓紋鱷魚皮袋$7,080

放大圖片
壓紋鱷魚皮袋<br/>$7,580

壓紋鱷魚皮袋$7,580

大學生 Look

工作以外的法拉 look是 comfy的恤衫、 cardigan和裙三角組合,她說:「連我媽咪都話我唔使開工時,就可以回歸讀大學時嘅打扮咁。」對於示範的最新秋冬 Sportmax新裝,她說:「正正係我鍾意嘅嘢,唔會太 trendy、好 feminine,反而 classic。」

放大圖片
杏色碎花圖案裙$10,280<br/>啡色馬毛 Doctor Bag$8,180

杏色碎花圖案裙$10,280啡色馬毛 Doctor Bag$8,180

放大圖片
孔雀圖案裙$8,480<br/>金屬長鏈手袋$7,280

孔雀圖案裙$8,480金屬長鏈手袋$7,280

一點溫柔 一點風情 放大圖片
金屬頸鏈$1,880

金屬頸鏈$1,880

從來都在年輕、女性化及低調中取得良好平衡的 Sportmax,秋冬系列從西班牙導演 Bunuel的作品中套取靈感,一點點溫柔、一點點城市風情,創作經典都在掌握之中,衣衫的配襯則以 volume大衣配飄逸簡單衣裙,輕與重奏出一份和諧氣氛。另外,不少衣衫的隱藏小密碼都暗藏於拉鏈、鈕釦等位置,由 2006年春夏季開始, Sportmax均於每條裙子內飾有一顆 Swarovski水晶,含蓄地閃爍一番。

採訪: Michelle Leung攝影: Matthew Lam化妝: Annie G Chan髮型: Ling Chow of ifc private 1場地提供: Sportmax(海港城)


藍色 V領裙$7

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()