o靚模喺盛夏產物,佢哋年紀輕輕,當中唔少 o靚模如 Donut兵團嘅 Rainbow同師妹 Sweet、新 8模嘅江怡( Betrys),仲有妄攝 o靚模 Cat,同今年初因藏毒被捕已經喺娛圈銷聲匿迹嘅毒模周凱盈( Monique)都係應屆末代會考生。除咗 Monique,其他 o靚模早前仲風騷現身公開活動、書展同動漫節,不過後日佢哋就要面對現實,領取會考成績。今年嘅會考生因面臨轉制變成末代產物,一旦會考成績唔好就冇得重讀,呢班會考 o靚模醉心娛樂事業,又邊應付演藝工作,日夜顛倒仲邊有時間瞓身咪書吖?

放大圖片
Betrys樣貌同外形都唔錯,所以佢話升唔到中六都會留&#21946;娛樂圈發展&#21523;先。<br/>資料圖片

Betrys樣貌同外形都唔錯,所以佢話升唔到中六都會留喺娛樂圈發展吓先。資料圖片

放大圖片
&#30528;住校服戴眼鏡&#22021; Betrys,素顏 look清純味濃。

着住校服戴眼鏡嘅 Betrys,素顏 look清純味濃。

Rainbow預咗得 5分

至於已經做咗兩年 o靚模嘅 Rainbow,事業前途未見光明,但佢仍樂意浮沉喺演藝界,商科生嘅佢今年考咗 6科,佢噚日話:「我諗自己成績有 5分以上,我覺得會考唔係一切,就算考得唔好,我都已經諗定自己嘅方向,我想去報讀實用嘅課程,我將來想成為一位營養師。」不過 Rainbow心多多,佢又想報讀演藝學院,佢話想學以致用喎,明顯對演藝事業唔心息。

放大圖片
貌似李嘉欣&#22021;妄攝 o靚模 Cat都係末代會考生,佢後日都要面對放榜。<br/>資料圖片

貌似李嘉欣嘅妄攝 o靚模 Cat都係末代會考生,佢後日都要面對放榜。資料圖片

放大圖片
因藏毒而銷聲匿&#36857;&#21655;一段時間&#22021; o靚模 Monique都話今年會考。<br/>資料圖片

因藏毒而銷聲匿迹咗一段時間嘅 o靚模 Monique都話今年會考。資料圖片

Betrys緊張到病倒

32B咪咪、貌以胡杏兒嘅 Betrys對於越近放榜嘅日子就越緊張,噚日仲病咗,文科生嘅 Betrys會考報考咗 8科,佢噚日喺電話講:「我好緊張,唔知自己考成點,無論點都好,我都對得住自己,因為我真係盡咗力,雖然可能未必達到屋企人嘅目標。」 Betrys話自己最有信心係中文科,佢話:「我諗呢科會有 3分,但最冇信心係地理科,我追得好辛苦。」今日啱啱 18歲生日嘅 Betrys話諗定晒後路,考得好繼續升學,考得唔好就做幾年藝人後再到外國進修,佢話:「希望賺幾年錢,去日本學化妝。」


Rainbow不擔心會考成績差,佢話有信心考 6科,成績有 5分以上。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()