今年書展,冇咗班 o靚模騷胸上陣,入場人次不跌反升,高達 92萬。而出動人肉金魚缸車搞簽名會的周秀娜,其寫真銷量亦衝破 31,000本,成為今年寫真女王。8 p  k; B0 F1 [( Z8 ^
書展玩完, o靚模勢將戰線擴展到周五( 30日)在會展舉行的動漫節。動漫節絕非文化聖地,餵飽宅男眼福的性感 game girls當然唔少得,奈何今年動漫節有樣學樣,以安全為理由禁絕「知名人士」入場搞騷,結果周秀娜和 Jessica C.再被禁足。3 x' h# c4 C: ~+ @
在動漫節推出以寫真相製成的「人肉拼圖」閃卡吸金的周秀娜,已計劃親自買飛闖動漫節,一於鬥到底。0 @0 ^8 y8 A/ @; C  {9 ~

周秀娜原定於周日( 1日)以 cosplay造型亮相動漫節兼拍賣遊戲造型服裝,奈何被大會封殺。據知廣告客戶現階段正與動漫節大會商討,睇吓有冇得「掹」。

去年周秀娜在動漫節推出人形攬枕等精品,結果引起全城熱話,今年她亦繼續「賣身」,推出「人肉拼圖」俾宅男砌。
所謂「人肉拼圖」,即是將周秀娜的寫真照片分割, fans除了可以一口氣買晒全個拼圖安坐家中慢慢砌外,亦可以在動漫節過後,到指定漫畫店,用抽卡形式,逐張拼圖抽。換言之,宅男隨時抽到周秀娜的面部、大腿,甚至胸部特寫。而每張人肉拼圖,造型全部取自其剛推出的寫真集,張張見事業線。

一套 90張的人肉拼圖閃卡,將會分成 9個獨立包裝放於 box set($368),而每張拼圖背後都有號碼,斷估 fans唔會將周秀娜的胸掉轉砌。* J* j5 V+ L+ _0 N  v

拼圖除了有被肢解的周秀娜,亦有幾款是由九張拼合而成的「睇全相」砌圖。+ W- V, ~4 s0 s% @: b, z8 J, M7 |: D  u
0 m5 r) w9 v0 r( x: ?6 i
拼圖加唇印  X' u' ]5 v) b8 Z+ h/ J. s+ d
人肉拼圖玩嘢成分居多,論收藏價值始終不及攬枕,於是周秀娜就主動向公司建議將拼圖「增值」,她說:「依家信用卡上面啲圖案都可以自己揀,咁我都希望我可以俾人慢慢揀。」最終周秀娜與公司開會傾了兩次後,決定在部分拼圖上搞燙金、簽名及唇印,甚至奉獻早前她在法國拍寫真時,自己影下留念的寶麗來相片。( Q0 L. Y+ {" {+ p- f1 e% w+ C
今次動漫節限定推出八百套周秀娜「人肉拼圖」 box set,每個 box set共有 90塊拼圖,內裏有 9張特別卡,特別卡有可能是親筆簽名和唇印卡。她更將寫真中着過的 bra和一件晚裝剪碎,人手攝入卡內,俾宅男過足手癮。7 `  ^& Q& i+ _
日前莊思敏就公開指摘周秀娜送 bra俾 fans唔衞生,為此周秀娜說:「我諗大家誤會咗我意思,唔係成個 bra送出嚟,只會將部分布料剪出嚟送俾 fans。我將我着過啲衫保存得好好,唔會有漬,大家放心。」

本周五( 30日) iPhone 4正式登陸香港,手機唔用殼會影響訊號接收,周秀娜亦食正條水推出 iPhone 4手機保護殼。

Da Da iPhone殼
吸得就吸, o靚模 Da Da、 A.Lin、新八模兩位成員 Hidy和 Hazel亦跟隨師姐出砌圖和 iPhone殼。6 k( Q* u+ k8 X- s; e
% K. {' E$ h' Z2 E: ?* {( l
7 R; g& I. {7 {& ^6 R
A.Lin拼圖卡
 M
與娜共晉晚宴
去年動漫節引起極大迴響的周秀娜,今年為要拋離其他 o靚模,又有新招數,下月底將會與 fans共晉燭光晚餐,但幸運兒只得一位,能夠在這堆人肉拼圖中抽到一張印上燙金字「 dinner with Chrissie」的 dinner card就是得獎者。不過全部拼圖總數有七萬二千塊,難度好高,睇吓邊個好彩。

上周三( 21日),周秀娜書展首日的簽名會,其日本經理人公司亦有派人專誠飛香港撐場。晚上他們便到銅鑼灣嘆上海菜,而教周秀娜日文的陳方藤,即容祖兒前男友亦是座上客之一。

離開時,周秀娜以簡單日語和英文,與日本經理人交談。


懶理封殺令! t3 i1 X) f# U. A) T
計劃一連串,奈何出師不利。周日( 26日),周秀娜接獲大會通知,鑑於她在書展期間的流動車簽名會令灣仔區造成混亂,大會以人流控制為由,嚴禁她進場為產品和代言 online game造勢。 Jessica C.亦於周二( 28日)同樣收到封殺令。對此周秀娜說:「我一個女仔冇咁嘅本事可以令一個社區混亂,其實如果大會有完善的安排,相信唔會亂得去邊。其實大會將我列為『高知名度藝人』,真係唔知好嬲定好笑。我好想動漫節嗰日大家將我降呢,變番之前出道嗰個翻版樂基兒,咁我咪可以出席,等完晒動漫節先變番周秀娜。」縱使事出突然,周秀娜亦希望可以親自巡視售賣自己產品的攤位,故計劃於周五( 30日)與公司同事照樣買飛入場。
周秀娜去動漫節要靜雞雞,相反其他獲放生的一班「唔夠知名度」嘅 o靚模就蓄勢待發。 Donut將會於下周日( 8月 2日)一連兩日在動漫節中唱新歌搞簽名會;浸大 E神楊梓瑤會在周五( 30日)連踩八小時,為自己的肖像滑鼠墊和 T恤造勢;另一 E神百果園陳靜亦會同時段以 cosplay造型現身對撼。總之一班 o靚模將在動漫節正面交鋒,到時「妖模糾察」黃伯唔知又會有咩訓示。 2 A' d8 s& I! \8 r. n

o靚模由書展鬥到動漫,不過周秀娜和 Jessica C.(圖)卻因「高知名度」而先後被大會封殺,無緣在場中互撼。  a+ [6 C+ W$ r0 G' f" p9 m- \6 t: J
. E3 P2 Z) x; l, G5 }' |
毒男花錢示愛
上周 hit爆書展的,除了搞到滿城風雨的 o靚模外,「毒男」鄭智殷( Samuel)更加人氣急升!不少網友睇完佢扮周秀娜將手指放嘴邊的短片,毫不客氣表示「想打鑊佢」。
我行我素的 Samuel一於少理,日前趁周秀娜簽名完畢,自備半打紅玫瑰衝上簽名車強行示愛。- ]6 f+ L/ v9 |. s
據知表演慾極強的 Samuel,自 3歲開始因腦積水和腦出血做過 7次開腦手術,自此斜視及口齒不清,但思想尚算清晰。快將 22歲的 Samuel現職每小時 30元的派傳單員。即使搵得唔多,但他在書展亦花近千元買偶像周秀娜和李蘊的寫真集。他說:「 Chrissie(周秀娜)係我心目中嘅女神,高高在上。而 Renee(李蘊),我好鍾意佢,不過我視佢為朋友。」
Samuel月前還作了《鄭智殷祝李蘊生日快樂》一曲,另花 6千元找人填詞、代唱和整卡通 MV。一個月都未必搵到 4千元的 Samuel,卻豪花 6千元送大禮俾李蘊。. z0 K; w0 J/ N( k
「其實佢好正常 o架!你哋喺報紙、雜誌見到嗰個唔係佢,我識咗佢兩年,我知道佢係點!佢係表演慾強啲,但個人有文有路,乖仔嚟 o架!」李蘊即場聽完 Samuel首原創歌後更激讚:「你係送俾我 o架嘛,係咪俾埋個版權俾我?我要同公司講,自己唱番!」* W- L1 a- t/ \  C6 f

「毒男」鄭智殷自備紅玫瑰上簽名車向周秀娜示愛,他說:「我覺得你好靚,希望可以做我女朋友。」3 R! B% ~. X) H* q& }3 ?, E
& f% @1 u6 x3 U9 K
鄭智殷作曲冧李蘊不特止,更即場以手做出心形動作。

李蘊在寫真集大晒事業線,銷量約 1萬 4千本。

寫真銷量
一連七日的書展落幕, o靚模寫真大戰亦可唞唞,截至本周二( 27日),去年寫真銷量屈居 Baby之下的周秀娜,今年以逾 3萬本成為寫真女王。$ D3 t$ O+ d; A8 _, W6 m

周秀娜  31,500本) u# T: F9 d# G5 V4 _1 J2 B* v
$ }7 x* r$ Y6 P5 w
Angelababy  27,000本- @$ O* A7 ~6 Y% Q2 u! |4 X

尹蓁晞 Yumi  26,500本7 \3 ~9 o9 z# ]6 H, T; v- W

楊梓瑤 Carol  22,000本# g1 L/ @- q9 e) p2 _
Jessica C.  20,000本9 v& y8 ~! }/ y$ N1 H
新八模  16,500本/ _; J6 [, {- U! x& K, f6 a5 @2 J1 d
2 X, y1 u2 k0 ^- f/ K; v8 b
妄攝女  15,500本: I) g& W6 I9 N
李蘊  14,000本) E; R8 z2 b7 e- _$ j4 P! T8 L4 x
* |% i1 Y5 }- Z
林莉  13,500本

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()