主演的新戲《人間喜劇》,鍊贏《吸血新世紀 3月蝕傳奇》成為上週票房冠軍,最近晚晚忙着突擊港九新界各大小戲院謝票的杜汶澤說: 今日星期六,換轉以前一定去咗蒲!總之邊度人多去邊度,邊度女多去邊度,感受吓啲歡呼、虛榮同愛咁囉……鶽家,淨係想返屋企、想靜。
, ~9 D' I- O+ a% r4 V) P
以前和現在的分水嶺,對於 38歲的杜汶澤來說,應該是 2006年。% j0 O+ J6 Y+ f6 p# f, z
以前,開工有林建岳、俞琤照;劉德華是他加多利山豪宅的房東、鄰居兼婚禮伴郎;興趣是投車牌、儲 designer chair和勞力士,瞓醒覺就帶另一半田蕊妮去福臨門歎 600元一碗的翅……直到 06年傳聞因為口不擇言一次過得罪林建岳、俞琤、劉德華、吳君如、杜琪峯等等等等,杜汶澤告別商台再告別加多利山的家,也告別了朋友多路數多錢多消遣多的日子。$ u, s- T0 f$ ~: u
如今戒煙戒酒食齋再信埋佛的杜汶澤說,沒有跟「以前那個杜汶澤」打過交道的人們,絕對沒甚麼好可惜: 個人快樂,點會靠結交有勢力嘅朋友至有安全感?點會飲咁多酒?點會睇咩都唔順眼,開咪專挖苦人傷害人?……最近工作比早兩年順利番啲,不過,順定逆對我嚟講已經唔重要……哈!講起我都想笑,你話幾 happy?) h& |; o. m6 D
原名吳卓彰,果欄太子爺出身在名校拔萃畢業,富貴過又因為父親爛賭捱過窮,做過追數佬亦被追數佬追到走佬過,結過婚離過婚花心頹靡吸過毒,從亞視大茄跳進電影圈紅過豪過囂張過,杜汶澤說,原來早年出過的自傳《江湖血淚史》是前言,自己的人生這才真正開始。說完,張口就咬了大啖手上的甘筍,滿足到極。6 }; x; E7 V: o& e) C

冇人整點會停& j- T+ Z. f7 f: m! z+ D
嗰幾年上得快,莊文強(《無間道》編劇)話我好似一個火車頭,係時候要停吓諗吓……咁又係,除非人哋整停你,人好少會自己停到。9 V; B, t; F9 i, l8 W0 B4 `2 H
06年傳言四起,係唔係得罪晒老細,係唔係有人散播消息想我死,係唔係衰口不擇言……呢啲唔重要。我覺得自己好失敗,失敗在所有人都相信傳言。你唔見人哋傳廖啟智?你唔見人哋信廖啟智係嗰種人?3 I3 S" g5 h4 S
我冇咩需要知道,嗰班人本來點解鍾意我,又點解有一日開始唔鍾意我……我朋友多、我紅,可能係因為性格,搞到咁,極可能都係因為性格。
其實我性格冇變,變嘅係唔再被佢哋需要,唔再被市場需要,每個人被需要都有一個時間限期,到期咪要諗下一步應該點行。

人快樂,就唔使飲咁多酒,唔使識咁多猛料朋友。* J* l+ Q% ~: B
) K8 E4 c' A$ U) p
我認臨急抱佛腳
信佛梗係因為事業有阻滯。
師傅(第七世慶本樂寧波車),我早在 93年初入行時候認識。佛教徒要好乖,咁我咪好辛苦?所以當年我決定寧願做個普通嘅好人,總好過做個好壞嘅教徒,結果,咪連普通好人都做唔到囉。
十幾年冇見, 07年聽講佢喺台灣講學,冇咩撈就同老婆去搵佢,一見面,我話:「係呀,十幾年冇見,呢十幾年我真係做埋唔少衰嘢……」師傅話,學生,從來冇分好同壞。
師傅又話,宗教地方係咁,生意好時唔嚟,生意唔好就嚟;老公唔錫你就嚟,到老公錫番又唔嚟;有錢使唔嚟,冇錢使咪嚟囉……都好呀,好過去咗第二度。+ u& N& u; m- e$ \7 ^" P" c% b) |
信佛,似得到一本參考書,得到啟示同方法,令人可以用自由嘅方法生活落去。

第一部無綫劇集演出《女王辦公室》剛播完,杜汶澤演出的單親爸爸「 Leven」同樣是網友最愛。《忽然 1周》圖片

05年 6月 8日在洲際酒店豪擺百萬婚宴迎娶田蕊妮未算威,劉德華做伴郎;黃秋生、王晶同余文樂做兄弟團至係威。《忽然 1周》圖片
], x, F' b0 }
勢利因為需要3 s6 I# L) Q: y2 `3 h
以前出去蒲,鍾意講「出去 free吓!」自由喺出邊咩?自由其實喺自己度,冇需要時就自然 free o架啦!2 G/ Y/ [' H  _% h1 ]( v) z" o, K
以前一個星期起碼蒲兩晚,係因為需要人理,去到冇人理,嗰啲唔係玩一晚,係煎熬一晚。
以前份人好勢利,淨係鍾意同一啲比我強嘅人交往,係因為冇安全感,要靠社交圈畀自己感覺實在。
以前好迷信言語,迷信「把口叻連總統都有得做。」所以我做電台,把口愈衰,愈係挖苦人傷害人收聽率愈高……) L  L5 i+ o# Z& {. p1 r; @4 t6 b
係唔係每個人都要聽呢啲挖苦人嘅節目至會得到快樂呢? Sorry,你鍾意聽,我鶽家唔鍾意講。# y, e4 v- n8 |( r9 Z  l, B' T
大魚大肉好味咩?碗 6百蚊嘅翅好味咩?我得一對手,買咁多表咁多車用得着咩?唔係話好快樂囉……人快樂,就唔使飲咁多酒、唔使識咁多猛料朋友、唔使睇咩都唔順眼、要挖苦人至笑得出囉……
我哋太多需要,以前好多事情為需要而做,需要其實大多憑空想像,當冇需要,就自然覺得自由,自然唔再需要出去 free。

02年憑《無間道》裏的角色「傻強」極速走紅,從月薪七千亞視藝員一躍成為片酬 80萬的影圈紅人,杜汶澤說一有錢即刻買 Benz:「等紅等咗 9年,結果揸 Benz開心嘅感覺只維持一條斜路就消失咗。」  U7 G1 ~. P6 H% B3 W/ F5 d" i" c
8 M0 G. X' V. w) [/ r$ ?. T0 v
做電台的年代,寸容祖兒醜、欣宜扮小矮人好過扮公主,口頭禪是「食屎」和「收皮」,靠把口爆紅過,亦有傳衰多口得罪俞琤, 06年被商台辭退。《忽然 1周》圖片. v4 s3 |; I# b, I; O9 S

截至上週四( 15日),上畫 8天的《人間喜劇》票房累積 380萬,已是同期港產片冠軍,網民更一致勁讚,杜汶澤「借着兩點說愛你」的演出,是近年最好笑港產片。

剩下的是義務
現在,我跟老婆喺元朗(月租 2萬翠巒)租地方住,好遠、好靜。你聽吓……聽到啲咩?咪就係乜都聽唔到囉……前幾年我嘅世界太嘈,難得可以靜吓,想再享受多幾年寧靜,細路都唔生住。$ ^1 z$ y" z, ]" U; {
鶽家工作唔係為需要,係做人兒子、老公同一個演員嘅義務。以前嗰啲有頭有面嘅朋友,冇再來往,所有人,我鶽家都少來往,唔係邊有得靜?
靜落嚟,我可以煮吓齋畀老婆食,可以睇書可以將每日簡單和氣嘅生活微博一下。吳鎮宇話狗仔隊把藝人寫得太黑,大家用微博來洗白白……唔啱……我喺微博有 27萬粉絲,唔係話幾受歡迎,而係呢 27萬人每人見到我嘅生活,會受到感染。同「打喊露」一樣,情緒係人傳人,你唔需要係郭富城,你都有你嘅感染力。與其用說話,我想用自己現有嘅狀態去感染呢 27萬人。
我好享受鶽家呢個喜劇演員嘅身份,冇任何傷害性,卻比以前挖苦真人更能惹人笑。7 i3 Y! \) K+ t: h, h

你唔需要係郭富城,你都有你嘅感染力。

23歲結過婚又離婚的杜汶澤,也花心過,前女友脫星顏仟汶在他欠債時力挺過,宣布分手第二天,杜汶澤就公開與田蕊妮行埋。: _8 a3 S+ u! {- p' @
8 A% T! |$ a  w) H
回家的路" p& E6 n1 a9 i4 t
訪問前,先瀏覽杜先生的 yahoo網誌做功課,想不到這個會考成績 5U3缺席,曾經自稱字都唔識多隻的 blog主,日日更新日日長篇。
08 年 3月從加多利山搬走前的一篇,杜汶澤回憶自己的寄居生涯,果欄華德大廈、彌敦道寶齡大廈、女人街、東方街、深水埗、葵芳和錦綉花園見證了成長;尖沙咀、鰂魚涌、大埔道、文明里的梗房和走佬到台北的鐵皮屋,是古惑歲月;加入亞視住蠔涌、成為商台 DJ是荔枝角、與田蕊妮在華景山莊同居、到上位住嘉多利山,杜汶澤寫道:「有一直夢想要建的廁所,一直渴望要買的傢俬,有好業主,有好鄰居,有喜事,有憾事,有瘋狂的歲月,有不完的是非。」還有一句:「亞皆老街有自己對不起的人,西貢有對不起自己的人。」
我跟杜先生說,這篇博文有感情、有畫面,像看電影。8 A2 S4 v4 P9 B
杜先生說:「對唔住嘅人仲有好多,對唔住我嘅人……冇所謂啦,重點係,我已經搵到一個令我安心嘅地方。」
5 o. y! O; p( B$ k% l! `$ |
曾經浮誇過虛榮過,儲落的幾十隻名表和 designer chair,杜汶澤說有的轉手有的送人,現在只買真正需要的東西,比如相機鏡頭。
' f' `" c: G5 N
08年 3月搬家前,杜汶澤以自己在加多利山豪宅廁所的照片作終結,與過去的日子說再見。
$ _/ R: E% G2 m& M

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()