香港的藍天白雲越來越矜貴,幾日即逝,即使有機會將 LEXUS RX450h據為己有五天,但首四天不停下雨,心情跌入谷底。第五天終見陽光,決定去白泥走一轉!駕上這架養眼白色霸王,寧靜行車令我放鬆,車身散發閃耀白光,引來不少艷羨目光呢!記者:許維雅攝影:譚盈傑模特兒: Snow

藍天白雲風騷之旅 放大圖片

 

將軍澳→元朗大發茶記嘆早餐→沿流浮山方向直達白泥深灣路是單線雙程行車,駕着龐大車身,避車一樣輕巧。

九毫一公里好慳油

以油電混合動力推動的 RX450h,雖然馬力總輸出達 300匹,但廠方提供的平均油耗只是 14.7km/L,心理上已覺得去幾遠都不怕油費貴,加上入元朗多行高速公路,經常以 ECO Mode行車,耗油顯示更可低至 15.5km/L,以每公升汽油約$14.2計算,大馬力的車只需約$0.9一公里,的確只有 Hybrid先做得到。除了慳錢又環保,極之寧靜舒適的駕駛感受亦值得讚賞,着車、停車及低速行車時,特別感受得到車廂那股份外的寧靜,令我更享受到這趟藍天白雲之旅帶給我的悠閒。

放大圖片

 

放大圖片
■車廂闊落坐得舒服,另設有天窗,抬頭便可看到藍天白雲。

■車廂闊落坐得舒服,另設有天窗,抬頭便可看到藍天白雲。

 

起步加速慢慢提升

由將軍澳去到元朗嘆早餐,再往流浮山方向去白泥,車程前後揸足一小時,但軟熟的真皮梳化及定速巡航系統等窩心配備,令人不覺是苦差。速度方面,可以行 100km/h的青朗公路盡顯其力量澎湃的實力,可惜始終是混能偈,起步加速欠缺一點爆發力,力量輸送要逐步提升。去到目的地,其他人愛日落,我卻認為對住個大海曬日光浴才是樂事,白車身夠晒 Sporty,令霸氣十足的車身肌肉線條更誇張,我都覺得自己特別有型呀!

放大圖片
■司機位旁的手枕儲物格是為 iPhone而設,插住用免提聽筒 Fit到漏。

■司機位旁的手枕儲物格是為 iPhone而設,插住用免提聽筒 Fit到漏。

放大圖片
■充滿 Cyber味道的藍光錶板,感覺型到爆,是我最鍾意的設計。

■充滿 Cyber味道的藍光錶板,感覺型到爆,是我最鍾意的設計。

放大圖片
■中控台設計不複雜,女仔都覺得簡單易用。

■中控台設計不複雜,女仔都覺得簡單易用。

放大圖片
■女士主張舒適駕駛感受,定速巡航系統好使好用。

■女士主張舒適駕駛感受,定速巡航系統好使好用。

 

適合女士玩的四驅 放大圖片
■ LED白光低燈已光得驚人,環境幾黑都不用開高燈。

■ LED白光低燈已光得驚人,環境幾黑都不用開高燈。

揸住部 RX450h,大部份女性朋友都問我:「揸車身龐大嘅四驅車有無難度?」起初我以為應付大架的 RX450h可能會較論盡,但經過單線雙程行車的深灣路,發現馬力夠、車高睇位易、暢順易控的軚感都幫到我輕鬆避車過彎,原來揸四驅車都可以好靈活,起碼唔會以為自己揸住部貨 Van呢!

放大圖片
■側鏡設計時尚,睇位夠廣闊。

■側鏡設計時尚,睇位夠廣闊。

放大圖片
■頂置尾翼加上閃燈,更搶眼!

■頂置尾翼加上閃燈,更搶眼!

放大圖片

 

放大圖片

 

 

LEXUS RX450h規格

引擎: 3,456cc V6配電動馬達馬力: 248ps/6,000rpm(總輸出約 300ps)扭力: 317Nm/4,800rpm傳動: E-CVT電子控制無段變速四驅售價:$613,860起(動感版)查詢: 2511 9430(皇冠汽車)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()