好熱好熱…… 3X度的氣溫,蔚藍無雲的天空,猛烈的太陽,暑氣在蒸騰,曬到頭暈暈腳軟軟,仲影乜啫?就快倒地決定吞 pop唔做之際,矇矓中見一三點式台灣妹妹,揸支槍輕盈飄來:「好熱嗎?我們去玩凉快的吧!」噢!幻覺都出埋,嘻嘻,好呀~~!記者、攝影:陳慧敏鳴謝:台灣觀光局、宜蘭觀光局、長榮航空模特兒:欣雅@伊琳


其他副刊影片 第 1關: 120萬人次全敵軍 放大圖片

 

噢!怪不得走在宜蘭,田間景色雖美,但人影都無,原來都跑到親水公園的宜蘭童玩藝術節去了。其實第一屆宜蘭童玩藝術節在 1996年就舉辦,但 07年停辦。直至今年才捲土重來,全台的人都趁暑假來玩水,開幕 10日已有 120萬人次入場。 07年停辦做了別的活動後宜蘭人個個不滿,猶記得當年我來採訪民宿,老闆說:「這已經是大人小朋友的共同回憶啦!簡單的設備任你同朋友玩開心好多,也是識女仔的好機會嘛!」暑假玩水,天經地義。直至 8月 15日止,這公園都變成一個水戰場,水域遊戲區內都是 96年已有的改良版「水迷宮」、「大小倒轉水迷宮」及「迷幻霧宮」。「我們的敵人在那邊呢!」欣雅笑笑指指,吓?只見全民皆兵,水池裏有成架坦克般的泵水水炮、有固定的噴水器,有人用力潑水,更多人拿住支泵氣水槍周圍走,阿爸㩒住個出水口,一見 3歲阿女走埋來就射!遇上來自俄羅斯的少年及青年舞蹈團,十幾廿人,電光石火間,大戰開始!人家又水炮又水槍撲過來,周邊細路見有嘢玩又潑埋一份!欣雅揸住支水槍仔點鬥?情況變得一面倒!幸得幾歲的豆丁英雄救美推住個泵水大水炮從後攻擊俄國索女隊,大隊後顧不暇欣雅借勢逃脫!感謝小英雄!逃入噴住水霧的大小倒轉水迷宮,跌入另一個戰場!水彈床上個個發力勁跳,甚至有人捉起朋友丟落水彈床上,激起水花四濺!欣雅被震到企都企唔起,有人圍圈拖手,喝一聲使勁狂踩轉圈!其中一人甩手跌低,全團盡倒仰天長笑,好玩呀……

放大圖片
■水彈床,我跳!

■水彈床,我跳!

放大圖片
■呢度咁淺水,你個水泡有無用 o架?

■呢度咁淺水,你個水泡有無用 o架?

 

第 2關:穿崩!叮噹隱形斗篷! 放大圖片
■畫面裏個個得番個頭,得我成個變態伯父般無碇匿影相。

■畫面裏個個得番個頭,得我成個變態伯父般無碇匿影相。

逃入有好多機關原理的「機關童玩館」。有冷氣,回氣正好!「穿上隱形斗篷,就沒人見到我,可以突襲啦!」欣雅披上全綠色,像髮型屋件披的斗篷,電視裏的她同小朋友們果然得番個頭在電視裏飄飄吓。但郁嗰陣會穿崩,見到個人形 Outline,仲恐怖啦!館裏面有好多玩物理、玩錯覺的裝置來整蠱你對眼。例如扮愛麗絲放大縮細的放大縮小房;成排人對着兩條跑道的畫搖來搖去,然後一齊衝刺!平面畫忽然變立體還極速衝過來嚇到跑的人見鬼似地散開!還有滑翔飛機模型教學等,啲阿爸玩得仲開心!

放大圖片

 

放大圖片
■腳下會否是時光隧道?

■腳下會否是時光隧道?

 

第 3關: 220米變態石春路

今年最新最爆機關卡乃高 18米,長 220米跨越冬山河的「超級 High-Net」。由下面望上去真係乜都睇晒,我指,你細膽腳軟要坐低用 PatPat逐格前進的大人;還是身輕如燕賽跑衝過繩網陣的細路。欣雅腳震震,下望, 18米下單車同小朋友在下面一層呼嘯而過:「好恐怖呀……」中間還有幾個障礙賽機關要你捐這捐那過關。只要豁出去唔怕跌,要企穩實際上不難,幾個懶青春大膽的記者學細路在橋上賽跑同跳,嗚嗚嗚!到終點一下撲在繩網架上,繩結硬繃繃,腳板底痛到「溫溫」聲!但痛了成個鐘,痛完有骨精記者話成身鬆晒!難道真係有石春路返老還童神效?橋底下冬山河上還有童玩節同開心農場合辦的「水上開心農場」。撐住小竹筏或水泡遊農場,咁即是:「有無得偷菜?」

放大圖片
■離地 18米話唔驚就假,但鏡頭前點都要擺個威風甫士。

■離地 18米話唔驚就假,但鏡頭前點都要擺個威風甫士。

放大圖片
■下層好行好多,仲可以踩單車過冬山河。

■下層好行好多,仲可以踩單車過冬山河。

放大圖片

 

放大圖片
■鏡頭後,行上超級 High-Net當然死命扶實。

■鏡頭後,行上超級 High-Net當然死命扶實。

 

童玩節節目還有:

1.三日兩夜露營的武荖坑野遊趣,由即日起至 8月 15日舉辦幾次的露營大會,每次限額六百人勁盛大,仲有集體活動同包食宿,入場費約$625,不過僅限中小學生。查詢: facebook內搜尋「 2010宜蘭露營季」即可2.宜蘭海洋嘉年華,港澳濱海休憩區會設下重重設施及活動,如堆沙比賽、螃蟹造型遊戲區等。這沙灘七八月滑浪正好,遲些有 Quiksilver滑浪比賽外,成個灘都堆滿出租滑浪板,仲有衝浪型男索女周灘走。查詢:http://ocean.e-land.gov.tw

3.周邊還有羅東藝穗節、三星米香節、蘇奧冷泉嘉年華等一大抽未能盡錄,請自己上網http://www.folkgame.org.tw查詢。

宜蘭童玩藝術節

日期: 7月 3日至 8月 15日地址:冬山河親水公園票價:假日每人約$87( 350新台幣);平日約$61( 250新台幣)

Get Wet in Yilan 放大圖片

 

溫馨提示:濕身就一定 o架啦,準備定防水太陽油啦!相機手機自己好自為之!

Travel Memo 放大圖片

 

持有特區護照或 BNO的旅客可辦理網上或落地簽證,前者費用$75可於三個月內出入境兩次,後者則為 300新台幣,只能作當次出入境使用。7-8月乘長榮航空往台北, 4人同行來回票價每位$1,450起,網址:http://www.evaair.com,查詢: 2810 9251(長榮航空)

110V,兩腳扁插座1港元約兌 4.1新台幣

放大圖片

 

台灣 宜蘭下周多雲間晴, 25-33℃


■說是水迷宮,但唔愁無出路,跳過水柱就得啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()